Μεγάλες αναζωπυρώσεις στο μέτωπο του Καπανδριτίου προκαλούν προβληματισμό την τελευταία ώρα στην πυροσβεστική που βλέπει και πάλι το χρόνο τον οποίο θα πετούν τα εναέρια μέσα να λιγοστεύει επικίνδυνα.

Το κύριο πρόβλημα εντοπίζεται προς το Πολυδένρι στο Καπανδρίτι όπου η φωτιά μαίνεται ανεξέλεγκτη.

«Παρά την τεράστια κινητοποίηση σε μέσα και προσωπικό και τις υπεράνθρωπες προσπάθειες των πυροσβεστικών δυνάμεων, η πυρκαγιά δεν κατέστει δυνατόν να ανακοπεί στον άξονα Καλάμου – Μικροχωρίου και συνεχίζει το καταστροφικό της έργο κατευθυνόμενη νότια – νοτιοδυτικά.

Πρόκειται για μία εξαιρετικά δύσκολη πυρκαγιά με τεράστια ποσότητα καύσιμης ύλης η οποία σε συνδυασμό με την συνεχή εναλλαγή του ανέμου αναπτύσσεται πολύ γρήγορα με ιδιαίτερη ένταση» τόνισε πριν από λίγη ώρα η εκπρόσωπος του Πυροσβεστικού Σώματος

Αυτή την στιγμή οι πυροσβεστικές δυνάμεις που έχουν ενισχυθεί και επιχειρούν στην περιοχή είναι: 210 πυροσβέστες με 80 οχήματα και 88 άτομα πεζοπόρο τμήμα, 20 εθελοντικά οχήματα, 40 υδροφόρες των ΟΤΑ, ΕΥΔΑΠ και της Περιφέρειας Αττικής, 11 μηχανήματα έργου και από τις ένοπλες δυνάμεις 100 άνδρες και τέσσερα μηχανήματα έργου. Από αέρος επιχειρούν 5 Α/Φ και 7 Ε/Π.

Η εκπρόσωπος του Π.Σ. σχετικά με τα εναέρια μέσα διευκρίνισε τα εξής:

«Όλα τα εναέρια μέσα ήταν διαθέσιμα και επιχειρούσαν εκ περιτροπής καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, εκτός από το χρονικό διάστημα που προσγειώνονταν στα όρια της πτητικής αυτονομίας τους προκειμένου να ανεφοδιαστούν με καύσιμα και να γίνει σύντομος τεχνικός επανέλεγχος».

Η κ. Μαλλίρη, τέλος, έκανε έκκληση στους κατοίκους της των περιοχών που μαίνεται η πυρκαγιά, λόγω της επικινδυνότητας να απομακρύνονται έγκαιρα, ενώ οι οδηγοί των οχημάτων να αποφεύγουν να κινούνται στις περιοχές της πυρκαγιάς, καθώς υπάρχει κίνδυνος κυκλοφοριακής συμφόρησης και εγκλωβισμού τους.

Εκτός από την πυρκαγιά του Καλάμου, πυρκαγιές μεγάλης έντασης μαίνονται στην Ηλεία και στην Ζάκυνθο, όπου και επιχειρούν ισχυρές πυροσβεστικές επίγειες δυνάμεις και εναέρια μέσα.

FullSizeRender FullSizeRender-1 IMG_9847

Φωτογραφίες: Γιάννης Κέμμος