Ένας μήνας συμπληρώθηκε και 303 πολίτες εξυπηρετήθηκαν από τη λειτουργία του πρώτου πιλοτικού Γραφείου Ενημέρωσης Υποστήριξης Δανειοληπτών (ΓΕΥΔ), που έθεσε σε λειτουργία η Ειδική Γραμματεία Διαχείρισης Ιδιωτικού Χρέους (ΕΓΔΙΧ), την 1η Μαρτίου 2017, επί της οδού Θηβών 196-198 στον Άγιο Ιωάννη Ρέντη.

Οι συγκεκριμένοι πολίτες μετέβησαν στο ΓΕΥΔ, έπειτα από τηλεφωνικό ραντεβού. «Λαμβάνοντας υπόψη τον αριθμό των πραγματικών εργάσιμων ημερών (Σαββατοκύριακα, αργίες, κλπ), ο αριθμός αντιστοιχεί σε εξυπηρέτηση περίπου 20 πολιτών ημερησίως», αναφέρουν στο Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων στελέχη της υπηρεσίας. Με αυτόν τον ρυθμό, όταν αναπτυχθεί πλήρως το δίκτυο των 120 γραφείων, θα είναι σε θέση να εξυπηρετούνται περίπου 2.500 πολίτες ημερησίως.

Το προσεχές διάστημα, πιθανότατα την εβδομάδα μετά το Πάσχα, αναμένεται να είναι έτοιμα για λειτουργία δύο ακόμα ΓΕΥΔ, στην Αθήνα (στη διασταύρωση Σολωμού και Πατησίων) και στον Πειραιά (Μαυρομιχάλη 17), σε χώρους που παραχωρεί ο ΟΑΕΔ.