Η ακρίβεια που σαρώνει την αγορά δεν αφήνει ανεπηρέαστο το καλάθι της νοικοκυράς, ειδικά από την στιγμή οι εταιρείες που διαθέτουν με προϊόντα τα σούπερ μάρκετ αρχίζουν να εφαρμόζουν το shrinkflation, ώστε να εξοικονομήσουν χρήματα.

Συγκεκριμένα, πρόκειται για ένα «κόλπο» που εφαρμόζεται σε περιόδους οικονομικής αστάθειας, με βάση το οποίο η τιμή ενός προϊόντος αυξάνεται, αλλά μειώνεται η ποσότητα του, χωρίς να επηρεάζεται η ποιότητα. Με αυτό τον τρόπο, οι καταναλωτές αναγκάζονται να αγοράσουν περισσότερο και να ρίξουν χρήμα στην αγορά, κάτι που σε αντίθεση περίπτωση δεν θα γινόταν.

Όπως λοιπόν ανέφερε η εκπομπή Live News μειώσεις υπάρχουν στα είδη που είναι απαραίτητα για το πρωινό, αλλά και για το καλάθι της νοικοκυράς, με τους πολίτες να καλούνται να βάλουν βαθιά το χέρι στη τσέπη.

Έτσι, με βάση την εκπομπή του Mega, έχουν παρατηρηθεί οι εξής αλλαγές στα προϊόντα:

  • Δημητριακά, από 790gr στα 720gr
  • Στιγμιαίος καφές, από 100gr στα 90gr
  • Κρουασάν, από 110gr στα 98gr
  • Αφρόλουτρο, από 887ml στα 665ml
  • Σαπούνι, από 113 στα 106gr