Οι περιβαλλοντικοί λόγοι που πλήττουν τις πωλήσεις κρέατος και εμφιαλωμένων ποτών

Τα αποτελέσματα έρευνας την ώρα που κλιμακώνονται οι ανησυχίες για το κλίμα


ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
22:57
10/09/2019
Οι περιβαλλοντικοί λόγοι που πλήττουν τις πωλήσεις κρέατος και εμφιαλωμένων ποτών
3
loading

Οι ανησυχίες για τις επιπτώσεις που έχει για το περιβάλλον ο σύγχρονος τρόπος ζωής φαίνεται ότι επηρεάζει και τομείς της οικονομίας. Οι καταναλωτές που ανησυχούν για το περιβάλλον, περιορίζουν τις δαπάνες τους για κρέας και εμφιαλωμένα ποτά, ενώ προσπαθούν να μειώσουν τα πλαστικά απορρίμματα.

Μάλιστα, η τάση αυτή αναμένεται να ενταθεί καθώς κλιμακώνονται οι ανησυχίες για το κλίμα, σύμφωνα με παγκόσμια έρευνα.

Περίπου το ένα τρίτο των ανθρώπων που ρωτήθηκαν σε 24 χώρες στην Ευρώπη, τη Λατινική Αμερική και την Ασία ανησυχούν για το περιβάλλον και οι μισοί εξ αυτών -ή 16% του παγκόσμιου συνόλου- λαμβάνουν δραστικά μέτρα για να μειώσουν το ενεργειακό αποτύπωμά τους.

«Βλέπουμε ήδη μικρές μειώσεις στις δαπάνες για κρέας, εμφιαλωμένα ποτά και για κατηγορίες όπως τα υγρομάντηλα», ανέφερε η εταιρία ανάλυσης δεδομένων Kantar σε έκθεσή της για την έρευνα.

«Καθώς οι αγορές πλουτίζουν, αυξάνεται το βάρος που δίδεται σε θέματα περιβαλλοντισμού και πλαστικών. Στο μέλλον, θα μπορούσαμε να δούμε το μερίδιο των καταναλωτών με "οικολογική συνείδηση" να ενισχύεται σε χώρες που έχουν αυξανόμενο ακαθάριστο εγχώριο προϊόν», προστίθεται σχετικά, όπως μεταφέρει το Αθηναϊκό - Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων.

Η έρευνα, με δείγμα πάνω από 65.000 ανθρώπους, έδειξε ότι οι καταναλωτές στη δυτική Ευρώπη είναι πιθανότερο να επιδιώξουν να μειώσουν το ενεργειακό τους αποτύπωμα, ενώ η πλειονότητα των ανθρώπων στην Ασία και τη Λατινική Αμερική έχει από περιορισμένο έως μηδαμινό ενδιαφέρον για το θέμα αυτό.

Η Χιλή είναι η εξαίρεση στη Λατινική Αμερική και η χώρα με τους περισσότερους καταναλωτές που είναι ευαισθητοποιημένοι για περιβαλλοντικά θέματα στον κόσμο, με το 37% των ερωτηθέντων να προσπαθούν ενεργά να κάνουν την αλλαγή.

Η Αυστρία και η Γερμανία βρίσκονται στη δεύτερη θέση σε ό,τι αφορά τους περισσότερο ευαισθητοποιημένους καταναλωτές, με τη Μεγάλη Βρετανία να μην απέχει πολύ, ανέφερε η Kantar, προβλέποντας ότι οι πωλήσεις νωπού κρέατος στη Βρετανία θα μπορούσαν να μειωθούν έως και 4% τα επόμενα δύο χρόνια, εάν συνεχίσει να εξαπλώνεται ο περιβαλλοντισμός.

«Η έρευνά μας δείχνει ότι υπάρχει υψηλή ζήτηση για φιλικά προς το περιβάλλον προϊόντα που έχουν ανταγωνιστική τιμή και είναι άμεσα διαθέσιμα», επισημαίνεται από την εταιρία ανάλυσης δεδομένων.

Σύμφωνα με την Kantar, το 48% των αγοραστών θέλει οι εταιρίες καταναλωτικών προϊόντων να κάνουν περισσότερα για να μειωθούν τα πλαστικά απορρίμματα. Στην έκθεση σημειώνεται ότι περίπου δέκα εταιρίες -μεταξύ των οποίων κάποιοι κολοσσοί- έχουν υπογράψει δέσμευση για να είναι οι συσκευασίες τους επαναχρησιμοποιούμενες, ανακυκλώσιμες ή κομποστοποιήσιμες έως το 2025.

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

3
σχόλια
  1. avatar Giorgis

    Δεν ξέρω αν έχουν γίνει αμφίπλευρες μελέτες για το θέμα. Για να πάρεις ίση θερμιδική αξία από λαχανικά δεν πρέπει να καταναλώσεις πολύ μεγαλύτερο βάρος από αυτά? Τα οποία επίσης θα μεταφερθούν πιθανόν από άλλες χώρες αυξάνοντας το αποτύπωμα άνθρακα λόγω μεγαλύτερου βάρους και όγκου. Το νερό, τα φυτοφάρμακα και η ενέργεια που θα χρειαστεί για την καλλιέργειά τους έχουν υπολογιστεί σε σχέση με τη βοσκή ζώων που τρώνε φυσικό χορτάρι που μεγαλώνει με βρόχινο νερό?

  2. avatar John from NY

    Όποιοι αθλούνται ξέρουν ότι το νούμερο ένα είναι η πρωτεΐνη. Η καλύτερη πρωτεΐνη είναι σκόνη από ζώα grass fed. Μετά πρέπει να τρως σίγουρα κάποιο κρέας. Αν τρως μόνο λαχανικά δεν γίνεται δουλειά...καλύτερα κάτσε σπίτι να κλαις την μοίρα σου.

  3. avatar Mpamphs2

    Έρχονται η vegan και η κατσαριδοφαγοι

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει