Ο Mythos ανανεώνεται, με easy open καπάκι και νέα ετικέτα. Η νέα φιάλη του Μύθου προβάλλει τη σύγχρονη, νεανική και αυθόρμητη προσωπικότητά του και το μοντέρνο χαρακτήρα του που τον κάνουν να ξεχωρίζει από οποιαδήποτε άλλη μπύρα, όπου κι αν βρίσκεται.

Για να επικοινωνήσει την ανανεωμένη εμφάνιση αλλά και διάθεση του, ο Mythos συστήνεται ξανά με τη νέα του καμπάνια επικοινωνίας. Ο Μύθος της παρέας, του αυθορμητισμού και φυσικά της απόλαυσης, μας κλείνει το μάτι με το κεντρικό του μήνυμα «Κάθε καπάκι και μια ιστορία». Γιατί κάθε φορά που ανοίγει ένα καπάκι Mythos, απελευθερώνονται όλες αυτές οι μυθικές εμπειρίες που η παρέα δεν μπορεί να ξεχάσει.

mmythos2

Στο τηλεοπτικό σποτ, το καπάκι ενώνει σαν μυστικός κώδικας τρεις φίλους, θυμίζοντας τις μυθικές στιγμές της προηγούμενης βραδιάς. Για τον τέταρτο της παρέας, o μύθος όμως δεν έχει τελειώσει ακόμα. Στέλνοντας ένα μήνυμα στους φίλους του, γράφει το επόμενο κεφάλαιο της ιστορίας και φεύγει για το δικό του rocktour, γιατί….

Παντού υπάρχει ένας Μύθος.

mmythos3 mmythos4

Τη νέα τηλεοπτική καμπάνια δημιούργησε η διαφημιστική εταιρεία 4 Wise Monkeys, σε παραγωγή των White Room.

 

Συντελεστές:

Marketing director: Πάρις Σκανδάλης

Senior brand manager: Αλέξανδρος Κλωνάρης

Brand activation coordinator: Φαίη Παναγοπούλου,

Creative director: Βαγγέλης Δαβιτίδης

Copywriter: Λουκάς Μεξής

Strategic planning director: Μάρκος Άρης

Account manager: Ιόλη Παπαδερού

Παράγωγη/σκηνοθεσία & μοντάζ: White Room

post production: IΧΟR

Μουσική: BIGGY V

Song: Be Mine