Το 85% κάθε νέου οχήματος πρέπει να είναι ανακυκλώσιμο σύμφωνα με την Ευρωπαϊκή Οδηγία για τα Οχήματα στο Τέλος του Κύκλου Ζωής τους (ELVs). Και η οδηγία αυτή θα γίνει ακόμα αυστηρότερη από το 2015, καθώς το 95% του συνολικού βάρους κάθε νέου οχήματος πρέπει να είναι ανακυκλώσιμο.

Μια από τις εταιρίες που πληροί όλες τις προϋποθέσεις συμμόρφωσης είναι η Opel, καθώς χρησιμοποιεί εξαρτήματα από ανακυκλωμένα υλικά από το 1990, αρχικά με τέσσερα ανακυκλωμένα υλικά στο Calibra και σήμερα με 200 τύπους υλικών που χρησιμοποιούνται σε όλη την προϊοντική γκάμα. Αυτό σημαίνει συνολικά 45.000 τόνους ανακυκλωμένων υλικών στα νέα της αυτοκίνητα κάθε χρόνο.

Ειδικά στο μικρό ADAM, χρησιμοποιούνται 170 εξαρτήματα από ανακυκλωμένα υλικά, κάτι που εναρμονίζεται άριστα με τη φιλική προς το περιβάλλον φιλοσοφία του μοντέλου λόγω μικρών διαστάσεων, χαμηλής κατανάλωσης και υψηλού αριθμού εξαρτημάτων από ανακυκλωμένα υλικά. Οι πιέσεις και οι θερμοκρασίες που απαιτούνται για την επεξεργασία των εξαρτημάτων τα οποία παράγονται από ανακυκλωμένα υλικά είναι χαμηλότερες από εκείνες των νέων υλικών. Αυτή η εξοικονόμηση ενέργειας μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 30%.

Οι πρώτες ύλες για τις υποδοχές των προβολέων, τις βάσεις των προφυλακτήρων και τον εκτροπέα νερού ανάμεσα στο διαμέρισμα του κινητήρα και το εσωτερικό των θόλων των τροχών κατασκευάζονται από ανακυκλωμένα πλαστικά. Τα καπάκια των πλαστικών μπουκαλιών αποτελούν τη βάση για τέτοια καθαρά υλικά. Τα ανακυκλωμένα υλικά μπορεί να είναι ανώτερα των νέων πλαστικών προϊόντων, καθώς είναι λιγότερο επιρρεπή σε παραμόρφωση, διαστολή ή συστολή. Στο ADAM, ακόμα και η πολλαπλή εισαγωγής κατασκευάζεται από ανακυκλωμένο υλικό.

Είναι εξαιρετικά ανθεκτική, ακόμα και σε θερμοκρασίες από -40° έως +200° C κατά τη διάρκεια ανακυκλοφορίας καυσαερίων. Άλλα πλεονεκτήματα των ανακυκλωμένων υλικών είναι η συμπεριφορά τους στους κραδασμούς (χαμηλός κίνδυνος θραύσης), η αντοχή τους στις ακτίνες UV και η ακρίβεια εφαρμογής των εξαρτημάτων που κατασκευάζονται από αυτά.