Την… περιοδεία εκτός Ευρώπης συνεχίζει το πρωτάθλημα της Formula 1, το οποίο το προσεχές σαββατοκύριακο (12-14/4) θα φιλοξενηθεί στην Κίνα και πιο συγκεκριμένα στην πίστα της Σανγκάης.

Ομάδες και πιλότοι είχαν τρεις εβδομάδες στη διάθεσή τους για να ανασυγκροτηθούν μετά το ξεκίνημα της σεζόν σε Αυστραλία και Μαλαισία και να αξιοποιήσουν όλες τις πληροφορίες που πήραν από τα πρώτα γκραν πρι, αναβαθμίζοντας τα μονοθέσια τους.

Ραϊκόνεν και Φέτελ έχουν πάρει την καρό σημαία σε Αυστραλία και Μαλαισία, με τον αγώνα στη Σεπάνγκ να κρύβει -δυσάρεστες- εκπλήξεις στην Red Bull, εξαιτίας του ανυπάκουου Φέτελ.

Βαθμολογία πιλότων:

1. Σεμπάστιαν Φέτελ, 40
2. Κίμι Ραϊκόνεν, 31
3. Μαρκ Γουέμπερ, 26
4. Λιούις Χάμιλτον, 25
5. Φελίπε Μάσα, 22
6. Φερνάντο Αλόνσο, 18
7. Νίκο Ρόσμπεργκ 12
8. Ρομάν Γκροσάν, 9

Η πίστα σε αριθμούς!

Οι πιλότοι θα γυρίσουν 56 φορές την πίστα, μήκους 5.451 μέτρα, μέχρι να δουν την καρό σημαία, έχοντας διανύσει συνολικά 305.066 χιλιόμετρα. Η πίστα της Σανγκάης αποτελείται από 16 στροφές, εννιά με δεξιά φορά και εφτά αριστερόστροφες.

Το πιο γρήγορο σημείο της πίστας είναι στην ευθεία μετά τη στροφή 13, όπου οι πιλότοι αγγίζουν τα 317 χλμ. την ώρα. Στον αντίποδα το πιο αργό σημείο είναι η στροφή που ακολουθεί με τους πιλότους να πέφτουν στα 73 χλμ. την ώρα, έχοντας δευτέρα στο κιβώτιο ταχυτήτων.

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Μίκαελ Σουμάχερ το 2004, ο οποίος είχε «γυρίσει» στο 1:32.238 με τη Ferrari.

Τα ελαστικά για ακόμη μία φορά θα παίξουν πολύ σημαντικό ρόλο με την Pirelli να προμηθεύει τις ομάδες τη μαλακή και τη μεσαία γόμα, όπως και πέρυσι. Ωστόσο, διαφορετική αναμένεται να είναι η απόδοση τους, με τον αγωνιστικό διευθυντή της εταιρίας να προβλέπει πως οι ομάδες θα ακολουθήσουν στρατηγική τριών πιτ στοπ.

Πέρυσι ο Νίκο Ρόσμπεργκ πήρε τη νίκη, έχοντας εκκινήσει από την πολ ποζίσιον.

Πηγή: sport-fm.gr