Οι εταιρείες ρίχνουν όλο και μεγαλύτερο βάρος πλέον στη μίνι κατηγορία. Για αυτό το λόγο οι Opel και Mini ετοιμάζουν δύο πολύ ενδιαφέροντα νέα μοντέλα.

Τα συνεχώς αυξανόμενα μερίδια αγοράς της αρχικής κατηγορίας των μίνι μοντέλων σε όλη την Ευρώπη προφανώς και δεν έχουν αφήσει ασυγκίνητους τους κατασκευαστές.

Τα μοντέλα που δραστηριοποιούνται πλέον στην εν λόγω κατηγορία έχουν πάψει να αποτελούν «τους φτωχούς συγγενείς» στη γκάμα μιας εταιρείας αλλά διαθέτουν πλέον ποιότητα, ασφάλεια, design και όλα τα καλά των νέων τεχνολογιών.

Ταυτόχρονα, εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς πως αυτή η «τάση» των τελευταίων ετών έχει εκτοξεύσει και τον ανταγωνισμό μεταξύ των εταιρειών. Ακριβώς σε αυτή τη «μάχη» θέλουν να μπουν δυναμικά και οι Opel με το Adam και η Mini με το μοντέλο παραγωγής που θα προέλθει για τη Mini από το πρωτότυπο Rocketman.

Το μικρότερο Mini: Έρχεται γεμάτο πλεονεκτήματα

Πολλά από τα εντυπωσιακά εξωτερικά στοιχεία του Rocketman concept μπορεί να χαθούν στην έκδοση παραγωγής, όμως γίνεται μεγάλη προσπάθεια ώστε να παραμείνει η διάταξη των 3+1 θέσεων, καθώς και του πίσω συρταρωτού κάτω μέρους του χώρου των αποσκευών. Αυτό άλλωστε θα είναι και το «νόημα» της έκδοσης αυτής, αφού θα έχουμε να κάνουμε με το πιο μικρό σύγχρονο Mini, με τις διαστάσεις στα 3.419×1.907×1.398 χιλ. για ΜxΠxΥ.

Τα δημοσιεύματα μάλιστα αναφέρουν ότι το μοντέλο θα έχει αρκετά κοινά μέρη με το i3 που περιμένουμε από τη BMW, καθώς επίσης ότι θα εφοδιάζεται με μια νέα σειρά τρικύλινδρων κινητήρων, ενώ δεν αποκλείεται και μια ηλεκτρική έκδοση.

Στην concept μορφή του το αυτοκίνητο διαθέτει μεγάλες πόρτες που ανοίγουν διάπλατα και «σπάνε» σε δύο μέρη για ακόμη καλύτερη πρόσβαση από και προς το εσωτερικό, ενώ την παράσταση κλέβει και ο χώρος των αποσκευών που σύρεται προς τα έξω (κατά 350 χιλιοστά)!

Το μοντέλο πατά σε ζάντες μεγέθους 18 ιντσών, ενώ το σασί είναι από ανθρακόνημα, με στόχο τη μείωση του βάρους και κατά συνέπεια της κατανάλωσης. Στον τελευταίο μάλιστα τομέα, συμβάλλουν και οι ζάντες που είναι ειδικά σχεδιασμένες για αυτό το σκοπό, καθώς και η μελετημένη αεροδυναμική του αμαξώματος.

Περισσότερα τεχνικά στοιχεία δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά, πέρα από το γεγονός ότι η μέση τιμή της κατανάλωσης του θα κυμαίνεται στα 3 λίτρα/100 χιλιόμετρα.

Η παραγωγή του μοντέλου αναμένεται να ξεκινήσει μέσα στο 2012 ή αρχές του 2013.

Οpel Adam: Με όνομα που σημαίνει πολλά

H Opel προχώρησε μόλις πριν λίγες ημέρες στην αποκάλυψη του ονόματος του νέου μίνι μοντέλου που ετοιμάζει και το οποίο μέχρι τώρα γνωρίζαμε ανεπίσημα ως «Junior». Τελικά λοιπόν το νέο μοντέλο θα ονομάζεται Adam, παραπέμποντας έντονα στο όνομα του δημιουργού της γερμανικής φίρμας, του Adam Opel.

Νεανικό, 3θυρο και με μήκος 3,7 μέτρων

Όπως προκύπτει από τα λόγια των στελεχών της Opel, το νέο μοντέλο θα έχει σαφώς νεανικό προφίλ. Διαθέτει 3θυρο αμάξωμα με 4θέσιο εσωτερικό και μήκος 3,7 μέτρων και είναι αποκλειστικά σχεδιασμένο στη Γερμανία.

Ακόμα ένα πολύ ενδιαφέρον στοιχείο που τονίζεται είναι και το γεγονός ότι το Adam θα έχει πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης προκειμένου κανένα να μη μοιάζει με το άλλο και συνεπώς να είναι ακόμα πιο ελκυστικό στο νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται και το οποίο θέλει να διαφέρει και να ξεχωρίζει.

Ντεμπούτο στο Παρίσι τον Σεπτέμβριο

Το επίσημο ντεμπούτο του Adam θα πραγματοποιηθεί τον ερχόμενο Σεπτέμβρη στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού. Για την ώρα, η Opel έχει δημοσιοποιήσει μια επίσημη εικόνα από τις δοκιμές του αυτοκινήτου που όμως είναι ντυμένο με το γνωστό καμουφλάζ.

Πηγή: autotriti.gr