Mε έντονες δόσεις φινέτσας και ξεχωριστό σχεδιαστικό ενδιαφέρον, η cabrio έκδοση αμαξώματος του 208 θα ενισχύσει ακόμα περισσότερο το νεανικό προφίλ του νέου μικρού μοντέλου που ετοιμάζει η Peugeot.

Nεανικό design, ισχυρά και οικονομικά μοτέρ αλλά και διακριτικές δόσεις γαλλικής φινέτσας είναι μερικά μόνο από τα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το νέο 208. Τι μπορεί να είναι αυτό όμως που θα ταίριαζε γάντι στη γκάμα του νέου μικρού μοντέλου που ετοιμάζει η Peugeot; Μα φυσικά μια cabrio έκδοση αμαξώματος.

Αυτή, ετοιμάζεται ήδη όπως προκύπτει από την ενημέρωση και την ηλεκτρονικά επεξεργασμένη εικόνα που μας έστειλαν οι κατάσκοποί μας από το εξωτερικό. Το μοντέλο δείχνει αρκούντως δυναμικό και μοντέρνο και σίγουρα φαίνεται πως έχει όλα τα φόντα να προσεκλύσει το νεανικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Σε κάθε περίπτωση, θυμίζουμε πως το 208 θα είναι ελαφρύτερο από το 207 που αντικαθιστά (110 κιλά κατά μέσο όρο) μικρότερο σε μήκος κατά 70 χλστ. (3.975 χλστ) και με βελτιωμένο αεροδυναμικό συντελεστή (Cd: 0,29). Αν και μικρότερο η Peugeot υπόσχεται μεγαλύτερο χώρο για τα γόνατα των πίσω επιβατών κατά 50 χλστ., ενώ και το πορτ-μπαγκάζ χωράει 15 λτ. περισσότερα, φτάνοντας στα 285 λτ. Επίσης από αισθητικής άποψης, βλέπουμε πως το 208 έχει δανειστεί στοιχεία από όλα τα καινούργια πρωτότυπα της Peugeot, αποκαλύπτοντάς μας και τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία της μάρκας.

Όσον αφορά στους κινητήρες του σε σχέση με το 207, το 208 έχει κατά μέσο όρο χαμηλότερες εκπομπές CO2 κατά 34 γρ./χλμ. Πέντε συνολικά diesel μοντέλα θα φέρουν το σύστημα Stop & Start (e-HDi) και θα εκκινούν από τα 87 γρ./χλμ. CO2 και τα 3,4 λτ./100 χλμ. Καμία από τις πάνω εκδόσεις δε θα υπερβαίνει σε εκπομπές CO2 τα 99 γρ./χλμ. Επιπλέον, η Peugeot θα λανσάρει στο 208 τη νέα γενιά 3κύλινδρων κινητήρων βενζίνης VTi χωρητικότητας 1,0 και 1,2 λτ., με το μικρότερο να έχει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 99 γρ./χλμ.

Η παρουσίαση του νέου Peugeot 208 Cabrio θα πραγματοποιηθεί στα τέλη του 2012.

Πηγή: autotriti.gr