Στιγμές απίστευτης τρέλας με τη μείωση των προστίμων του ΚΟΚ

Η θλιβερή πραγματικότητα στους δρόμους της χώρας και η… χαλάρωση των μέτρων


AUTO
17:02
17/01/2017
Στιγμές απίστευτης τρέλας με τη μείωση των προστίμων του ΚΟΚ
23
loading

Η απόφαση του αναπληρωτή υπουργού Προστασίας του Πολίτη (;) να προτείνει τη μείωση στο 50% για τις παραβάσεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας (με εξαίρεση την παραβίαση ερυθρού σηματοδότη & της οδήγησης υπό την επήρεια αλκοόλ), έχει ξεσηκώσει τις -δυστυχώς ετερόκλητες και ασυντόνιστες- δράσεις ιδιωτών στον τομέα της οδικής ασφάλειας.

Σε μια χώρα που κατέχει δεκαετίες τώρα τα πρωτεία της Ευρώπης στα τροχαία δυστυχήματα, στη χώρα όπου με σχεδόν 40% μείωσης του κυκλοφοριακού φόρτου (λόγω κρίσης) τα τροχαία δεν λένε να υποχωρήσουν, κοστίζοντας περίπου 1.200 νεκρούς και 2.000 παραπληγικούς τον χρόνο, μαζί με σχεδόν 15 δισ. ευρώ, ο επιφορτισμένος με την Προστασία του Πολίτη πολιτικός παράγων (ο κ. Ν. Τόσκας), προτείνει τη μείωση των προστίμων για παραβάσεις του ΚΟΚ, μεταξύ των οποίων και εγκληματικές, όπως η υπερβολική ταχύτητα, η χρήση (ομιλία ή μηνύματα) κινητών τηλεφώνων, τα υπέρβαρα φορτία, κ.λπ.

Σε μια εποχή όπου η συνεχής φόρτιση των ανθρώπων από την οικονομική και γενικότερη κατάσταση της χώρας οδηγεί σε πλήρη παραμέληση του τομέα της οδικής ασφάλειας, στην εποχή όπου κανείς αρμόδιος φορέας δεν κάνει έστω θεωρητική νύξη για τη μείωση των τροχαίων (σε 5-6 εκλογικές αναμετρήσεις που έχουν γίνει από το 2009 μέχρι σήμερα, κανένα απολύτως κόμμα δεν είχε στις προγραμματικές του δηλώσεις την οδική ασφάλεια…), έρχεται το επίσημο -ανύπαρκτο σε δράσεις για την οδική ασφάλεια- κράτος και προτείνει χαλάρωση και αυτών των ελάχιστων κατασταλτικών μέτρων (όπως είναι τα πρόστιμα).

Δεν ξέρει κανείς τι να πει και τι να ομολογήσει με την άγνοια, ανευθυνότητα και προχειρότητα που αντιμετωπίζουν οι πολιτικοί προϊστάμενοι αυτής της χώρας, ένα από τα πλέον σοβαρά ζητήματα που την ταλανίζει από τη δεκαετία του ’60 μέχρι σήμερα, αφανίζοντας το ενεργό δυναμικό της, ενώ ταυτόχρονα απειλεί (σε συνδυασμό και με το δημογραφικό πρόβλημα) να εξαφανίσει τους Έλληνες κατοίκους της.

Η έκπληξη για την πρόταση αυτή του κ. Τόσκα είναι τόση, που ακόμα και ο Πανελλήνιος Σύλλογος Εκπαιδευτών Οδηγών αντέδρασε, εκδίδοντας το παρακάτω δελτίο Τύπου:

«ΘΕΜΑ: Περί προστίμων Κ.Ο.Κ.

Είναι η πλειοδοσία για τα πρόστιμα που ορίζει ο ΚΟΚ, υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας;

Ζούμε μερικές ακόμη στιγμές καθημερινής τρέλας που βλέπεις μόνο στην χώρα μας! Έχουν επιδοθεί όλοι σε μια αντιπαράθεση "άνευ ουσίας και άνευ σημασίας" σε σχέση με το ύψος των προστίμων του ΚΟΚ. Η οποία δεν έχει καμία σημασία, ούτε επιτελεί την οιανδήποτε υπηρεσία Οδικής Ασφάλειας. Για μας τον Πανελλήνιο Σύλλογο Εκπαιδευτών Οδήγησης και Κυκλοφοριακής Αγωγής, το κάθε πρόστιμο που επιβάλλεται, για την παράβαση κανόνων κάποιου χρήστη στην ΚτΚ, πρέπει να συνοδεύεται ΚΑΙ με επανένταξη ΚΑΙ με κοινωνική εργασία! Ήτοι:

  • Υποχρέωση του παραβάτη να παρακολουθήσει μαθήματα επικαιροποίησης και επανένταξης σε πιστοποιημένα Κέντρα Εκπαίδευσης
  • Κοινωνική εργασία (ανάλογα με την παράβαση)
  • Και χρηματικό πρόστιμο (που θα ορίσει η ίδια η ΚτΚ)

Αν μας ενδιαφέρει όντως μια ασφαλής κοινωνία, ο κάθε νομοθέτης που αφουγκράζεται την ΚτΚ, πρέπει προς τα εκεί να κινηθεί.

Με τιμή για το Δ.Σ».

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

23
σχόλια
  1. avatar HearTheTruth

    Αφού δεν μπορούν να μας ξεκάνουν αλλιώς , μειώνουν τα πρόστιμα ώστε να "μειωθούμε" και εμείς μόνοι μας αφού δεν θα φοβόμαστε πλεόν για μεγάλα χρηματικά πρόστιμα....

  2. avatar spiros 219

    ο θεος να μας φιλαει να μην γινουν τροχαια και χανονται αθωοι

  3. avatar Παναγιωτης124

    Μηπως πλησιαζουν εκλογες;ευχομαι σε αυτους που νομοθετουν να μην υποστουν τις συνεπειες των νομοθετηματων σε οικειους τους.φευ!!!!!

  4. avatar gpoli

    Στο εξωτερικό λειτουργεί το σύστημα γιατί υπάρχει αστυνομία σε κάθε γωνιά. Εδώ παρόλο που είναι υψηλά τα πρόστιμα όλοι ξέρουν ότι δε παίζει και πολυ να σε δει αστυνομικος. Οπότε και τύφλα θα οδηγήσεις και το κόκκινο θα περάσεις στη ζουλα. Φανταστείτε τι έχει να γίνει αν τα μειώσουν κιόλας. Ειμαστε που είμαστε χειμαδιό , θα ρθει και θα απογίνει το πράμα. Εδώ 80 ευρώ είναι για παράνομη στάθμευση και δεν ιδρώνει το αυτί του Έλληνα. Άμα μειωθεί κιόλας θα ακούς να λένε...έλα μωρέ και τι έγινε που παρκάρω παράνομα. Ψιλοπράματα είναι εξάλλου το πρόστιμο. Δε πειράζει. Ο φόβος φυλάει τα έρμα αλλά εμάς εδώ ούτε αυτό μας πιάνει.

  5. avatar Atsos

    Καιρός ήταν 300 € για ζώνη σου λέει στο καρ φουρ στη Κηφισίας λες και είναι DG

  6. avatar αλμαρκο

    τα εισοδιματα ολον εχουν κατρακυληση γιατι να μην κατεβουν και τα προσιματα του κοκ

    1. avatar Dr. Sheldon Cooper

      Τόσα χρόνια σε αυτή την έρμη χώρα που σε φιλοξενεί και ακόμα δεν έχεις μάθει να γράφεις σωστά ελληνικά??

      1. avatar Γράψε…

        σωστά ελληνικά και όλα τα προβλήματα θα εξαφανιστούν. Εγο νομιζο είναι εφκολο με τα καινουρια κινιτα....

      2. avatar Kakaroto

        Εσύ δηλαδή τι περίμενες? Εδώ οι Έλληνες δεν ξέρουν να μιλάνε και να γράφουν σωστά ελληνικά κι εσύ μιλάς για τους φιλοξενούμενους?

        1. avatar ΝΧ

          Τα κομμουνια θα μεριμνήσουν να μάθουν σωστά ελληνικά οι λάθρο,

  7. avatar Αnonymous

    Πρώτη φορά σάπια , ρουσφετολογική , επικίνδυνη αριστερά....

  8. avatar Χαχα

    Στην Ελλάδα λείπει τελείως η κυκλοφοριακή αγωγή. Συν τοις αλλοις: Όλοι και όλες οδηγούν όπως περπατούν και περπατούν όπως οδηγούν. Εξ άλλου όλοι νομίζουν οτι σε αυτους δεν μπορεί να συμβεί τίποτα ,ειναι όλοι ατσίδες οδηγοί.

  9. avatar Ελλην ζ3υς

    Ρε σεις αφου σε λιγακι δεν θα κυκλοφορει κουνουπι στους δρομους τοσο που θα πανε τα καυσιμα μαζι με τα διοδια ποιος θα παρει αμαξι....

  10. avatar PerMan

    Έχω Ελληνικό δίπλωμα από το 1977. Το πρώτο το έβγαλα στο εξωτερικό το 1971, σε χώρα που αν δεν μπορείς να οδηγήσεις σωστά, θα περάσεις και δύο και τρεις και πέντε φορές, μέχρι να το πετύχεις. Εδώ αρκεί το 300ρακι και η δουλειά γίνεται, έτσι;
    Λόγω εργασίας έχω οδηγήσει σε πολλές χώρες.
    Σε όλες ο ΚΟΚ εφαρμόζεται ευλαβικά, κάτι λιγότερο στην Ιταλία, Βαλκάνια, αλλά και τα πρόστιμα όμως φωτιά. Στο Λονδίνο έχω δεί Ρολς Ρόϊς με δαγκάνες !!! Στην Γερμανία για να παραλάβει κάποιος το αυτοκίνητό του που το πήρε ο γερανός, θα περάσουν δυο μέρες και η καμπάνα να τσουρουφλίζει.
    Στους μεγάλους αυτοκινητόδρομους δεν θα δεις νταλίκες TΙΡ στις αριστερές λωρίδες. Πέρασε το ΣΤΟΠ ή το κόκκινο και την έβαψες.
    Κάτσε σε ένα φανάρι και παρατήρησε πόσοι οδηγοί και οδηγήνες μιλούν στο κινητό τηλέφωνο την στιγμή που οδηγούν.
    Το έκανα στα Πατήσια πέρσι το καλοκαίρι μισή ώρα για πλάκα.
    Εφιάλτης. Στους/ις 10 οι οκτώ. Μάλιστα οι οκτώ.
    Και τώρα μιλάμε για μείωση των προστίμων.
    Να τους δώσουμε και ένα γλειφιτζούρι για μπόνους;

    1. avatar JohnVordey

      Συμφωνώ απόλυτα και συμπληρώνω:
      Στην Αγγλία μετά απο παράνομο παρκάρισμα σου παίρνει ο Γερανός το αυτοκίνητο χωρις προειδοποίηση και το ανακαλύπτεις αφού πάρεις τηλ την αστυνομία για να το βρεις. Κόστος επανάκτησης £140 (170 ευρώ περίπου) και χρέωση 5£ (6 ευρώ) κάθε επιπλέον μερα!
      Πρόκληση θανατηφόρου ατυχήματος λογω αλκοόλ 8 χρόνια κάθειρξη χωρις αναστολή.
      Οδήγηση μοτοσικλέτας χωρις κράνος πρόστιμο 50£ (60€) που ισοδυναμεί με το κόστος μεταφοράς του πτώματος (πιθανότατα) του αναβάτη με ασθενοφόρο. Δεν θα επιβαρύνεται η κοινωνία το κόστος της κάθε βλακείας, θα πληρώνεται προκαταβολικά! Αν δεν ενδιαφέρει τον αναβάτη για τη ζωή του ενδιαφέρει το κράτος για το κόστος αυτό - ετσι απλά!!
      Κανείς πολίτης δεν διαμαρτύρεται - ετσι ειναι άν σας αρεσει, αν οχι τοτε λεωφορείο ή με τα πόδια. Θα οδηγείτε σαν ρομπότ με κανόνες αν χρειαστεί αλλιως ΔΕΝ θα οδηγείτε - και ειναι ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΤΑΤΟ!!!

  11. avatar costaspan

    Τα πρόστιμα για παραβάσεις β επιπέδου και όχι κόκκινο, αλκοόλ κλπ. πρέπει να είναι μικρά για να εισπράττονται κιόλας και πάντα σε συνάρτηση με το διαθέσιμο εισόδημα.
    Το θέμα είναι να γίνονται επαρκείς έλεγχοι.

  12. avatar Pamponhros

    Μας μάρανε αν θα πληρώσουμε 500 ευρώ η 250???? Το θέμα είναι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΛΕΓΧΟΣ. Τα μπλόκα έιναι ευκαιριακά και έχουν εισπρακτικό χαρακτήρα. Στα πρόστιμα λείπει η ΟΥΣΙΑ. Ακόμα και 5.000 ευρω να πάει το πρόστιμο για κόκκινο ή για το ποτό, ο Έλληνας έχει μάθει πως δεν υπάρχει αστυνομία για να τον πιάσει. Βείτε έξω και καταγράψτε την κατάσταση με τις εγκληματικές παραβάσεις και κάποιος, ίσως κάποια στιγμή, ευαισθητοποιηθεί.

    1. avatar Iceman

      Ενω εχεις πολυ δικιο και συμφωνω μαζι σου εν μερει θα ηθελα να σου τονισω πως ακομα και οταν βρεθει καποιος φιλοτιμος μπατσουλης και κανει αυτο που ζητας....τον ελεγχο δηλαδη και την εφαρμογη του ΚΟΚ....και την βεβαιωση του προστιμου....το 99% των πολιτων το πρωτο που θα κανει ειναι να παρει τον συγγενη φιλο κολλητο γνωστο του γνωστου κτλ για να σβησει την κληση.
      Φαυλος κυκλος λοιπον
      Η αστυνομια φιλε μου ειναι ακριβως αυτη που αρμοζει και θελει ο Ελληνας πολιτης.

  13. avatar ΜΗΤΣΣΣΣΣΣ

    απολιτιστη χωρα...

  14. avatar Mplaky

    ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΤΙΜΩΝ,ΑΝΕΞΕΛΕΓΚΤΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ,ΑΝΥΠΑΡΚΤΕΣ ΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ΤΟ ΕΧΩ ΝΟΙΩΣΕΙ ΚΑΙ ΒΙΩΣΗ ΚΤΥΠΩΝΤΑΣ ΜΕ ΠΑΝΩ ΣΕ ΔΙΑΒΑΣΗ ΠΕΖΩΝ ΤΟ ΕΥΤΥΧΗΜΑ ΠΑΡ ΟΤΙ ΜΕ ΤΙΝΑΞΕ ΠΕΝΤΕ ΜΕΤΡΑ ΕΣΚΑΣΑ ΜΕ ΤΗ ΠΛΑΤΗ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ ΑΛΛΑ ΠΑΡΩΤΙ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΗ ΕΝΑΣ ΜΗΝΑΣ ΣΥΝΕΧΙΖΩ ΝΑ ΚΟΙΜΑΜΑΙ ΚΑΘΙΣΤΟΣ ΑΚΟΥΜΠΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΑΡΙ ΠΑΛΙΑ ΜΕ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΥΠΗΡΧΑΝ ΠΟΙΟ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΟΙΝΕΣ ΤΩΡΑ ΣΤΟ ΒΩΜΟ ΤΗΣ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙΣ ΟΣΑ ΠΑΝΕ ΚΑΙΟΣΑ ΕΡΘΟΥΝ

  15. avatar Σκορπιός

    Το ένα λάθος πίσω απο το άλλο και πάμε πάλι....ειναι αυτό που λένε: μόνος του έβγαλε τα μάτια του....μα τόσο ερασιτέχνης ? η τόσο β@@@ας ?

  16. avatar Rembrandt

    Πολύ σωστή απόφαση! Η Πολιτεία πρέπει να δρα προληπτικά και όχι τιμωρητικά. Καιρός είναι να πάψουμε να είμαστε υπερβολικοί σε όλα. Έτσι θα πληρώνονται περισσότερες κλήσεις απ' όσες πληρώνονται σήμερα. Οι περισσότεροι τις σκίζουν...

    1. avatar Χρήστος

      Πήγαινε μία βόλτα σε άλλη Ευρωπαϊκή χώρα και δες τα πρόστιμα - πολύ μεγαλύτερα από τα δικά μας.
      Μην μιλήσω για Αμερική - ψάξε penalty warning sign horn new york
      Μαζί με την πρόληψη πάει και ο σωφρονισμός

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει