Ο άνθρωπος που ασχολήθηκε πάνω στην κατασκευή μιας πρωτοποριακής εξαγωγής για την R31 της Renault είναι ο James Allison που είναι και ο τεχνικός διευθυντής της ομάδας. Η ομάδα είχε μια απογοητευτική εικόνα στο Grand Prix της Σιγκαπούρης και ο Allison το παραδέχτηκε ότι ήταν λάθος εκτίμησης για την τοποθέτηση του νέου συστήματος.

Ο Βρετανός επεξήγησε το… εμφανές, αφού είπε ότι το εμπρός σύστημα των εξατμίσεων δυσκολεύεται πολύ στις πίστες με αργές στροφές, ωστόσο δυσκολεύτηκε να πραγματοποιήσει τις συγκεκριμένες αναβαθμίσεις.

Ο Allison είπε ότι όταν αποφάσισε να κάνει το σχέδιο πραγματικότητα ήταν μια πολύ ενδιαφέρουσα κίνηση, γιατί είχε περισσότερη απόδοση από την κλασική εξάτμιση. Ο Βρετανός συνέχισε λέγοντας ότι η ομάδα πήγε στη Σιγκαπούρη με συγκρατημένη αισιοδοξία και όταν φάνηκε το πρόβλημα ήρθε η απογοήτευση. Ενώ συμπλήρωσε ότι είναι δύσκολο να προσομοιωθεί μια στροφή των 60-100 χλμ. στην αεροδυναμική σήραγγα.

Οι 5 εναπομείναντες αγώνες θα βολέψουν το σύστημα της Renault, ωστόσο ο Allison υποστήριξε ότι θα πρέπει να περιμένουν τον επόμενο χρόνο, ώστε να έχουν αρκετά χρονικά περιθώρια για βελτίωση.

Πηγή: autotriti.gr