Στη Novitec περιποιήθηκαν τόσο το «φαίνεσθαι» όσο και το «είναι» της Alfa Romeo Giulietta, καθιστώντας την περαιτέρω θελκτική από όσο ήδη είναι.

Ο γερμανικός βελτιωτικός οίκος Novitec έχει μεγάλη «αδυναμία» στα ιταλικά αυτοκίνητα και δεν ήταν δυνατό να μην ασχοληθεί με την Alfa Romeo Giulietta, τόσο με τη μορφή της όσο -κυρίως- με τα τεχνικά της χαρακτηριστικά.

Αρχικά στη Novitec «περιέλαβαν» το 1,4 TB μοτέρ της Fiat, ανεβάζοντας την απόδοσή του από τους 120 στους 141 ίππους. Ακολούθως, το 1,4 MultiAir μηχανικό σύνολο των 170 ίππων, κέρδισε 25 ακόμα, φτάνοντας τελικά τη μέγιστη απόδοση των 195 ίππων. Φτάνοντας και στην κορυφή της παλέτας των κινητήρων, οι άνθρωποι της Novitec κατάφεραν να κάνουν το turbo σύνολο 1.750 TBi των 235 ίππων να αποδώσει 261 ίππους και 386 Nm ροπής (από 340 Nm, αρχικά). Έτσι, η κορυφαία Giulietta πραγματοποιεί το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ., ενώ η τελική της ταχύτητα ορίζεται στα 251 χλμ./ώρα (6,8 δλ. και 242 χλμ./ώρα αντίστοιχα οι «κανονικές» επιδόσεις). Τέλος, τα τρία diesel σύνολα της Giulietta δέχθηκαν και αυτά τις «περιποιήσεις» των τεχνικών της Novitec. Το μικρό 1,6 JTD από τους 105 έφτασε στους 121, ενώ το 2,0 JTD των 140 και 170 ίππων, προσφέρει πλέον 160 και 195 ίππους αντίστοιχα.

Πέρα από τα μηχανικά σύνολα, όμως, ο βελτιωτικός οίκος προσφέρει επιλογές ζαντών από 18 έως 20 ίντσες. Τα σπορ ελατήρια, πάλι, χαμηλώνουν το αυτοκίνητο κατά 35 χλστ., ενώ μπορείτε να αποκτήσετε τη βελτιωμένη Giulietta με σπορ αμορτισέρ και ρυθμιζόμενη ανάρτηση. Τέλος, το αεροδυναμικό κιτ αποτελείται από τρία τμήματα: νέα μάσκα με σπόιλερ, πλευρικές ποδιές και νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη.

Πηγή: autotriti.gr