Στην έκθεση της Γενεύης, στις αρχές Μαρτίου, η Alfa Romeo θα αποκαλύψει επισήμως την πρωτότυπη εκδοχή της νέας 4C GTA, ακολουθώντας τα σχεδιαστικά και όχι μόνο χνάρια της κορυφαίας 8C!

Σε τροχιά διαρκούς ανόδου βρίσκεται το ιταλικό Γκρούπο, με τους ιθύνοντές του να εργάζονται πυρετωδώς προκειμένου να «αναπτύξουν» όλα τα μέλη του .

Εν προκειμένω, μάλιστα, η δεδηλωμένη, εδώ και αρκετό καιρό, πρόθεση των Ιταλών για 4πλασιασμό των ετήσιων πωλήσεων της Alfa Romeo μέσα στην προσεχή 5ετία, θέλοντας και μη, δεν μπορεί παρά να περνά για τους ανθρώπους της διάσημης μάρκας τόσο από την παρουσία της μιλανέζικης φίρμας στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, όσο ασφαλώς και από την εξέλιξη νέων και πιο ανταγωνιστικών μοντέλων για το σύνολο των αγορών ανά τον κόσμο, που θα συνοδεύονται, όπως όλα δείχνουν και από την «ενίσχυση» των ήδη υπαρχόντων, με νέες εκδόσεις και αναβαθμίσεις στους επιμέρους τομείς.

Έτσι, λοιπόν, σύμφωνα με τα όσα ήδη επισήμως γνωρίζουμε, και με αφορμή την επερχόμενη «γιορτή» της αυτοκίνησης στις αρχές Μαρτίου στην κοσμοπολίτικη Γενεύη, η Alfa Romeo είναι έτοιμη να παρουσιάσει την πρωτότυπη 4C GTA, η οποία φαίνεται να «ανοίγει» ουσιαστικά το δρόμο για την αντικατάσταση των Spider και Brera.

Προς το παρόν, ωστόσο, πέραν της επιβεβαίωσης της παρουσίας του μοντέλου στο περίπτερο της εταιρείας στη Γενεύη, επίσημη πληροφόρηση σε σχέση με τη μορφή, αλλά και τις τεχνικές περγαμηνές της νέας 4C GTA Concept, δεν υπάρχει.

Οι έως τώρα πληροφορίες μας πάντως αναφέρουν πως θα πρόκειται για ένα ιδιαίτερα… προκλητικό όσο και ελκυστικό σε σχεδίαση αυτοκίνητο για δύο επιβάτες, με μαλακή ή σκληρή οροφή (Coupe ή Spider δηλαδή), που θα θυμίζει σε πολλά σημεία τη μεγαλύτερη 8C, το οποίο θα κινείται από έναν 4κύλινδρο κινητήρα με απόδοση κοντά στους 250 ίππους (λέγε με 1.750 ΤΒi). Αν το τελευταίο αυτό στοιχείο επιβεβαιωθεί και στην πράξη, το πλέον πιθανό σενάριο είναι η κίνηση να μεταδίδεται –προς απογοήτευση των φανατικών alfisti- στους εμπρός και όχι στους πίσω τροχούς.

Από εκεί και πέρα, τώρα, στη Διεθνή Έκθεση της Γενεύης η ιταλική εταιρεία ανακοίνωσε ότι θα παρουσιάσει τη νέα MiTo ΜΥ2011.

Επί της ουσίας, σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, θα πρόκειται για μια ελαφρώς ρετουσαρισμένη, σε εξωτερική περιβολή, εκδοχή του γνωστού ιταλικού σούπερ μίνι, με πολύ μικρές αλλαγές και «επεμβάσεις» στο εσωτερικό της.

Ωστόσο, η μεγάλη είδηση, σύμφωνα με διεθνείς πηγές, όσον αφορά τη «νέα» MiTo είναι η υιοθέτηση του γνωστού 2κύλινδρου TwinAir υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 875 κ.εκ. του Γκρούπο, που είδαμε για πρώτη φορά στο «500άρακι» της Fiat, ο οποίος θα αποδίδει ειδικά για την περίπτωση της MiTo 105 ίππους.

Πηγή: 4troxoi.gr