Ποια είναι τα sites που επηρεάζουν τους ταξιδιώτες στις αποφάσεις τους, όταν πρόκειται να διαλέξουν τον προορισμό τους;

Μεγάλη έρευνα που πραγματοποίησε το TravelSupermarket, έδειξε ότι οι βασικές επιρροές είναι τα sites που κάνουν συγκρίσεις, αλλά και εκείνα που φιλοξενούν σχόλια και κριτικές. Το 42% των 5.000 παραθεριστών που απευθύνθηκε η έρευνα, δήλωσαν ότι επισκέπτονται αυτές τις ιστοσελίδες για να εμπνευστούν.

Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 36% επηρεάζονται από φίλους, ενώ ένα επιπλέον 6% επηρεάζονται από τις φωτογραφίες των φίλων τους στο Facebook και τα άλλα κοινωνικά δίκτυα. Μόνο το 1% είπε ότι επιλέγει ένα μέρος επειδή είναι ο αγαπημένος προορισμός κάποιας διασημότητας. Πάνω από το ένα τέταρτο (28%) των τουριστών εξακολουθούν να επηρεάζονται από φυλλάδια, ενώ οι face-to-face συστάσεις από τους ταξιδιωτικούς πράκτορες είναι επίσης πολύ σημαντικός παράγοντας απόφασης για το 9% από αυτούς.

Οι νεότερες γενιές (άτομα ηλικίας μεταξύ 18 και 29 ετών) είναι το πιο πιθανό να διαλέξει φωτογραφίες που θα βρει στο Facebook, το οποίο θεωρείται αξιόπιστη πηγή (14%). Μόνο το 12% των τουριστών εμπνέονται από τα ειδικά προγράμματα για ταξίδια στην τηλεόραση.