Με κεντρικό μήνυμα «Mirage in the Med» πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή τοπικών φορέων και μέσων ενημέρωσης, η παρουσίαση της νέας, διεθνούς καμπάνιας της Marketing Greece που υλοποιείται σε συνεργασία με τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής.
Προβάλλοντας τη γεωγραφική της θέση, τη φυσική της ομορφιά και τα μοναδικά χαρακτηριστικά της, η νέα καμπάνια τοποθετεί στρατηγικά τη Χαλκιδική, ως τον εξωτικό παράδεισο στο «κατώφλι» της Ευρώπης.
Η ανάδειξη της Χαλκιδικής υλοποιείται μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα προβολής, το οποίο περιλαμβάνει ψηφιακή προώθηση μέσω κοινωνικών δικτύων, digital media, video campaign, προώθηση προσφορών ξενοδοχείων του προορισμού και ειδικές δημοσιογραφικές αποστολές στοχεύοντας στη δημιουργία και αναπαραγωγή θετικής δημοσιότητας σε επιλεγμένες αγορές-στόχους όπως Γερμανία, Τουρκία, Βέλγιο, Ολλανδία και Βαλκάνια.
Παράλληλα, με την έναρξη της καμπάνιας τον Απρίλιο, ξεκίνησε διαγωνισμός στο Discovergreece.com όπου προσκαλεί το κοινό να ανεβάσει και να μοιραστεί τη δική του αγαπημένη ιστορία από την Χαλκιδική στο http://www.discovergreece.com/mirage-in-the-med και ένας τυχερός θα έχει την ευκαιρία να ζήσει μια αξέχαστη εμπειρία σε ένα 5θήμερο ταξίδι για δύο.
Επιπλέον, έχει δημιουργηθεί στο Discovergreece.com αναλυτικό περιεχόμενο σε πέντε γλώσσες, με εικόνες, ιστορίες και εμπειρίες που προβάλλουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του προορισμού. Με τον τρόπο αυτό, ο χρήστης έχει τη δυνατότητα να περιηγηθεί σε εξωτικά τοπία, διάφανα νερά και φιλόξενα ξενοδοχεία που προσφέρουν τη δυνατότητα κάθε είδους διακοπών, πλούσια πολιτιστική κληρονομιά και δρώμενα, αλλά και στιγμές ξεκούρασης και απόλαυσης.
Η καμπάνια θα ενισχυθεί σε ένταση από τέλος Μαΐου και τον Ιούνιο με την προώθηση ειδικής ταινίας του προορισμού, και με προβολή στο Discovergreece.com. Αξίζει να σημειωθεί ότι το περιεχόμενο της σελίδας του Disovergreece.com στο Facebook, που αφορά τη Χαλκιδική, σημειώνει εντυπωσιακά νούμερα κάλυψης ξεπερνώντας τους 1.000.000 χρήστες.
Την εκδήλωση χαιρέτησαν η υφυπουργός Εσωτερικών και Διοικητικής Ανασυγκρότησης (Μακεδονίας-Θράκης), κα Μαρία Κόλλια-Τσαρουχά, ο Αντιπεριφεριάρχης Χαλκιδικής και Θεματικός Αντιπεριφερχιάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, κ. Γιάννης Γιώργος και ο Πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, ενώ με την παρουσία τους τίμησαν την εκδήλωση: η Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Πιερίας, κα Ευαγγέλια Λάμπρου-Ξυπτερά, μέλη της Ένωσης Ξενοδόχων Χαλκιδικής, μέλη της Ομοσπονδίας Ενοικιαζόμενων, η Πρόεδρος του Διοικητικού Συμβουλίου του Δήμου Νέας Προποντίδας, κα Πελαγία Ιορδανίδου, εκπρόσωποι των
Δήμων της Χαλκιδικής και σπουδαστές του δημοσίου ΙΕΚ Νέων Μουδανιών.
Ο Γρηγόρης Τάσιος, πρόεδρος του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής, δήλωσε: «Ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής με τη σημερινή παρουσίαση της καμπάνιας δίνει το στίγμα ότι μόνο με συνέργειες, εξωστρέφεια και στρατηγική μπορεί ένας προορισμός και η χώρα μας να πρωταγωνιστήσει στο παγκόσμιο τουριστικό γίγνεσθαι. Η Χαλκιδική βλέποντας το μέλλον και υιοθετώντας έμπρακτα τις σύγχρονες πρακτικές, συνεργάζεται με τον ΣΕΤΕ και τη Marketing Greece με καθαρά ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια και στοχεύοντας στην ενίσχυση της υπεραξίας του προορισμού».
Ο Ιωσήφ Πάρσαλης, γενικός διευθυντής της Marketing Greece, αντίστοιχα δήλωσε: «Η νέα καμπάνια αναδεικνύει τη μοναδικότητα της περιοχής σε πολλά επίπεδα, έχοντας δημιουργήσει μια ισχυρή κι ανταγωνιστική τοποθέτηση της Χαλκιδικής για το κοινό της Ευρώπης. Μέσα από τη χρήση σύγχρονων και διαδραστικών εργαλείων επικοινωνίας, προβάλλουμε τη Χαλκιδική, έναν προορισμό εξωτικής ομορφιάς, στις πιο σημαντικές αγορές της Ευρώπης με τη δύναμη της εικόνας και των νέων τεχνολογιών».
Η Marketing Greece και ο Τουριστικός Οργανισμός Χαλκιδικής ευχαρίστησαν θερμά το ξενοδοχείο IKOS OCEANIA για τη διάθεση του χώρου για την παρουσίαση της καμπάνιας, την αεροπορική εταιρεία AEGEAN για την υποστήριξή της στην καμπάνια ως χορηγός αερομεταφορών και το ξενοδοχείο POMEGRANATE WELLNESS SPA HOTEL για την προσφορά του δώρου της 5νθήμερης διαμονής στο νικητή του διαγωνισμού.