Newsroom

Με περισσότερα από 10 χρόνια εμπειρίας στο τομέα των τουριστικών επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ, ο Federico Santos είναι ένας επαγγελματίας που αποδεδειγμένα έχει αναδειχθεί στον βασιλιά του ελληνικού τουρισμού. Πώς όμως ένας Ισπανός κατάφερε να αποκτήσει έναν τέτοιο τίτλο;

Γεννημένος στην Μαδρίτη το 1980, ο Federico Santos αναγνώρισε από νωρίς το πάθος του για τις ξενοδοχειακές επιχειρήσεις και το δημιουργικό μάρκετινγκ. Γεγονός, που τον οδήγησε να συνδυάσει και τα δύο στις μετέπειτα ακαδημαϊκές του σπουδές. Αποκτώντας το πτυχίο του στον τουρισμό το 2003, με εστίαση στην παγκόσμια κληρονομιά και το μάρκετινγκ από το πανεπιστήμιο του Alcalá de Henares της Μαδρίτης, μεταπήδησε στο επόμενο βήμα, που ήταν η απόκτηση Master στην καινοτόμο διοίκηση φιλοξενίας στο ESADE της Βαρκελώνης.

Μόλις ολοκληρώθηκαν οι σπουδές του, άρχισε να εργάζεται στον τομέα της φιλοξενίας, τόσο σε επίπεδο διοίκησης και σε εργασίες Front Office, όσο και σε εργασίες Back Office, καλύπτοντας ανάγκες στη λειτουργία ξενοδοχείων καθώς και στα τμήματα εσόδων, πωλήσεων, διαχείρισης απόδοσης, κρατήσεων και μάρκετινγκ.

Το επόμενο σημαντικό βήμα ήταν ο ερχομός του στην Ελλάδα, αυτή τη φορά εστιάζοντας στη λειτουργία μιας σειράς ακινήτων στη χώρα, ενώ εργάστηκε και στη HotelBrain ως Διευθυντής Πωλήσεων & Μάρκετινγκ για 7 χρόνια, όπου διαχειριζόταν ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 50 ακίνητα σε όλη την Ελλάδα, μεταξύ των οποίων και ξενοδοχεία πολυτελείας 5* και Boutique Hotels.

Σήμερα, ο Federico Santos είναι ο CEO και ιδρυτής της Puro Agency, η οποία προσφέρει ένα ευρύ φάσμα προσωποποιημένων κι εξατομικευμένων υπηρεσιών, στον κλάδο του hospitality management.

Συνδυάζοντας την πολυετή εμπειρία του αλλά και το πάθος και τη δημιουργικότητα του, ο Federico Santos κατάφερε μέσα σε περίπου τρία χρόνια λειτουργίας της εταιρείας να έχει να επιδείξει ένα εντυπωσιακό portfolio πελατών, που αποτελείται από περισσότερες από 40 ξενοδοχειακές μονάδες σε κορυφαίους, ελληνικούς τουριστικούς προορισμούς, όπως η Μύκονος, η Σαντορίνη, η Τήνος, η Πάρος, η Νάξος, η Κρήτη και η Ζάκυνθος. Το portfolio περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, συγκροτήματα όπως το The Wild by Interni και το Absolute Mykonos Suites, το Iliovasilema Suites (Σαντορίνη), το Aeolis Tinos Suites, καθώς και τα Bohemian Luxury Boutique Hotel και Yria Island Boutique Hotel & Spa (Πάρος).

Ένας πραγματικά παθιασμένος άνθρωπος με τον τουρισμό΄και το μάρκετινγκ, ο Federico Santos μέσα από πρωτοποριακές προσεγγίσεις έχει καταφέρει να ανταποκρίνεται στις μοναδικές ανάγκες κάθε πελάτη και να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εξατομικευμένων υπηρεσιών και εργαλείων υποστήριξης για ιδιοκτήτες και διευθυντές ξενοδοχειακών μονάδων, αναβαθμίζοντας τις προσφερόμενες υπηρεσίες της κάθε επιχείρησης και τοποθετώντας τη σε ανταγωνιστική θέση στην αγορά που δραστηριοποιείται.

Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.