Όλο και περισσότερα ηλεκτρονικά καταστήματα έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στην ελληνική αγορά, αυξάνοντας τον ανταγωνισμό μεταξύ των επιχειρήσεων που επενδύουν στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Έτσι, πολλοί αναρωτιούνται αν αξίζει το 2023 να επενδύσουν χρόνο και πόρους στην κατασκευή ενός e-shop

Εμείς, βέβαια, απαντάμε πως φυσικά και αξίζει να ασχοληθείς με το e-commerce και να εξελίξεις την επιχείρησή σου με τον καλύτερο δυνατό τρόπο!

Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μια συνεχώς αυξανόμενη απήχηση και χρήση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Γίνεται, λοιπόν, αντιληπτό ότι ο έλληνας καταναλωτής προτιμά όλο και περισσότερο τις ηλεκτρονικές αγορές, γεγονός που κανένας επιχειρηματίας δεν πρέπει να αγνοεί, αν ενδιαφέρεται για την επιτυχία της επιχείρησής του. 

Πάμε να δούμε μερικά από τα πιο σημαντικά οφέλη που προσφέρει το e-commerce και γιατί αξίζει να επενδύσεις σε αυτό εν έτει 2023!

  1. Προσφέρεται με χαμηλό κόστος 

Ίσως από τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα που μπορούμε να σου αναφέρουμε είναι πως θα σου κοστίσει πολύ λιγότερο συγκριτικά με το άνοιγμα ενός φυσικού καταστήματος. Μέσω του e-commerce, δηλαδή, μπορείς να εξοικονομήσεις αρκετά χρήματα.

Κι αυτό, καθώς δε χρειάζεται να πληρώνεις κάθε μήνα ενοίκιο, ούτε να έχεις διάφορους μεσάζοντες, ούτε καν να επιπλώσεις τον επαγγελματικό σου χώρο. Ακόμη και οι καμπάνιες του marketing και της διαφήμισης δε θεωρούνται, πλέον, ιδιαίτερα κοστοβόρες. 

Επιπρόσθετα, η διαδικτυακή πύλη είναι αυτοματοποιημένη, παράγοντας που συμβάλλεικαι αυτός στο χαμηλό κόστος. 

  1. Είναι γρήγορο και ευέλικτο

Ένα ηλεκτρονικό κατάστημα μπορεί να δημιουργηθεί και να λειτουργήσει μέσα σε λίγες μόλις μέρες, προνόμιο που δεν ισχύει για ένα φυσικό κατάστημα, το οποίο χρειάζεται αρκετό χρόνο για να στηθεί και να «τρέξει». Ακόμα και τα λειτουργικά στοιχεία μιας ηλεκτρονικής πλατφόρμας μπορούν να λειτουργήσουν, αλλά και να διαφοροποιηθούν πολύ πιο γρήγορα. 

Στο κομμάτι της ευελιξίας, αυτή εντοπίζεται και από την πλευρά του εργαζομένου, αλλά και του καταναλωτή!

Οποιαδήποτε δραστηριότητα και αν προκύψει, ο εργαζόμενος μπορεί να τη διαχειριστεί και από τον προσωπικό του χώρο. Ακόμη και για τον ίδιο τον πελάτη θεωρείται πιο ευέλικτο, καθώς γίνεται χωρίς πίεση, πολύ πιο βολικά και απλά.

  1. Διευρύνεται η βάση των πελατών

Κάθε φυσικό κατάστημα, θέλοντας και μη, βασίζεται σε μια συγκεκριμένη περιοχή και συγκεκριμένους πελάτες. Όμως,  σε ένα e-shop δεν υπάρχουν γεωγραφικοί περιορισμοί.

Έχεις τη δυνατότητα να πουλάς τα προϊόντα σου, τόσο εντός των ορίων της χώρας σου, όσο και έξω από αυτά. Με άλλα λόγια, δεν υπάρχει γεωγραφικό «ταβάνι».

Επομένως, αν επενδύσεις στο e-commerce, τα κέρδη σου δε θα εξαρτώνται μόνο από τους πελάτες μιας συγκεκριμένης περιοχής, αλλά – αντίθετα – αποκτάς ένα διευρυμένο πελατολόγιο και, άρα, έχεις μεγαλύτερες προοπτικές κερδών.

  1. Δυνατότητα αξιολόγησης

Είναι πιο εύκολο για τον πελάτη να γράψει μια κριτική ή να δώσει μια βαθμολογία για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα. Μέσω της μεθόδους της ηλεκτρονικής αξιολόγησης, ο δυνητικός πελάτης μπορεί να λάβει χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα και για τις υπηρεσίες του e-shop σου. 

Επιπλέον, σε βοηθά να αντιληφθείς τις αδυναμίες σου και να τις βελτιώσεις, αλλά και να αναγνωρίσεις ποιες προϊοντικές κατηγορίες προτιμάει ο πελάτης. Όλα αυτά μπορεί στη συνέχεια να τα αξιοποιήσεις για να αυξήσεις τα κέρδη σου, αλλά και για να ικανοποιήσεις στο μέγιστο βαθμό τον πελάτη σου. 

  1. Δυνατότητα επεκτασιμότητας 

Σε αντίθεση με ένα φυσικό κατάστημα, η ανάπτυξη και επέκταση ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολύ πιο εύκολη και κοστίζει πολύ λιγότερο. 

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι μεγαλύτερο απόθεμα και αποθηκευτικός χώρο, καθώς και μερικές ψηφιακές τροποποιήσεις.

Εσύ ακόμα να πειστείς για τα οφέλη ενός e-commerce περιβάλλοντος;

Επέλεξε τώρα έναν αξιόπιστο συνεργάτη για να φτιάξεις ένα e-shop που θα σε βοηθήσει να εξελίξεις την επιχείρησή σου – αν ήδη δραστηριοποιείσαι εμπορικά – ή να μπεις δυναμικά στον χώρο τον επιχειρήσεων, αν πρόκειται για την πρώτη σου επιχειρηματική προσπάθεια!