Τo TikTok κερδίζει διαρκώς έδαφος, με τα Reels να έρχονται να αμφισβητήσουν την κυριαρχία του, καθώς μετά το Instagram είναι διαθέσιμα και στο Facebook.

Οι δοκιμές έχουν ξεκινήσει εδώ και μήνες, ενώ τώρα επιτρέπει στους χρήστες του Instagram να δημιουργήσουν περιεχόμενο Reels και να το αναρτήσουν απευθείας στο News Feed του Facebook ακόμα κι αν δε χρησιμοποιούν την εφαρμογή. Μπορούν φυσικά και να δημιουργήσουν και να ανεβάσουν τα Reels απευθείας από το Facebook.

Πάντως, το συγκεκριμένο εγχείρημα φαίνεται να αντιμετωπίζει δυσκολίες, καθώς σύμφωνα με εσωτερικά έγγραφα που δημοσίευσε η Wall Street Journal το  Facebook δυσκολεύεται να προσελκύσει εφήβους και νεαρούς χρήστες, ενώ βλέπει πως οι έφηβοι περνούν πολύ περισσότερο χρόνο στο TikTok.