
Σύμφωνα λοιπόν με τα αποτελέσματα της έρευνας αυτής μόνο το 37% των συγκεκριμένων επιχειρήσεων διατηρεί ιστολόγιο. Πρόκειται για σημαντική πτώση σε σχέση με το 2010 όπου ο αριθμός αυτός έφτανε το 50%. Τα αίτια της πτώσης αυτής δεν είναι σαφή. Δεδομένου όμως ότι το 75% των συγκεκριμένων εταιρειών έχουν παρουσία τόσο στο LinkedIn όσο και στο Facebook, ίσως απλώς να σηματοδοτεί μια αλλαγή στις προτεραιότητες τους.
Ίσως δηλαδή να θεωρούν ότι το κέντρο βάρους για τον τομέα των social media να πρέπει να δωθεί στις ήδη υπάρχουσες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης και όχι σε «εσωτερικά» κανάλια όπως είναι τα blog.