Τα στοιχεία μέτρησης της εταιρείας ηλεκτρονικής αποδελτίωσης InNews AE δείχνουν ότι οι ενεργοί χρήστες στο κοινωνικό δίκτυο Facebook στην Ελλάδα ανέρχονται σε 1,5 εκατομμύριο, ενώ λιγότεροι, στις 340.000 είναι οι ενεργοί χρήστες του Youtube και πολύ λιγότεροι 85.000 είναι οι ενεργοί χρήστες του Twitter.

Τα στοιχεία αφορούν μετρήσεις του δεύτερου και τρίτου τριμήνου 2011, των ενεργών ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα Facebook, Twitter και Youtube.

Η InNews παρακολουθεί, μέσα από ειδική πλατφόρμα και αναλύει σε πραγματικό χρόνο (realtime) τις ελεύθερες πληροφορίες που αναρτώνται από Έλληνες στα κοινωνικά δίκτυα.

Αναλυτικότερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της ISNP (Intelligent Social Network Platform), οι ενεργοί έλληνες χρήστες στο Facebook είναι 1.500.000, στο Twitter 85.000 και στο Youtube 340.000.

Ενεργοί θεωρούνται όσοι χρήστες αναρτούν πληροφορίες ή σχόλια με απαραίτητη προϋπόθεση ο χρήστης να έχει έστω και μέρος του λογαριασμού του ανοιχτό σε πρόσβαση.

Σύμφωνα με τη μέτρηση, οι έλληνες χρήστες του Twitter είναι οι πιο δραστήριοι και αναρτούν περίπου 180.000 αναφορές (tweets) ημερησίως, δηλαδή κατά μέσο όρο αντιστοιχούν περισσότερες από δύο αναφορές ημερησίως ανά χρήστη.

Με ρυθμό περίπου μία αναφορά την εβδομάδα ανεβάζουν οι χρήστες τις αναφορές στα δύο άλλα κοινωνικά δίκτυα, το Facebook και το Youtube. Πιο συγκεκριμένα οι έλληνες χρήστες του Facebook αναρτούν 240.000 αναφορές την ημέρα (status updates & comments) και 50.000 αναφορές οι χρήστες του Youtube (comments & videos).

Η χαρτογράφηση και επεξεργασία των ελλήνων χρηστών και η συγκέντρωση πληροφοριών που έχει κάνει η InNews, δίνει τη δυνατότητα στους συνδρομητές της να αναλύσουν με ακριβή στοιχεία τη συμπεριφορά των ελλήνων χρηστών στα κοινωνικά δίκτυα και να βγάζουν τα ποσοτικά και ποιοτικά συμπεράσματα που τους ενδιαφέρουν.

Σημειώνεται ότι το εξάμηνο περιέχει συγκεντρωτικά στοιχεία με περισσότερες από 23.000.000 αναφορές στο Twitter, 60.000.000 αναφορές στο Facebook και 5.000.000 αναφορές ελλήνων χρηστών στο Youtube.

H InNews πρόκειται να παρουσιάσει τη μεθοδολογία της στην Ημερίδα για τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) που διοργανώνει η FIBEP (Διεθνής Ένωση Εταιριών Media Monitoring) στις 13 Οκτωβρίου στις Βρυξέλλες, με συμμετοχή εταιριών από όλο τον κόσμο.