Η Αλεξανδρούπολη, αλλά και ολόκληρη η περιοχή της Θράκης, βρίσκονται σταθερά ψηλά στις προτεραιότητες και το ενδιαφέρον της κυβέρνησης.

Ερωτηθείς για την επιλογή του συγκεκριμένου μοντέλου αξιοποίησης, ο κ. Πλακιωτάκης επανέλαβε ότι «δεν μιλάμε για κανένα ξεπούλημα λιμανιού» και τόνισε ότι η κυβέρνηση είχε καταστήσει σαφές εξ αρχής ότι είναι ανοικτή σε κάθε είδους αξιοποίηση, είτε ολική παραχώρηση, είτε μερική παραχώρηση και πως οι δυνατότητες του κάθε λιμένα θ’ αξιοποιηθούν με διαφορετικό τρόπο.

«Αυτό έγινε κατόπιν μελέτης αξιολόγησης, βιωσιμότητας για κάθε λιμάνι ξεχωριστά από το ΤΑΙΠΕΔ και προκρίναμε την αξιοποίηση του συγκεκριμένου μοντέλου…

Κάθε λιμάνι αποτελεί κύτταρο της ανάπτυξης για τις τοπικές οικονομίες και γι αυτόν ακριβώς το λόγο προτιμήθηκε το συγκεκριμένο μοντέλο, διότι πιστεύουμε ότι μπορεί ν’ αξιοποιηθεί με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο το λιμάνι», σημείωσε χαρακτηριστικά.

Διευκρινίζοντας για μία ακόμη φορά ότι «ουσιαστικά μιλάμε για ενοίκιο, για παραχώρηση για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, έναντι συγκεκριμένων επενδύσεων και έναντι συγκεκριμένων εσόδων για τον κρατικό προϋπολογισμό», ο υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανέφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα των οφελών του μοντέλου παραχώρησης τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιώς (Ο.Λ.Π.) λέγοντας ότι «όταν το 2012, το ελληνικό Δημόσιο είχε το 74% του Ο.Λ.Π., το μέρισμα για το ελληνικό Δημόσιο ήταν περίπου 920.000 ευρώ.

Το 2019, όταν το ελληνικό Δημόσιο είχε το 23% του Ο.Λ.Π., τα έσοδα για τον κρατικό προϋπολογισμό ήταν 3.166.000 ευρώ… Με τον ίδιο ακριβώς τρόπο θα προχωρήσουμε και για το λιμάνι της Αλεξανδρούπολης», κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης.