Μετά την Repsol Honda και την Ducati, ήρθε η ώρα της Suzuki να καλύψει τις 2 θέσεις αναβατών της Ομάδας για το 2015. Πριν λίγες ημέρες είχε υπογράψει τριετές συμβόλαιο με τον «αμούστακο» Maverick Viñales, τώρα εξασφάλισε και τις υπηρεσίες του 24χρονου Aleix Espargaró για δύο χρόνια.

Κι αυτό παρότι ως πριν λίγες μέρες, στο GP της Γερμανίας συγκεκριμένα, οι άνθρωποι της Ομάδας Forward Racing Yamaha εμφανίζονταν (σύμφωνα με το www.speedweek.com) πεπεισμένοι πως ο Aleix θα παρέμενε και τον δεύτερο χρόνο του συμβολαίου του στην Ομάδα τους, την καλύτερη της κατηγορίας Open.

Λογάριαζαν όμως χωρίς τον ξενοδόχο. Και αυτός ήταν η Suzuki, η οποία μετά την απόφαση των Dovizioso και Crutchlow να παραμείνουν στην Ducati, κινδύνευε να μείνει χωρίς έναν έμπειρο αναβάτη.

Το ’15 θα είναι χρονιά-ορόσημο για την εταιρεία και ήθελε με κάθε θυσία έναν έμπειρο αναβάτη. Λογικό αφού οι κρίσεις και οι οδηγίες του θα καθορίσουν σε μεγάλο βαθμό την επιτυχή εξέλιξη της «άπειρης» νέας Suzuki XR-H1, με τον crossplane τετρακύλινδρο εν σειρά.

Mε την τότε ομάδα του Power-Electronics του Jorge Martinez, o Espargaró είχε αναδειχτεί το 2012 και το 2013 «πρωταθλητής» της θνησιγενούς κατηγορίας CRT. Τότε οδηγούσε με μοναδικό τρόπο μια ART-Aprilia, βασισμένη στη μοτοσυκλέτα (RSV4 Factory) που έχει κερδίσει δύο παγκόσμιους τίτλους Superbike.

Με την υπογραφή του Aleix εκλείπει κάθε ελπίδα για τον τον Randy de Puniet, πρώην συναθλητή του και νυν οδηγό εξέλιξης της Suzuki, να υπογράψει αυτός για τη μία από τις δύο θέσεις αναβατών.

Έτσι ο Eric Mahé, manager του de Puniet, έχει αρχίσει ήδη τις επαφές με ομάδες του Παγκοσμίου Superbike, αλλά και της κατηγορίας Open MotoGP που ακόμη έχουν ελεύθερες θέσεις –δηλαδή με τις Avintia-Ducati, Aprilia και Forward-Yamaha. Μία ακόμη εναλλακτική του Γάλλου είναι να αναλάβει οδηγός δοκιμών και εξέλιξης για τη Michelin.

Η Suzuki θυμίζουμε, θα έχει τη δυνατότητα ως νέα ομάδα να προετοιμάσει και αγωνιστεί με μια μοτοσυκλέτα Factory που θα κάνει χρήση των πλεονεκτημάτων της Οpen. Δηλαδή με 12 αντί 5 κινητήρων ανά έτος ανά αναβάτη, 24 λίτρα καυσίμου αντί 20 ανά αγώνα, μαλακότερο πίσω ελαστικό και κανέναν περιορισμό στην εξέλιξη της μοτοσυκλέτας κατά τη διάρκεια της χρονιάς.

Ο μεγαλύτερος των αδερφών Espargaro είχε και εναλλακτικές στο τραπέζι. Προτάσεις του είχαν κάνει τόσο η LCR Honda, όσο και η Gresini Honda, η Drive M7-Aspar-Honda και η Aprilia που επίσης θέλει να επιστρέψει στα MotoGP.,

Από το συμβόλαιό του με την Forward Yamaha, που ίσχυε μέχρι και το 2015, απεμπλάκη ο Aleix διότι κατά πληροφορίες υπήρχε ο σχετικός όρος –εφόσον δεχόταν πρόταση από εργοστασιακή ομάδα.