Ο άγγλος πρωταθλητής Tom Sykes ήταν ο μεγάλος κερδισμένος του Β’ Σκέλους, αφού έφυγε από την καλιφορνέζικη πίστα με την 8η νίκη της σεζόν και μια διαφορά 44 βαθμών από τον Sylvain Guintoli.

Ο δεύτερος αγώνας ήταν επεισοδιακός, αφού διακόπηκε και ξεκίνησε δύο φορές, πέρα από την κανονική εκκίνηση. Αιτία δύο άσχημες πτώσεις και οι δύο από rookie αναβάτες: η πρώτη από τον Alex Lowes και η δεύτερη από τον Sylvain Barrier.

Τελικά ο αγώνας που μέτρησε είχε διάρκεια μόλις 7 γύρων (αντί 25) και ο Sykes που διατήρησε την καθαρότητα σκέψης μέσα στο χάος, κατάφερε να κερδίσει. Καθοριστικά πάντως σε αυτό συνέβαλε και η άκαιρη πτώση του Melandri ενώ προηγείτο.

Από την αρχή του αγώνα ο Sykes έδειξε να έχει βρει την ισορροπία του μετά το λάθος του Α’ Σκέλους. Έφυγε γρήγορα, μπροστά από τους δύο αναβάτες της Aprilia, ενώ στην ουρά των τριών έμειναν προσκολλημένοι οι Eugene Laverty και Davide Giugliano.

Στον 5ο γύρο ο Guintoli κατάφερε να περάσει μπροστά, αλλά αμέσως μετά ο Sykes απάντησε με δική του προσπέραση. Πάνω εκεί βρήκε ευκαιρία να περάσει και ο Melandri τον Guintoli.

Ωστόσο πέντε γύρους αργότερα ο Alex Lowes δεν υπολόγισε καλά την προσπέραση που ήθελε να κάνει στον Loris Baz, και του πήρε το τιμόνι στην Corkscrew. Ο Lowes πετάχτηκε πάνω από τη μοτοσυκλέτα, προσγειώθηκε κουτρουβαλώντας στα κατηφορικά «ες» που ακολουθούν και μεταφέρθηκε αμέσως στο ιατρικό κέντρο.

Εκεί δεν διαγνώστηκε σοβαρός τραυματισμός, μόνο η επιδείνωση της κατάστασης του ήδη τραυματισμένου του αστραγάλου. Βγήκαν αμέσως οι κόκκινες σημαίες και ο αγώνας διακόπηκε.

Ξαναδόθηκε εκκίνηση. Η διάρκεια του αγώνα ορίστηκε στους 7 γύρους και η σειρά εκκίνησης διαμορφώθηκε με βάση την κατάταξη κατά τη στιγμή που βγήκαν οι κόκκινες σημαίες. Ο δεύτερος λοιπόν Melandri έφυγε μπροστά πολύ γρήγορα, υποχρεώνοντας τον Sykes στη 2η θέση και τον Guintoli στην 3η. Τέταρτος ακολούθησε ο Jonathan Rea.

Όμως αυτός ο αγώνας δεν έμελλε να διαρκέσει πάνω από 2 γύρους. Διακόπηκε και πάλι εξαιτίας πτώσης, αυτή τη φορά του Γάλλου Sylvain Barrier. Έχασε τον έλεγχο της EVO BMW του στην έξοδο της τελευταίας στροφής (Κ11) και πέφτοντας παγιδεύτηκε κάτω από τη μοτοσυκλέτα.

Σύρθηκε έτσι ως την άκρη της πίστας και χτύπησε έντονα στην μπαριέρα, για να μείνει ακίνητος στην άσφαλτο. Μεταφέρθηκε εσπευσμένα στο ιατρικό κέντρο με φορείο, αλλά ευτυχώς λίγο αργότερα έγινε γνωστό πως επανέκτησε τις αισθήσεις του και ήταν σε θέση να συνομιλήσει με το ιατρικό προσωπικό. Διαγνώστηκε με κάταγμα στην άρθρωση του αστραγάλου.

Τρίτη εκκίνηση λοιπόν και πάλι με τον Sykes στην Pole. Ο αγώνας και πάλι των 7 γύρων, στην πραγματικότητα ήταν σπριντ και όχι αγώνας. Και πάλι έφυγε πρώτος ο Melandri, ενώ ο Guintoli βρέθηκε 4ος, όταν του χώθηκε μπροστά ο κεφάτος Elias.

Ο Melandri που έβλεπε ήδη τη δεύτερη νίκη της ημέρας, προσπάθησε να ξεκολλήσει και άνοιξε ρυθμό, όμως το όνειρο έγινε εφιάλτης όταν στο τέλος του δεύτερου γύρου το παράκανε, βγήκε εκτός πίστας και έπεσε. Μετά από αυτό ο Ιταλός εγκατέλειψε.

Το λάθος του έδωσε την πρωτοπορία στον Tom Sykes που δεν κινδύνευε και από τον Guintoli, διότι ο Γάλλος είχε χάσει χρόνο προσπαθώντας να περάσει τον Elias. Αυτός πάντως ήταν ο 30ος συνεχόμενος αγώνας του Guintoli όπου σκόραρε βαθμούς, επίδοση ρεκόρ!

Η εγκατάλειψη του Melandri προήγαγε στην 3η θέση τον Davide Giugliano, τον μόνο που αντιπροσώπευε τα χρώματα της Ducati στο Β’ Σκέλος, επειδή ο Davies διαγνώσθηκε με διάσειση και του απαγορεύτηκε να αγωνιστεί.

Ο Ιταλός άρχισε να πιέζει τον Guintoli όμως στον 3ο γύρο έχασε το μπροστινό της Panigale, έπεσε και εγκατέλειψε δημιουργώντας πάλι κίνδυνο για τους αγωνιζόμενους, αφού η μοτοσυκλέτα του σύρθηκε και σταμάτησε μέσα στην πίστα. Οι κριτές δεν τόλμησαν να διακόψουν πάλι τον αγώνα και ευτυχώς που κανείς δεν έπεσε πάνω στην κόκκινη Panigale πριν τη μαζέψουν…

Οι πτώσεις έφεραν ξαφνικά τον Elias τρίτο. Η χαρά του όμως κράτησε ως τον 5ο γύρο, οπότε και τον πέρασε ο Jonathan Rea που υποβοηθήθηκε από τις δύο επανεκκινήσεις να ξεφύγει από την 10η θέση που κανονικά ξεκινούσε.

Ομοίως και ο Eugene Laverty που τερμάτισε 4ος μπροστά από τον Elias, ενώ στην 6η και 7η θέση τερμάτισαν χαλαρά οι Loris Baz και Leon Haslam. Οι εγκαταλείψεις δημιούργησαν χώρο για τους αναβάτες των ΕVO που ανέλπιστα βρέθηκαν πολύ ψηλά στην κατάταξη: 8ος ο Salom (Kawasaki Racing) και 9ος ο Andreozzi (Pedercini Kawasaki), μόνον όμως αφού ακυρώθηκε η βαθμολόγηση των Badovini και Iddon που είχαν τερματίσει σε αυτές.

Η 8η θέση του Salom αν και από τύχη, είναι η υψηλότερη που έχει φέτος αποσπάσει μοτοσυκλέτα ΕVO. Ακολούθησε η MV Agusta του Leon Camier, που στην πρώτη του επαφή με τη μοτοσυκλέτα έφερε την F4RR για πρώτη φορά στη δεκάδα!

Ακολούθησαν οι Jeremy Guarnoni, Bryan Staring και Sheridan Morais ενώ στην 14η θέση ο Αμερικανός wild card Larry Pegram είχε την τιμή να σκοράρει τους 2 πρώτους βαθμούς για την Erik Buell Racing με την ιδιωτική του 1190RX.

Αποτελέσματα Β’ Σκέλους
1. Tom Sykes GBR Kawasaki Racing ZX-10R, 9’51”346 (7 γύροι)
2. Sylvain Guintoli FRA Aprilia Racing RSV4 +1,014
3. Jonathan Rea GBR PATA Honda CBR1000RR +2,793
4. Eugene Laverty IRL Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000 +3,681
5. Toni Elias ESP Red Devils Roma Aprilia RSV4 +4,165
6. Loris Baz FRA Kawasaki Racing ZX-10R +7,160
7. Leon Haslam GBR PATA Honda CBR1000RR +7,331
8. David Salom ESP Kawasaki Racing ZX-10R +15,061 (E)
9. Alessandro Andreozzi ITA Pedercini Kawasaki ZX-10R +15,674 (E)
10. Leon Camier GBR MV Agusta RC F4RR +17,015
11. Jeremy Guarnoni FRA MRS Kawasaki ZX-10R +18,338 (E)
12. Bryan Staring AUS IRON BRAIN Kawasaki ZX-10R +19,270 (E)
13. Sheridan Morais RSA IRON BRAIN Kawasaki ZX-10R +20,040 (E)
14. Larry Pegram USA Foremost insurance EBR 1190RX +23,845
15. Gabor Rizmayer HUN Team Toth BMW S1000RR +25,592

16. Geoff May USA Team Hero EBR 1190RX +26,688
17. Chris Ullrich USA GEICO Honda CBR1000RR +31,893

Δεν τερμάτισαν
Davide Giugliano ITA Ducati SBK 1199 Panigale R 3 γύροι συμπληρωμένοι
Marco Melandri ITA Aprilia Racing RSV4 3 γύροι συμπληρωμένοι
Niccolo Canepa ITA Althea Ducati 1199 Panigale R 0 γύροι συμπληρωμένοι (E)

Δεν ξεκίνησαν καν
Sylvain Barrier FRA BMW Italia S1000RR (E)
Alex Lowes GBR Voltcom Crescent Suzuki GSX-R1000
Peter Sebestyen HUN Team Toth BMW S1000RR (E)
Chaz Davies GBR Ducati SBK 1199 Panigale R
Aaron Yates USA Team Hero EBR 1190RX