Μετά το πρώτο βήμα της Gresini MotoGP να προαγοράσει ένα από τα 5 «αγωνιστικά παραγωγής» που ετοιμάζει με τη βοήθεια του Casey Stoner το HRC, μία ακόμη ομάδα αποφάσισε να περάσει στο στρατόπεδο της Honda.

Η ιδιωτική ομάδα Cardion AB Racing ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να αγοράσει μια τέτοια μοτοσυκλέτα για τον αναβάτη της Karel Abraham. Αυτό σημαίνει ότι εγκαταλείπει την ART της Aprilia, μια μοτοσυκλέτα βασισμένη στη διπλή πρωταθλήτρια WSBK, τη RSV4R.

Σύμφωνα με τον ελβετικό ιστότοπο speedweek.com, μέχρι και τον Ιούλιο η πιθανότητα αλλαγής στρατοπέδου από την τσέχικη ομάδα ήταν μικρή. Όμως μετά τον αγώνα στη Laguna Seca κατάφερε να συμφωνήσει με το HRC, όπως δήλωσε ο ιδιοκτήτης της ομάδας και πατέρας του νεαρού τσέχου αναβάτη, ο Karel Abraham Sr.

«Ήταν για εμάς μια δύσκολη απόφαση», αποκάλυψε ο Abraham Sr. που είναι μεταξύ άλλων και ιδιοκτήτης της πίστας του Brno. «Πέρυσι η συνεργασία με τη Ducati ήταν προβληματική, αλλά η φετινή με την Aprilia ήταν πολύ εντάξει. Ήθελαν να συνεχίσουν μαζί μας, αλλά εμείς έπρεπε να επιλέξουμε την πιο ανταγωνιστική από τέσσερις προοπτικές»

«Να μείνουμε με την Aprilia, να επιλέξουμε την αγορά κινητήρα Μ1 από την Yamaha, να αγοράσουμε μια πλήρη μοτοσυκλέτα από την Honda ή τέλος μία Desmosedici από τη Ducati, με την προϋπόθεση ότι θα πρόσφερε και διαρκείς αναβαθμίσεις μέσα στη χρονιά».

«Η Honda μάς έκανε μια πολλά υποσχόμενη προσφορά και ήδη έχουμε υπογράψει ένα προσύμφωνο», πρόσθεσε ο αρχιμηχανικός της ομάδας Marco Grana, «ωστόσο θα θέλαμε να διατηρήσουμε τους δικούς μας προμηθευτές».

Αυτό μάλλον σημαίνει ότι η μοτοσυκλέτα της Cardion θα φορά αναρτήσεις της Öhlins αντί της Showa και φρένα της Brembo, αντί της Nissin.

«Για μένα και την ομάδα θα είναι μεγάλη η αλλαγή, αλλά ελπίζω ότι θα επιφέρει βελτίωση της θέσης μας», σχολίασε ο μικρός Abraham.

«Σε όλη την καριέρα μου οδηγούσα ιταλικές μοτοσυκλέτες. Ελπίζω ότι κάναμε τη σωστή επιλογή. Η εγκατάλειψη της Aprilia δεν ήταν εύκολη απόφαση, γιατί η μοτοσυκλέτα της είναι ικανή και είχα καλύτερη αίσθηση από ό,τι με τη Ducati. Δυστυχώς όμως δεν είναι ανταγωνιστική των εργοστασιακών, παρότι ανάμεσα στις CRT είναι μακράν η καλύτερη».