Newsroom

Ο Γρηγόρης Αρναούτογλου υποδέχτηκε για δεύτερη φορά φέτος τον Μάκη Δελαπόρτα στο «The 2Night Show» της Τετάρτης (11/5). Με αφορμή την κυκλοφορία του νέου του βιβλίου «Το backstage του ελληνικού σινεμά», αφηγήθηκε άγνωστες ιστορίες και μικρά «μυστικά» που κρύβονται σε στιγμιότυπα των παλιών αγαπημένων ελληνικών ταινιών.

Φυσικά αποκάλυψε πολλές από αυτές τις ιστορίες στον αέρα του talk show ξεκινώντας από μία παλιά ταινία με πρωταγωνιστή τον Δημήτρη Χορν: «Για τις ανάγκες της ταινίας “Αλίμονο στους Νέους” κάλεσαν έναν ξένο μακιγιέρ που ζήτησε τα ίδια χρήματα με τον Χορν, που ήταν ο πρωταγωνιστής» είπε και συνέχισε μιλώντας για το δράμα που έζησε ο Θανάσης Βέγγος όταν θέλησε να γίνει κινηματογραφικός παραγωγός όμως τελικά δεν πήγε καθόλου καλά.

«Θα στεναχωρήσω λίγο τον κόσμο για τον Θανάση Βέγγο»

Πιο συγκεκριμένα, ο Μάκης Δελαπόρτας σημείωσε χαρακτηριστικά πως «αυτή είναι μια φωτογραφία που λίγο τώρα θα στεναχωρήσω τον κόσμο. Το 1965 ο Θανάσης Βέγγος αποφασίζει να φτιάξει τη δική του εταιρία ταινιών «Θου Βου, ταινίες γέλιου. Ο Θανάσης Βέγγος ήταν τελειομανής, ήθελε να γυρίζει κάθε σκηνή 30 φορές. Τότε, λοιπόν, δεν υπήρχε το βίντεο για να πω πως ήταν πολύ φτηνό για να το κάνεις ξανά και ξανά. Υπήρχε το φιλμ που σημαίνει ότι, όταν μια σκηνή την γύριζες 30 φορές, ήταν πανάκριβο. Δεν μπόρεσε να καλύψει τα έξοδα των ταινιών του και έκλεισε την εταιρία του».

«Οι ταινίες που γύρισε και έσκισαν σε εισιτήρια δεν μπόρεσαν ποτέ να καλύψουν τα έξοδα που έκανε ο Θανάσης Βέγγος για να τις γυρίσει. Πήγαιναν πάρα πολύ καλά εισπρακτικά, όμως δεν μπόρεσε ποτέ να καλύψει τα έξοδα. Έτσι δανειζόταν, μπήκαν στη μέση τοκογλύφοι και σε αυτή τη φωτογραφία στον «Δόκτωρ Ζιβέγγο» κατεβάζει την ταμπέλα της εταιρίας του. Αυτή είναι η λίγο θλιβερή αυτή σκηνή, όπου ουσιαστικά κλείνει την εταιρία και αυτά τα χρέη τον ταλαιπώρησαν για πολλά πολλά χρόνια» συμπλήρωσε ο Μάκης Δελαπόρτας.

Ένα άγνωστο ειδύλλιο της εποχής αποκάλυψε επίσης ο Μάκης Δελαπόρτας, αυτό ανάμεσα στον Λάμπρο Κωνσταντάρα και την Άννα Καλουτά. Ο ίδιος είπε: «Η Άννα Καλουτά έζησε για πέντε χρόνια έναν μεγάλο έρωτα με τον Λάμπρο Κωνσταντάρα… Ο Κωνσταντάρας ήταν ζηλιάρης. Έκαναν μαζί την ταινία “Εκείνες που δεν πρέπει να αγαπούν” και ο Κωνσταντάρας διέκοψε το γύρισμα διότι δεν δεχόταν που το σενάριο ήθελε τον νεαρό Αλέκο Αλεξανδράκη να φλερτάρει τη σύντροφό του! Έκτοτε έβαλε όρο στα συμβόλαιά του να μην φλερτάρουν τις συντρόφους του σε ρόλους»

Και συνέχισε για τον αξέχαστο Λάμπρο Κωνσταντάρα: «Ο Λάμπρος Κωνσταντάρας ήταν ο πιο καθαρός ηθοποιός του ελληνικού θεάτρου. Τα πουκάμισα είχαν το μονόγραμμά του και λουζόταν με την κολόνια».

Ο Μάκης Δελαπόρτας επίσης μίλησε για τις… μαμάδες του ελληνικού κινηματογράφου, δηλαδή τις μαμάδες των σταρ της εποχής που επέβλεπαν πάντα τις κόρες τους και δεν τις άφηναν κάνουν ούτε βήμα χωρίς εκείνες. Μία από αυτές ήταν και η μητέρα της Ζωζώς Σαπουντζάκη: «Η κυρία Φιλίτσα, η μαμά της Ζωζώς Σαπουντζάκη, αποφάσιζε τα πάντα για τη Ζωζώ, από το ρόλο που θα παίξει μέχρι με ποιον θα μιλήσει».

Για τον λόγο αυτό ο Γιάννης Δαλιανίδης στην ταινία «Ξυπόλητος πρίγκιψ», ζήτησε λοιπόν από τη Ζωζώ να μην έρθει η μητέρα της στο γύρισμα. Η κυρία Φιλίτσα όμως παρακολούθησε το γύρισμα με κιάλια από κοντινό λόφο!

Ιδιαίτερη περίπτωση ήταν πώς η Γεωργία Βασιλειάδου ξεκίνησε την καριέρα της στο σινεμά, συνταξιούχος πια. Ο πολύς κόσμος δεν γνωρίζει ότι πριν υπήρξε πριμαντόνα στη Λυρική Σκηνή αλλά δεν ήταν γνωστή. Την ανακάλυψε ο Αλέκος Σακελλάριος σε ένα καφενεδάκι.

Σε ποια πασίγνωστη ταινία η Αλίκη Βουγιουκλάκη και ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ δεν μιλούσαν μεταξύ τους;

«Η Αλίκη στο Ναυτικό σταμάτησε για έξι μήνες λόγω καβγά ανάμεσα στην Βουγιουκλάκη και τον Παπαμιχαήλ. Στις πρώτες ταινίες που γύρισαν δεν μιλούσαν καν μεταξύ τους, είχαν τρομερή αντιπαλότητα. Ο Παπαμιχαήλ είχε τσαγανό, δεν ανεχόταν πολλά πολλά. Στις πρώτες ταινίες, στην “Αλίκη στο ναυτικό”, στην “Μανταλένα”, στην “Αστέρω” είχαν πολλά προβλήματα. Ο Σακελλάριος τους τα έφτιαξε για να βγει η ταινία. Τους ήθελε ο κόσμος για αυτό έκαναν ταινίες μαζί. Ο Δημήτρης Παπαμιχαήλ όταν έκανε ταινίες μόνος του τα εισιτήρια έπεφταν. Ο κόσμος τους ήθελε μαζί…

Η Αλίκη Βουγιουκλάκη ήταν η γυναίκα που καθιέρωσε στο ελληνικό σινεμά τα τραγούδια. «Ξαφνικά η Αλίκη τραγουδάει το “Ρίκοκο” και σημείωσε μεγάλη επιτυχία. Από τότε υποχρέωσαν όλους τους ηθοποιούς να τραγουδούν στις ταινίες τους. Από την Αλίκη ξεκίνησε αυτό…» αποκάλυψε ο Μάκης Δελαπόρτας για την σταρ του παλιού ελληνικού κινηματογράφου.

Και συνέχισε: «Στην “Αλίκη στο Ναυτικό” ο Σακελλάριος είχε μόνο 16 ναύτες και τους έβαζε να περνούν ξανά και ξανά μπροστά από την κάμερα στην παρέλαση για να φαίνονται 100».

Ο έρωτας του Δημήτρη Παπαμιχαήλ και της Αλίκης Βουγιουκλάκη άνθισε στη «Μοντέρνα Σταχτοπούτα». Το ζευγάρι αποφάσισε να πάει μια βόλτα στη Ρώμη όπου έκαναν τον γύρισμα όπου η φλόγα φούντωσε. Στο τέλος του γυρίσματος για τη σκηνή του φιλιού που βλέπουμε στο φινάλε συνέχισαν να φιλιούνται και ανακοίνωσαν στο συνεργείο ότι σκοπεύουν να παντρευτούν!

Η Τζένη Καρέζη που ερωτεύτηκε στον Κώστα Καζάκο στο τάβλι

Από τις πιο ενδιαφέρουσες ιστορίες που είπε ήταν το παρασκήνιο της ταινίας «Κονσέρτο για πολυβόλα» με πρωταγωνιστές την Τζένη Καρέζη και τον Κώστα Καζάκο. Ήταν η ταινία που γνωρίστηκαν.

Όπως είπε, δεν ερωτεύτηκαν αμέσως. «Η Τζένη ήταν δεινή ταβλαδόρισσα. Στα διαλείμματα έπαιζε τάβλι. Δεν την κέρδιζε κανείς. Ο μόνος που την κέρδισε ήταν ο Καζάκος και έτσι ξεκίνησε ο έρωτάς τους» τόνισε.

Πώς αντέδρασε η Μαίρη Αρώνη όταν δέχτηκε, για πρώτη φορά στη ζωή της, χαστούκι από τον Διονύση Παπαγιαννόπουλο, για τις ανάγκες του ρόλου;

Το περιβόητο χαστούκι του Παπαγιαννόπουλου στη Μαίρη Αρώνη στην ταινία «Μια τρελή τρελή οικογένεια» κρύβει πίσω της μια μεγάλη ιστορία. Ο μεγάλος κωμικός την αιφνιδίασε στο γύρισμα δίνοντάς της το χαστούκι με αποτέλεσμα η Μαίρη Αρώνη να φύγει από το γύρισμα γιατί όπως είπε «δεν με έχει χαστουκίσει ποτέ κανείς»!

«Ο Μάρκος Σεφερλής είναι πολύ σπουδαίος κωμικός του σήμερα»

Ανοιχτά θέση υπέρ του Μάρκου Σεφερλή τάχτηκε ο Μάκης Δελαπόρτας. Μίλησε για τον κωμικό με αφορμή τον Κώστα Χατζηχρήστο.

«Ο Χατζηχρήστος υπήρξε μεγάλος σταρ στο θέατρο. Έβγαινε στην σκηνή και για 5 λεπτά δεν μπορούσε να μιλήσει από το χειροκρότημα. Δεν έπαιξε ποτέ Σέξπιρ, Ίψεν ή Αριστοφάνη. Είναι αυτό που λέω κάποιες φορές για τον Σεφερλή.

Ο Μάρκος για μένα είναι πολύ σπουδαίος κωμικός του σήμερα και πολύ άδικα τον “χτυπάνε”. Για μένα είναι αριστοφανικός ηθοποιός. Θυμίζει ηθοποιούς του τότε. Γιατί είναι ένα αμιγώς κωμικό ταλέντο όπως ήταν και πολλοί από εκείνους. Όπως ο Χατζηχρήστος που ήταν σπουδαίος ηθοποιός και έπαιξε μόνο επιθεώρηση».

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.