Η μεγάλη επιτυχία του 1ου Bio Festival, το οποίο πραγματοποιήθηκε 11-13 Μαΐου στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, έστειλε ένα ηχηρό μήνυμα, που δεν είναι άλλο από το «The Future Is Organic» ενώ αναδείχτηκε και σε ένα σημαντικό σημείο αναφοράς τόσο για τους επαγγελματίες στον χώρο των βιολογικών και φυσικών προϊόντων όσο και για το καταναλωτικό κοινό.

Το 1ο Bio Festival ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία αναδεικνύοντας τα βιολογικά και φυσικά προϊόντα και την κουλτούρα του eco living σε πρωταγωνιστές!

Η μεγάλη βιολογική γιορτή της πόλης συγκέντρωσε 7.500 επαγγελματίες του κλάδου αλλά και καταναλωτές, στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στο Γκάζι, από τις 11 με 13 Μαΐου.

Νέες τάσεις, ολοκαίνουργια προϊόντα, καινοτομίες, πρωτότυπες ιδέες, αποτελέσαν τη βάση των προτάσεων των 70 εκθετών του φεστιβάλ και έτσι οι επαγγελματίες επισκέπτες είχαν έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν από τους καλύτερους της αγοράς με στόχο να αναβαθμίσουν την επιχείρηση τους και να βελτιώσουν το προϊόν που παρέχουν στον καταναλωτή είτε στα ράφια είτε στο μενού της επιχείρησης τους.

Επίσης, μέσα από το πλούσιο πρόγραμμα των σεμιναρίων του Bio School, κατά την διάρκεια των οποίων συζητήθηκαν και αναλύθηκαν πολλά καίρια ζητήματα του κλάδου μπόρεσαν να ενημερωθούν αλλά και να αξιοποιήσουν τις συμβουλές των ειδικών προσαρμόζοντας κάθε τι στις ανάγκες της δικής τους επιχείρησης.

Το σημείο συνάντησης και για τους καταναλωτές

Χιλιάδες επίσης καταναλωτές είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά παραγωγούς και εμπόρους που δραστηριοποιούνται στον κλάδο των βιολογικών και φυσικών προϊόντων από κάθε γωνιά της Ελλάδας, με αποτέλεσμα το φεστιβάλ να αποτελέσει πυρήνα ζύμωσης θετικών εξελίξεων στην αναπτυσσόμενη αγορά των βιολογικών προϊόντων.

Τόσο οι καταναλωτές που ήδη έχουν εντάξει τα βιολογικά προϊόντα στην ζωή τους και την καθημερινότητά τους και που γνωρίζουν τι ακριβώς ζητούν όσο και αυτοί που επιθυμούσαν να μυηθούν για πρώτη φορά σε ένα πιο υγιεινό και εναλλακτικό τρόπο ζωής, είχαν την ευκαιρία να ανακαλύψουν από κοντά μία μεγάλη γκάμα προϊόντων, να δοκιμάσουν και να κάνουν τις αγορές τους.

Πλούσιες παράλληλες εκδηλώσεις που κέρδισαν τις εντυπώσεις

Σημαντικό ρόλο στην εδραίωση της bio κουλτούρας αλλά και στην περαιτέρω ανάλυση θεμάτων που «ταλανίζουν» τόσο τους επαγγελματίες του κλάδου όσο και τους καταναλωτές είχα και τα σεμινάρια του Bio School.

Κορυφαίοι εισηγητές από τον επιχειρηματικό, ακαδημαϊκό, δημοσιογραφικό και θεσμικό κόσμο μέσα από τα πάνελ και εισηγήσεις ανέλυσαν μία ευρεία θεματική γκάμα γύρω από τα βιολογικά προϊόντα, τόσο βρώσιμα όσο και καλλυντικά, τι πρέπει να προσέχουμε, πώς πιστοποιούνται, τι πλεονεκτήματα έχουν και πολλά άλλα.

Εκτός από έγκυρη πληροφόρηση, το Bio Festival επιφύλασσε και Live Cooking Shows. Με την ambassador του φεστιβάλ και καταξιωμένη σεφ Ντίνα Νικολάου να δίνει το δυναμικό «παρών» και τις τρεις ημέρες στην open air kitchen και πολλοί άλλοι γνωστοί αρχιμάγειρες και food bloggers παρουσίασαν συνταγές πάντα με βάση βιολογικά προϊόντα.

Ο επίσημος Chef της Γαλλικής Πρεσβείας Jean Marie Hoffmann, ο Chef των εστιατορίων «Nice n Easy» Χρήστος Αθανασιάδης αλλά και γνωστές food blogger όπως η «Funky Cook» – Εύα Μονοχάρη, η «The Ηealthy Cook» – Εύη Σκούρα και η «Πάστα Φλώρα» – Ιωάννα Χαλμούκη μαγείρεψαν… βιολογικά και έδωσαν προτάσεις και ιδέες σε όσους παρακολούθησαν τα cooking shows, τόσο για την επιχείρηση τους όσο και για το σπίτι τους.

Το τριήμερο είχε και πολλή και ποιοτική μουσική μέσα από live εκπομπές και dj sets δημοφιλών ραδιοφωνικών παραγωγών.

Γιάννης Γιακουμάκης, Σάκης Τσιτομενέας, Εύα Μπουντούρη, Σπύρος Παγιατάκης, Μανώλης Οικονόμου, Μαίρη Μαργέλη, Ελένη Μανουσάκ, Δημήτρης Βραχνός, Γιώργος Αποστόλου, από τους ραδιοφωνικούς σταθμούς ΗΙΤ 88.9, ΜΕΛΩΔΙΑ 99.2, RED 96.3 και EN LEFKO 87.7, έδωσαν τους δικούς τους ρυθμούς πλαισίωσαν μουσικά το φεστιβάλ.

Δεκάδες εκθέτες παρουσίασαν τα προϊόντα τους και χιλιάδες επισκέπτες είχαν την ευκαιρία εκτός από το να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους, να μάθουν περισσότερα πράγματα γύρω από τα βιολογικά προϊόντα καθώς και να μυηθούν στην κουλτούρα του Eco Living.

Επαγγελματίες λοιπόν του κλάδου, experts και λάτρεις των organic products μπόρεσαν και τις τρεις ημέρες να ανταλλάξουν απόψεις και να μοιραστούν εμπειρίες ανεβάζοντας ακόμα ψηλότερα τις προσδοκίες για τον κλάδο που ήδη ξεχωρίζει.