Χωρίς μεταφορική διασύνδεση με την πόλη των Χανίων έχει μείνει εδώ και δύο χρόνια η περιοχή του Κουμπελή, όπως επισημαίνουν κάτοικοι, που επικοινώνησαν με το haniotikanea.gr προκειμένου να εκφράσουν τη διαμαρτυρία τους για την κατάσταση.

Από την πλευρά του ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ, κ. Αντώνης Χατζηδάκης, παραδέχθηκε ότι πράγματι δεν υπάρχει αστική γραμμή για την περιοχή του Κουμπελή, διότι θεωρείται ζημιογόνα για την επιχείρηση καθώς δεν έχει ιδιαίτερη επιβατική κίνηση, χαρακτηρίζοντάς την «παθητική γραμμή και μάλιστα πολύ». Παράλληλα, τόνισε ότι η αύξηση των καυσίμων δεν ευνοούσε την επιχείρηση για τη διατήρηση «μιας παθητικής γραμμής».

Πάντως ο πρόεδρος του Αστικού ΚΤΕΛ εμφανίστηκε θετικός όσον αφορά την επαναδρομολόγηση της γραμμής και στο πλαίσιο αυτό χθες είχε συνάντηση με τον δήμαρχο Χανίων για το συγκεκριμένο ζήτημα.

Επίσης, ο κ. Χατζηδάκης έθεσε το θέμα της υπερφορτωμένης αφετηρίας έξω από την Εθνική Τράπεζα από όπου γίνεται η εκκίνηση πολλών αστικών γραμμών λεωφορείων. Από την πλευρά τους οι κάτοικοι κάνουν λόγο για χαρακτηριστική αδιαφορία εδώ και χρόνια από τους αρμόδιους παρά τις επιστολές και τις ενέργειές τους με αποδέκτες το Αστικό ΚΤΕΛ και τη Δημοτική Αρχή Χανίων.

Σύμφωνα με τους ίδιους, ενώ υπάρχει συγκοινωνιακή διασύνδεση με κάθε απομακρυσμένη γωνιά του Καλλικρατικού Δήμου, ο Κουμπελής, δίπλα στα Χανιά, έχει να ‘δει’ λεωφορείο του αστικού ΚΤΕΛ εδώ και δύο χρόνια καθώς μόνο για 14 μήνες υπήρξε γραμμή με χρηματοδότηση από το Ε.Σ.Π.Α.

Από τότε οι κάτοικοι βρίσκονται σε αναμονή περιμένοντας το… αστικό.

Χαρακτηριστική είναι μία από τις επιστολές προς τον Δήμαρχο αλλά και το ΚΤΕΛ, την 17η Μαϊου 2012.

Στο κείμενο οι κάτοικοι τονίζουν ότι αν και ο οικισμός έχει μεγαλώσει, δεν υπάρχει καμία μέριμνα για συγκοινωνιακή εξυπηρέτηση της περιοχής. Μαθητές, ηλικιωμένοι και άτομα με κινητικά προβλήματα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν και αντιμετωπίζουν σοβαρά προβλήματα στην καθημερινότητά τους λόγω της απουσίας συγκοινωνίας.

Οι κάτοικοι επισημαίνουν μάλιστα ότι το θέμα δεν είναι δύσκολο να λυθεί αφού μια από τις λύσεις θα μπορούσε να είναι η επέκταση μερικών δρομολογίων της Χαλέπας. Όπως αναφέρουν μάλιστα στο κείμενό τους, καθημερινά υπάρχουν 58 δρομολόγια προς Χαλέπα και μερικά από αυτά θα μπορούσαν να εξυπηρετήσουν και τον Κουμπελή.

TAGS
Μάθετε πρώτοι τι συμβαίνει στην Ελλάδα και τον κόσμο στο Google News του Newsbeast. Ακολουθήστε το Newsbeast σε Instagram, Facebook και Twitter.