Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» έδωσε δυναμικά το παρών στο 3ο Run Greece Αλεξανδρούπολης που έλαβε χώρα την Κυριακή 25 Σεπτεμβρίου με ρεκόρ συμμετοχών. Με περισσότερους από 3.000 συμμετέχοντες πραγματοποιήθηκαν με μεγάλη επιτυχία οι παράλληλοι αγώνες των 10χλμ, των 5χλμ και του παιδικού αγώνα των 600μ. Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» ανταποκρίθηκε άμεσα στο αίτημα της Οργανωτικής Επιτροπής του Run Greece Αλεξανδρούπολης και ανέλαβε το συνολικό κόστος της παραγωγής του τηλεοπτικού και ραδιοφωνικού σποτ του 3ου Run Greece Αλεξανδρούπολης. Με τη βοήθεια της Top Cut Modiano η οποία δημιούργησε τα σποτ και της Digi8  η οποία τα διένειμε σε όλα τα κανάλια εθνικής εμβέλειας επετεύχθη ο μεγαλύτερος αριθμός προβολής που έχει γίνει ποτέ σε Μαραθώνιο. Σημαντική ήταν και η προσφορά της Media Service που παρείχε πληροφορίες για τη μέτρηση των τηλεοπτικών προβολών του σποτ. Το σποτ είχε περισσότερες από 1.500 τηλεοπτικές προβολές στα κανάλια εθνικής εμβέλειας, πλέον των τοπικών. Επίσης προβλήθηκε στο κανάλι της Βουλής, στις οθόνες κλειστών κυκλωμάτων σε κεντρικά σημεία όπως στα εμπορικά κέντρα Golden Hall και The Mall, στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών Ελευθέριος Βενιζέλος, στα καταστήματα των τραπεζών Εθνικής Τραπέζης Ελλάδος και Eurobank, στα καταστήματα Everest κ.α. Η «Συμμαχία για την Ελλάδα» είναι μία αστική μη κερδοσκοπική εταιρεία, με άξονες δράσης τον πολιτισμό, τον αθλητισμό, τον τουρισμό, το περιβάλλον και τον εθελοντισμό. Περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να δείτε στο www.symmaxiagiatinellada.gr.