Το πρώτο δεκαήμερο του Δεκεμβρίου θα έρθουν στη Θεσσαλονίκη και θα μπουν άμεσα, στην κυκλοφορία, 18 λεωφορεία των 100 θέσεων για να αντικαταστήσουν τα περίφημα κόκκινα λεωφορεία του ΟΑΣΘ.

Τα λεωφορεία είναι όλα ιταλικής κατασκευής (από την irisbus, όπως τα λεωφορεία που έχουν δρομολογηθεί στις γραμμές 17, 37 και 30, αλλά και στη γραμμή 15 –τα “μικρά”). Θα ακολουθήσει, σταδιακά, μια δεύτερη δόση, άλλων 15, αρθρωτών –αυτήν τη φορά- λεωφορείων που θα φθάσει στη Θεσσαλονίκη το πρώτο εξάμηνο του 2012, από τη Γερμανία (της Mercedes).

Να σημειώσουμε ότι στη Θεσσαλονίκη κυκλοφορούν 622 λεωφορεία (υπάρχουν κι άλλα, παλαιότερης τεχνολογίας), όλα αντιρυπαντικά. Με τις νέες αφίξεις και την απόσυρση παλαιότερων λεωφορείων, ο μέσος όρος ηλικίας των αστικών του ΟΑΣΘ θα “πέσει” στα 5,5 έτη.