Η Παιδαγωγική Σχολή του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης ζητά από τις πρυτανικές αρχές την άμεση επίλυση του κτιριακού της προβλήματος, επισημαίνοντας ότι δε θα είναι σε θέση να ξεκινήσει τα μαθήματα του εαρινού εξαμήνου (στις 7 Φεβρουαρίου), εάν δε δοθεί μία μεσοπρόθεσμη λύση.

Κατά την έκτακτη συνεδρίαση της Κοσμητείας της Σχολής, διαπιστώθηκε για μία ακόμη φορά η δυσμενής εξέλιξη στο πρόβλημα στέγασης εκατοντάδων φοιτητών, που επιβαρύνθηκε με την απομάκρυνση από τους χώρους του πανεπιστημίου των λυόμενων αιθουσών.

Σύμφωνα με την κοσμήτορα, Δήμητρα Κογκίδου, η σχολή χρησιμοποιεί ήδη διάσπαρτες αίθουσες σε διάφορες σχολές του ΑΠΘ (π.χ. Ιατρικής), προκειμένου να καλύψει μέρος των αναγκών της, που κατά το εαρινό εξάμηνο θα αυξηθούν, εξαιτίας των πρόσθετων μαθημάτων που θα προκύψουν. «Χρειαζόμαστε τουλάχιστον μία αίθουσα αμφιθεάτρου, χωρητικότητας 250 ατόμων, που να λειτουργεί από το πρωί μέχρι το βράδυ και να καλύψουμε στοιχειωδώς κάποιες ανάγκες μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Οριστική λύση στο πρόβλημα θα έδινε η κατασκευή των δύο νέων πτερύγων της Παιδαγωγικής, ωστόσο, η διαδικασία σταμάτησε στις μελέτες (παραδόθηκαν τον Αύγουστο), καθώς το έργο δεν έχει ενταχθεί στο ΕΣΠΑ για τη χρηματοδότησή του. Στο μεταξύ, τα προβλήματα στατικότητας της στέγης στο μικρό νεοκλασικό επί της οδού Αρχαιολογικού Μουσείου, παραμένουν, με αποτέλεσμα να μη μπορούν να χρησιμοποιηθούν αίθουσες.

Η Παιδαγωγική Σχολή εξακολουθεί να αντιμετωπίζει, εξάλλου, προβλήματα έλλειψης ικανού αριθμού αποσπασμένων εκπαιδευτικών που θα πραγματοποιούν τα μαθήματα σε ξένες γλώσσες και την πρακτική άσκηση των φοιτητών. Στο τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, το υπουργείο απέσπασε τρεις επιπλέον εκπαιδευτικούς (αρχικά είχαν διατεθεί μόλις τρεις), από τους 20 που απαιτούνται, οι οποίοι καλούνται να καλύψουν τις ανάγκες 4.000 φοιτητών. Το τμήμα Νηπιαγωγών λειτουργεί με μόλις 4 αποσπασμένους για 1.500 φοιτητές.