Η ΑΒ Βασιλόπουλος δίνει καθημερινά τον καλύτερό της εαυτό για τους πελάτες της, την κοινωνία, το περιβάλλον. Επενδύει σε καινοτόμες υποδομές, προϊόντα και υπηρεσίες, εκσυγχρονίζει και «μεγαλώνει» διαρκώς το δίκτυο καταστημάτων της, αλληλεπιδρά και βρίσκεται σε «ανοιχτή επικοινωνία» με τους πελάτες της, ενώ δεσμεύεται για την προστασία του πλανήτη μας με δράσεις που κάνουν τη διαφορά. Παράλληλα, «πρωταγωνιστεί» στην ελληνική οικονομία με συνέπεια και συνέχεια, και με ένα σταθερό πλάνο ανάπτυξης και απασχολησιμότητας.

Ο Kees Rusius, Senior Vice President Commerce ΑΒ Βασιλόπουλος, παραλαμβάνει την ειδική διάκριση στην κατηγορία «Ανάπτυξη & Επενδύσεις».

Για όλα αυτά, λοιπόν, έλαβε συνολικά 11 βραβεία!2 Gold, 3 Silver, 5 Bronze στα RetailBusiness Awards 2022 και μία τιμητική διάκριση στα βραβεία-θεσμός για το ελληνικό επιχειρείν, τους Πρωταγωνιστές της Ελληνικής Οικονομίας 2022.

(από αριστερά προς τα δεξιά) H Αντζελίνα Σαπουνάκη, Sustainable Retail Associate ΑΒ Βασιλόπουλος και η Αλεξία Μαχαίρα, Υπεύθυνη Εταιρικής Επικοινωνίας και Εταιρικής Υπευθυνότητας ΑΒ Βασιλόπουλος με το Gold βραβείο στην κατηγορία CSR Retail Strategy.

Συγκεκριμένα, στα RetailBusiness Awards 2022 «σήκωσε» 2 χρυσά: ένα στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για τη δέσμευσή της να μειώσει τη σπατάλη τροφίμων και συγκεκριμένα το δικό της αποτύπωμα κατά 50% έως το 2025, μέσα από στοχευμένες δράσεις και πρωτοβουλίες, αλλά και ένα ακόμα χρυσό στην κατηγορία «Private Label» για τα προϊόντα της σειράς η «H AB κοντά στην ελληνική γη», που ξεχωρίζουν για την εκλεκτή τους γεύση και ποιότητα και φέρνουν στο τραπέζι κάθε νοικοκυριού τη μαγεία και την παράδοση της ελληνικής γης. 

To Silver βραβείο στην κατηγορία Retail Franchisor παραλαμβάνει ο Δημήτρης Παπαχρυσάνθου, Wholesale & Affiliate Retail Director ΑΒ Βασιλόπουλος.

Παράλληλα, κατέκτησε 3 Silver βραβεία: 

  • στην κατηγορία «Retail Franchisor» για το αγαπημένο μοντέλο καταστήματος AB Shop & Go, που δίνει τη δυνατότητα σε νέους επιχειρηματίες να κάνουν το δικό τους επιτυχημένο ξεκίνημα, ενώ ταυτόχρονα φέρνει στις γειτονιές ένα κατάστημα που προσφέρει τη λύση για γρήγορα και εύκολα ψώνια
  • στην κατηγορία «Social Media Retail Strategy» για τη διασκεδαστική καμπάνια «Εγώ πού κάθομαι;», που «έπαιξε» στα social media της AB και αφορούσε στο χριστουγεννιάτικο τραπέζι 
  • και στην κατηγορία «Omni Retailers» για την omnichannel αγοραστική εμπειρία και επικοινωνία που προσφέρει η αλυσίδα σούπερ μάρκετ στους πελάτες της.
Το Silver βραβείο στην κατηγορία Social Media Retail Strategy παραλαμβάνει η Πολυξένη Τζέκα, Digital Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.

Διακρίθηκε, επίσης, με Βronze βραβεία στην κατηγορία «E-Retailers» για τη διαρκή της επένδυση στο online κατάστημά της, το AB Eshop και το πρωτοποριακό AB App, αλλά και στην κατηγορία «CSR Retail Strategy» για το ολοκληρωμένο πρόγραμμα διατροφής «Ο διατροφολόγος ΣΟΥ είναι εδώ», μια καινοτόμα υπηρεσία που προσφέρει δωρεάν μέσα από το site allazoumesinithies.ab.gr. 

(από αριστερά προς τα δεξιά) Το Bronze βραβείο στην κατηγορία E-Retailers παραλαμβάνουν η Έλενα Ζαφειράκη, E-Commerce Marketing Associate ΑΒ Βασιλόπουλος και ο Βασίλης Νασόπουλος, E-Commerce Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.

Τέλος, στην κατηγορία «Suppliers’ CSR Campaign» κέρδισε 3 ακόμα Bronze βραβεία συνολικά, για το πρόγραμμα «Ζήσε και offline» που υλοποίησε μαζί με τον Όμιλο Σαράντη, για το πρόγραμμα «Προσφέρω Καθαρές Θάλασσες & Ακτές» σε συνεργασία με την P&G, αλλά και για την καμπάνια Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της Durex σε συνεργασία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ).

(από αριστερά προς τα δεξιά) Το Silver βραβείο στην κατηγορία Omni Retailers παραλαμβάνουν η Έλενα Ζαφειράκη, E-Commerce Marketing Associate ΑΒ Βασιλόπουλος, ο Βασίλης Νασόπουλος, E-Commerce Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος και η Πολυξένη Τζέκα, Digital Marketing Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος.

Η ΑΒ Βασιλόπουλος, ξεχώρισε, όμως, και στη διοργάνωση των Πρωταγωνιστών της Ελληνικής Οικονομίας 2022, με την ειδική διάκριση στην κατηγορία «Ανάπτυξη & Επενδύσεις». Μέσα από την ηγετική της θέση στον κλάδο του λιανεμπορίου, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ, δημιουργεί αξία, διαχρονικά και πανελλαδικά, προς όφελος της ελληνικής οικονομίας, της εθνικής ανάπτυξης και απασχόλησης, του ελληνικού πρωτογενούς τομέα, καθώς και της ελληνικής κοινωνίας, στο σύνολό της.

(από αριστερά προς τα δεξιά) Η Χριστίνα Βούκια, πρώην Sustainability Activation & Communication Supervisor ΑΒ Βασιλόπουλος και η Χρυσάνθη Κοροπούλη, Brand Equity & Digital Marketing Manager ΑΒ Βασιλόπουλος με τo Bronze βραβείο στην κατηγορία CSR Retail Strategy.

11 Βραβεία που αναγνωρίζουν όλα όσα κάνει η ΑΒ Βασιλόπουλος για όλα όσα νοιαζόμαστε. Με καινοτόμα διάθεση, έμπνευση, φροντίδα, σεβασμό και συνέπεια.