Η Honda αποκάλυψε το επόμενο εξηλεκτρισμένο μοντέλο της για την Ευρώπη, το νέο Civic e:HEV. Η 11η γενιά του Civic που θα είναι διαθέσιμη για τους Ευρωπαίους πελάτες αργότερα μέσα στη χρονιά ολοκληρώνει τη δέσμευση της εταιρείας να εξηλεκτρίσει όλη την mainstream Ευρωπαϊκή γκάμα των αυτοκινήτων της μέχρι τα τέλη του 2022.

Η ιαπωνική εταιρία επιβεβαίωσε επίσης την περαιτέρω επέκταση της σειράς εξηλεκτρισμένων προϊόντων της το 2023, προκειμένου να δημιουργήσει την πιο διευρυμένη Ευρωπαϊκή της γκάμα. Ανάμεσα στις νέες προσθήκες θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό Β-SUV, που παρουσιάστηκε με τη μορφή του e:Ny1 Prototype, ένα πλήρως υβριδικό C-SUV, και το νέο CR-V, που θα διατίθεται ως full hybrid και ως plug-in hybrid για πρώτη φορά στην Ευρώπη.

Το ηλεκτρικό (EV) e:Ny1 που αναμένεται στην αγορά το 2023, θα βρίσκεται στο επίκεντρο της μελλοντικής γκάμας προϊόντων της μάρκας. Προσφέροντας  μίγμα δυναμικής συμπεριφοράς, υψηλής τεχνολογίας και προηγμένης σχεδίασης το συμπαγές SUV θα αποτελέσει μία εξαιρετική επιλογή για οικογένειες που αναζητούν το πρώτο τους EV.

11η γενιά Honda Civic

Το νέο Civic είναι το πιο πρόσφατο αυτοκίνητο που θα προσφέρεται αποκλειστικά με την τεχνολογία e:HEV (hybrid electric vehicle), πλαισιώνοντας τα υπόλοιπα εξηλεκτρισμένα μοντέλα της μάρκας: Jazz, Jazz Crosstar, CR-V, HR-V και Honda e.

Το Civic χρησιμοποιεί τη πιο προηγμένη έκδοση του μοναδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης e:HEV που συνδυάζει μία μπαταρία ιόντων λιθίου με υψηλή ενεργειακή πυκνότητα, δύο συμπαγείς, ισχυρούς ηλεκτρικούς κινητήρες και ένα νέο 2λιτρο βενζινοκινητήρα άμεσου ψεκασμού DOHC i-VTEC. Στόχος για τις εκπομπές CO2 του νέου Civic είναι να μην υπερβαίνουν τα 110 γραμμάρια το χιλιόμετρο, που αντιστοιχεί σε κατανάλωση μικρότερη των 5 l/100km με το σύστημα κίνησης να αποδίδει μέγιστη ισχύ 135 kW και ροπή 315Nm.

Το νέο Civic θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη, από το φθινόπωρο του 2022.

Για το επόμενο στάδιο του ταξιδιού εξηλεκτρισμού της, η Honda θα σταματήσει την πώληση αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης σε όλο τον κόσμο μέχρι το 2040. Επίσης, θα δημιουργήσει ένα ηλεκτρικό αεροπλάνο καθέτου απογείωσης και προσγείωσης  (eVTOL) για μεταφορές από πόλη σε πόλη, ενώ στον τομέα της ρομποτικής, ένα ρομπότ Honda Avatar Robot με πολλά δάχτυλα που λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη θα ακολουθήσει τα βήματα του ASIMO μέχρι τα τέλη του 2024, με σκοπό να χρησιμοποιηθεί στην πράξη τη δεκαετία του  2030.