Ο χωμάτινος αγώνας του 32ου Ράλι Φθιώτιδος αποτέλεσε το επιστέγασμα ενός απόλυτα επιτυχημένου αγωνιστικού διημέρου με επίκεντρο τη Λαμία και νικητές για ακόμη μια ημέρα, τους Λάμπρο Κύρκο-Γιώργο Πολυζώη με Mitsubishi Lancer EVO IX!

Μετά την επιτυχία της διοργάνωσης υπερειδικής διαδρομής μέσα στην πόλη της Λαμίας, με την παρουσία μεγάλου αριθμού θεατών και τη ζωντανή μετάδοση του γεγονότος από το Star Κεντρικής Ελλάδας, τα φώτα στράφηκαν στον χωμάτινο αγώνα του διημέρου που διοργάνωσε η ΑΛΑΛ.

Ο αγώνας, αποτέλεσε τον 3ο γύρο του Πανελλήνιου Πρωταθλήματος Ράλι περιλάμβανε 2 επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές (Γραμμένη, Δίβρη) συνολικού μήκους 81,34 χιλιομέτρων. Ο καλός καιρός στάθηκε αρωγός ώστε πολλοί θεατές να βρεθούν και στις «κερκίδες» των ε.δ., μέσα στην πανέμορφη φύση της Φθιώτιδας. Ο αγώνας αποδείχθηκε ιδιαίτερα απαιτητικός για ανθρώπους και μηχανές, στοιχείο που αποδεικνύεται και από το γεγονός ότι από τα 27 πληρώματα που ξεκίνησαν, τερμάτισαν μόνο τα 17.

Όσον αφορά στις αγωνιστικές επιδόσεις, οι νικητές του ασφάλτινου αγώνα Λάμπρος Κύρκος-Γιώργος Πολυζώης (Mitsubishi Lancer EVO IX) πήραν από την αρχή το προβάδισμα, δίχως να το χάσουν σε κανένα σημείο του αγώνα, σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο σε 2 από τις 4 ειδικές και ελέγχοντας τον ανταγωνισμό. Με αυτόν τον τρόπο, έφτασαν στην 3η φετινή τους νίκη σε ισάριθμους αγώνες.

Πίσω τους όμως, έγινε μάχη που έληξε στην τελευταία διαδρομή υπέρ των Θέμη Χαλκιά-Λεωνίδα Μαχαίρα (Mitsubishi Lancer EVO IX) που τερμάτισαν 2οι ξεπερνώντας στο νήμα τους Γιάννη Αναγνωστάκο-Νίκο Μουζάκη με ίδιο αυτοκίνητο.

Μια θέση πιο πίσω, τερμάτισαν οι Άρης Μαγιάφης-Ελένη Μαλακτάρη (Mitsubishi Lancer EVO IX), τους οποίους ακολούθησαν οι Βασίλης και Γιάννης Βελάνης (Mitsubishi Lancer EVO IX), που στο δεύτερο σκέλος ταλαιπωρήθηκαν από πρόβλημα στο τούρμπο.

Στη μάχη της F2 (αυτοκίνητα με κίνηση στους 2 τροχούς), νικητές αναδείχθηκαν οι τοπικοί Θόδωρος Τσάκαλος-Σπύρος Τσέλιος με Toyota Yaris που ήταν ταχύτατοι από την αρχή του αγώνα και σημείωσαν εξαιρετικούς χρόνους, επικρατώντας ταυτόχρονα στην κλάση Α/5.

Τους ακολούθησαν, οι επίσης Λαμιώτες Κωνσταντίνος και Αλέξανδρος Αντωνίου με Ford Escort που κατέκτησαν επίσης και τη νίκη στην κατηγορία Ε. Το βάθρο της F2, συμπλήρωσαν οι Γεράσιμος Χαλιβελάκης-Γιάννης Μαγγανάς με NissanAlmera.

Στις 4 όμορφες διαδρομές όμως, πολλά πληρώματα ατύχησαν και δεν κατάφεραν να τερματίσουν. Οι Γιώργος Φιλιππίδης-Μαρία Παυλή Κορρέ με MitsubishiLancer EVO IX, είχαν τη στιγμή τους στην πρώτη ειδική, και τέθηκαν οριστικά εκτός, μετά από έξοδο στο δεύτερο πέρασμα της ειδικής Γραμμένη.

Στις σημαντικές εγκαταλείψεις συγκαταλέγονται αυτές των Πάνου Ζήση-Αλέξανδρου Τσιάπα (Mitsubishi Lancer EVO VI) από δίσκο, των Διονύση Σπανού-Σωτήρη Γκότοβου (Subaru Impreza) από υπερθέρμανση κινητήρα, των «Pazonen»-Γιάννη Σαρητσόγλου (Toyota Yaris) από έξοδο και των Αντώνη Αγγελόπουλου-Χρήστου Δίπλα (Toyota Yaris) λόγω υπερθέρμανσης του κινητήρα.