Όπως φαίνεται, η Porsche σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει κάποια από τα μέρη του υβριδικού supercar της, της 918, σε ειδικές εκδόσεις των 911 Turbo S και Panamera Turbo S.

Η «κανονική» 911 Turbo S έχει ισχύ 560 ίππων, καθώς διαθέτει ένα turbo 6κύλινδρο (σε σειρά) μοτέρ. Αν αυτό το μηχανικό σύνολο συνδυαστεί με το ηλεκτρικό μοτέρ της 918 των 156 ίππων, θα δημιουργηθεί μια απόδοση υβριδικού συστήματος που θα ξεπερνάει του 700 ίππους. Και επειδή τα πάντα σε αυτά τα επίπεδα είναι ένα παιχνίδι εντυπώσεων, η υβριδική 911 θα μπορούσε να κάνει γύρους στο «Ring» μαζί, αν όχι γρηγορότερα, με τις τελευταίες Ferrari και Lamborghini.

Επιπλέον, προσθέτοντας ένα plug-in hybrid σύστημα στην 911, θα της επιτρέψει να κινείται στις μελλοντικές ευρωπαϊκές Ζώνες Μηδενικών Εκπομπών (Zero-Emissions Zones) που θα φτιαχτούν στα αστικά κέντρα και στις οποίες θα απαγορεύεται η κίνηση οχημάτων συμβατικής τεχνολογίας. Οπότε, η Porsche 911 θα γυρίζει τον διακόπτη στην ηλεκτρική λειτουργία και θα κινείται κανονικά και με το νόμο.

Ένα ακόμα κίνητρο για την Porsche είναι πως, διευρύνοντας τη χρήση του υβριδικού συστήματος e-Hybrid, θα κάνει χρήση των οικονομιών κλίμακας, καθιστώντας το πιο οικονομικό σε κόστος. Έτσι, θα μπορέσει να χρησιμοποιηθεί στο μέλλον και σε άλλα μοντέλα πέρα των 911 και Panamera, όπως τα περισσότερο προσιτά Boxster και Cayman.

Σε κάθε περίπτωση, η Porsche είναι «αναγκασμένη» από τα πράγματα να λανσάρει μια υβριδική 911, καθώς το επιβάλλει ο ανταγωνισμός.

Βλέπετε, η σύγχρονη τάση λέει πως η υβριδική τεχνολογία δεν αφορά πλέον αποκλειστικά σε μικρά μοντέλα πόλης, αλλά και σε supercars, όπως οι McLaren P1 και LaFerrari, δύο μοντέλα που θα λύσουν έτσι και αλλιώς τις «διαφορές» τους με την Porsche 918 Spyder.

Παρακάτω φαίνεται η 918 Spyder…

Στις φωτογραφίες εικονίζεται η 911 Turbo S…

Πηγή: autotriti.gr