Νέο Opel Mokka με σύγχρονη σχεδίαση, ποικιλία κινητήρων και ηλεκτροκίνηση

Η τιμή του στη Γερμανία ξεκινά από 19.990 ευρώ


AUTO
13:00
23/09/2020
Νέο Opel Mokka με σύγχρονη σχεδίαση, ποικιλία κινητήρων και ηλεκτροκίνηση
7
loading

Ο CEO της Opel, Michael Lohscheller παρουσίασε το Opel Mokka στο κοινό για πρώτη φορά στις 22 Σεπτεμβρίου, στην έδρα της εταιρείας στο Rüsselsheim. Πρόκειται για ένα μοντέλο που δείχνει τον μελλοντικό προσανατολισμό της μάρκας και το πρώτο που υιοθετεί το νέο πρόσωπο της, το Opel Vizor. Το ίδιο ισχύει και για το ανασχεδιασμένο λογότυπο με σήμα τον «κεραυνό» (Opel Blitz) και το όνομα του μοντέλου που αναγράφεται κεντρικά, στο πίσω τμήμα.

Το νέο Mokka είναι επίσης το πρώτο Opel που λανσάρει το Pure Panel και ένα πλήρως ψηφιοποιημένο cockpit. Επιπλέον, είναι το πρώτο Opel που διατίθεται από την πρώτη μέρα με ηλεκτροκινητήρα και με αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Οι παραγγελίες για το Mokka έχουν ήδη ξεκινήσει, με τιμή εκκίνησης 19.990€ (Όλες οι τιμές αναφέρονται σε προτεινόμενες λιανικές τιμές με ΦΠΑ στη Γερμανία).

Με τιμή εκκίνησης τις 32.990€ (προτεινόμενη λιανική τιμή με ΦΠΑ στη Γερμανία), το νέο Mokka-e κινείται με μηδενικές εκπομπές ρύπων. Με εφαρμογή των τοπικών κινήτρων, η τιμή μειώνεται στις 23.420€. Ο δυνατός και σχεδόν αθόρυβος ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους και μέγιστη ροπή 260Nm από στάση, ενώ στον κύκλο WLTP1, η μπαταρία 50kWh προσφέρει αυτονομία έως 324 χλμ.

Σχεδίαση

Το νέο Mokka ξαφνιάζει θετικά με το σχήμα, τις αναλογίες και την προσοχή στην λεπτομέρεια. Οι κοντοί πρόβολοι και το φαρδύ αμάξωμα συνθέτουν εμφάνιση ενός συμπαγούς 5θέσιου οχήματος μήκους 4,15 μ., με βασικό χαρακτηριστικό το Opel Vizor. Θυμίζοντας full-face κράνος, μία προστατευτική μάσκα καλύπτει το νέο «πρόσωπο» της μάρκας, ενσωματώνοντας τη γρίλια, τους προβολείς LED και το νέας σχεδίασης έμβλημα με σήμα των κεραυνό (Opel Blitz), σε ένα στοιχείο. Το όνομα του μοντέλου εμφανίζεται για πρώτη φορά στο κέντρο της πίσω πόρτας με ειδικά σχεδιασμένη γραμματοσειρά που αποτυπώνει έντονα την λέξη «Mokka».

Στο εσωτερικό, το Opel Pure Panel περιλαμβάνει δύο διευρυμένες οθόνες και επικεντρώνεται στα απαραίτητα. Αντίθετα με τα cockpit που είναι υπερφορτωμένα με πληροφορίες και χειριστήρια, το Pure Panel είναι λιτό, καθώς η δομή του είναι σαφής και κατανοητή με μία ματιά. Οι σχεδιαστές τις έδωσαν ιδιαίτερη σημασία στην ψηφιακή αποτοξίνωση, ενώ για να αποφευχθεί η διάσπαση της προσοχής του οδηγού, φρόντισαν να διασφαλίσουν την διαισθητική λειτουργία του συστήματος. Μπουτόν εξακολουθούν να ελέγχουν τις περισσότερες λειτουργίες, αλλά χωρίς να απαιτείται πλοήγηση σε υπομενού.

Ηλεκτροκίνηση ή «κλασικοί» κινητήρες

Το νέο Mokka θα διατίθεται από την πρώτη ημέρα και σε μία πλήρως ηλεκτρική έκδοση, ταυτόχρονα με αυτές των κινητήρων εσωτερικής καύσης, χάρη στην πλατφόρμα CMP. Ο ηλεκτροκινητήρας αποδίδει 136 ίππους με μέγιστη ροπή 260 Nm, άμεσα διαθέσιμη από την εκκίνηση και οι οδηγοί μπορούν να επιλέξουν μεταξύ τριών προγραμμάτων οδήγησης (Normal, Eco και Sport). Με την μπαταρία των 50 kWh, το Mokka-e έχει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 324 χλμ (WLTP1). Είτε πρόκειται για επιτοίχιο φορτιστή (wall box), ταχυφοριστή ή κλασική οικιακή πρίζα, το Mokka-e υποστηρίζει όλες τις επιλογές φόρτισης: από μονοφασική μέχρι τριφασική εγκατάσταση στα 11 kW, ενώ η μάρκα προσφέρει εγγύηση οκτώ ετών/160.000km για τη μπαταρία.

Επιπλέον, το OpelConnect, το myOpel app και το Free2Move Services, ο τομέας υπηρεσιών μετακίνησης του Ομίλου PSA, προσφέρουν ξεχωριστές λύσεις για ηλεκτρικά οχήματα, με την πρόσβαση να γίνεται εύκολα μέσω εφαρμογών.

Οι οικονομικοί κινητήρες βενζίνης και diesel αποδίδουν ισχύ από 100 έως 130 ίππους. Η μέτρια κατανάλωση καυσίμου και οι ανώτερες επιδόσεις είναι χαρακτηριστικό όλων των κινητήριων συνόλων με προκαταρκτικές τιμές κατανάλωσης στο μικτό κύκλο NEDC2: 4,8-3,8 λτ/100χλμ και εκπομπές CO2 111-100 γρ/χλμ. Οι κινητήρες αυτοί, που συνοδεύονται από σύγχρονο, μηχανικό, 6τάχυτο κιβώτιο, ή από ένα 8τάχυτο αυτόματο με χειριστήρια στο τιμόνι (shift paddles), δίνουν ζωηρές επιδόσεις στο μικρό SUV, καθώς η εσωτερική τριβή και οι απώλειες έχουν ελαχιστοποιηθεί και ο υπερσυμπιεστής προσφέρει άμεση απόκριση με μεγάλη ροπή στις χαμηλές στροφές.

Επίσης, οι μηχανικοί δούλεψαν σκληρά ώστε να επιτευχθεί μείωση βάρους κατά 120 κιλά (έναντι του προκατόχου του) και ταυτόχρονα να βελτιωθεί η ακαμψία του αμαξώματος. Τα παραπάνω συντελούν ούτως ώστε το νέο Mokka να καταναλώνει σημαντικά λιγότερο καύσιμο, όντας πιο ευέλικτο και ευχάριστο στην οδήγηση, καθώς έχει αμεσότερη απόκριση στις εντολές του οδηγού.

Καινοτομίες για όλους

Μεταξύ των καινοτομιών στο νέο Mokka, περιλαμβάνονται προηγμένα συστήματα, όπως Advanced Cruise Control (ACC) και Active Lane Positioning. Το σύστημα φωτισμού προσφέρει επίσης κορυφαίες τεχνολογίες με προσαρμοζόμενο (και κατά συνέπεια) αντιθαμβωτικό φωτισμό IntelliLux LED matrix που περιλαμβάνει 14 στοιχεία. Όλες οι εκδόσεις διατίθενται στάνταρ με ηλεκτρικό χειρόφρενο καθώς και Traffic Sign Recognition. Διατίθεται επίσης κάμερα οπισθοπορείας 180 μοιρών, Flank Guard και Side Blind Spot Alert.

Η γκάμα συστημάτων infotainment περιλαμβάνει συστήματα Multimedia Radio και Multimedia Navi με έγχρωμη οθόνη αφής 7.0” και το Multimedia Navi Pro με έγχρωμη οθόνη υψηλής ανάλυσης 10.0”. Οι οθόνες αποτελούν αναπόσπαστο στοιχείο του Pure Panel και είναι κεκλιμένες προς τον οδηγό. Η οθόνη του Driver Info Centre φτάνει τις 12 ίντσες.

Τέλος, όσον αφορά τα καθίσματα, διατίθενται ένα σπορ Alcantara και ένα κλασικό, δερμάτινο σαλόνι. «Κερασάκι», το θερμαινόμενο δερμάτινο κάθισμα με λειτουργία μασάζ για τον οδηγό, ενώ οδηγός και συνοδηγός μπορούν να τοποθετούν τα smartphones τους σε ειδική βάση στην κεντρική κονσόλα, όπου τα συμβατά κινητά τηλέφωνα μπορούν να φορτίζονται επαγωγικά (ασύρματα).

Νίκος Τσάδαρης

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

7
σχόλια
  1. avatar John From NΥ

    Μια ερώτηση...Αθήνα πως φορτίζουμε? Πετάμε μπαλαντέζα από τον 6ο?

    1. avatar Εγκατάσταση

      από ηλεκτρολόγο στο υπόγειο γκαράζ ή την πιλοτή και μια χαρά φορτίζεις.
      Εναλλακτικά πλήρωνε πάρκινγκ που θα έχει και φορτιστή.
      Δεν θέλεις? Κακώς πήρες αυτοκίνητο.
      Που περίμενες να παρκάρεις στην Αθήνα? Στον δρόμο?

      1. avatar John From NY

        Καλά τώρα πλάκα κάνεις έτσι? 70% παρκάρουν στον δρόμο. Και συγνώμη αλλά στα χωριά θα βάλουν παντού φορτιστές και θα δουλεύουν? Δηλαδή θα πας για μπάνιο καλοκαιριατικα κίνηση χαμός και στους χωματόδρομους θα έχει σημεία φόρτισης? Ή στο Κολωνάκι στον Λυκαβηττό επάνω? Θα βάλουν στα Πατήσια και θα δουλεύει κανονικά? Άμα πάω σε ξενοδοχείο Μύκονο θα έχει σημείο φόρτισης στα μικρά πάρκινγκ? Ρε θέλετε και τα λέτε? Ούτε για 10% ηλεκτρικά αμάξια δεν είμαστε ούτε τώρα ούτε σε 50 χρόνια. Μονο η κίνηση να σε πιάσει πάει θα μείνει το αμάξι. Θες να βάλουμε στοίχημα πόσοι θα ξεμενουν από μπαταρία και πόσοι σταθμοί δεν θα δουλεύουν λόγο κακής συντήρησης? Εδω ένα δρόμο δεν μπορούμε να φτιάξουμε και θα συντηρουμε τέτοια πράγματα.

        1. avatar ΓΙΑΤΙ ΡΕ

          ΤΖΟΝΙ ΑΠ ΤΟ ΝΙΟΥ ΓΙΟΡΚ ΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΕ ΚΑΝΕΝΑΣ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ? ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΕΙΝΑΙ ΡΕ ΝΕΟΥΟΡΚΕΖΕ..................................................................................................................................................................................

        2. avatar Είδες που δεν ξέρεις?

          Στην κίνηση το ηλεκτρικό δεν καταναλώνει σχεδόν τίποτα.
          Εν στάσει το απόλυτο μηδέν σε κατανάλωση. Με κλιματισμό ανοιχτό καταναλώνει ελάχιστα.
          Εν κινήσει με χαμηλές ταχύτητες πολύ μικρότερη κατανάλωση από το να κινείσαι γρήγορα.
          Στο σταμάτα-ξεκίνα λειτουργεί η ανάκτηση ενέργειας.
          Απείρως μικρότερη κατανάλωση από ένα συμβατικό όχημα.
          Τους σταθμούς φόρτισης τους θεωρείς εξωτική τεχνολογία? Αρκεί να υπάρχει ρεύμα. Που υπάρχει παντού. Δεν χρειάζονται καμία συντήρηση γιατί δεν έχουν μηχανικά μέρη όπως οι αντλίες καυσίμων.
          Στον χωματόδρομο αν έχει βενζινάδικο, ακόμη πιο εύκολα μπαίνει φορτιστής. Τα ίδια τα βενζινάδικα θα βάλουν.
          Στη Μύκονο έχει ήδη φορτιστές. Το να βάλουν τα ξενοδοχεία στα πάρκινγκ τους είναι πολύ εύκολο και αρκετά φθηνό.
          Να είχαν βάλει φορτιστές χωρίς να κυκλοφορεί ούτε ένα ηλεκτρικό?
          Αυτό το σκεπτικό πού το βασίζεις? Πρώτα φτιάχτηκε δίκτυο με βενζινάδικα και μετά άρχισαν να κυκλοφορούν αυτοκίνητα?
          10% ηλεκτρικά αμάξια δεν γίνεται εκ των πραγμάτων να υπάρχουν στην Ελλάδα σε 50 χρόνια εκτός αν έχουμε γίνει Κούβα και κυκλοφορούμε με αντίκες γιατί όλα τα νέα αυτοκίνητα που θα βγαίνουν από τα εργοστάσια θα είναι ηλεκτρικά σε 10 χρόνια από σήμερα.
          Όποιος θέλει τα αγοράζει, όποιος δεν θέλει θα μείνει με την αντίκα και θα έχει το άγχος αυτονομίας καθώς τα βενζινάδικα θα αραιώνουν σιγά σιγά εκ των πραγμάτων.
          Όμως μη λες πράγματα που δεν έχουν καμία πιθανότητα να συμβούν. Είναι σαν να έλεγες πριν 10 χρόνια ότι τα smartphone δεν θα επικρατήσουν.

  2. avatar Τι καύσιμο?

    23420 ρεύμα?αν ναι είναι πολύ καλή επιλογη

  3. avatar Giorgis

    Με 23.420€ δεν ακούγεται άσχημο, αν και στην Ελλάδα θα έρθει ακριβότερο. Θέλει λίγο παραπάνω αυτονομία βέβαια.

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει