Χωρίς διακοπή συνεχίζεται το πρωτάθλημα της Formula 1, το οποίο το προσεχές σαββατοκύριακο φιλοξενείται στη Βραζιλία (22-24/11).

Η πίστα του Ιντερλάγκος παραδοσιακά αποχαιρετά το πρωτάθλημα της κορωνίδας του μηχανοκίνητου αθλητισμού, ωστόσο φέτος δεν αναμένονται δράματα, αφού η υπόθεση τίτλος έχει ξεκαθαρίσει από το γκραν πρι της Ινδίας με τον Σεμπάστιαν Φέτελ και τη Red Bull να έχουν πανηγυρίσει για τέταρτη φορά το παγκόσμιο πρωτάθλημα.

Βαθμολογία οδηγών
1. Φέτελ 372
2. Αλόνσο 227
3. Χάμιλτον 187
4. Ραϊκόνεν 183
5. Γουέμπερ 181
6. Ρόσμπεργκ 161
7. Γκροσάν 132

Στη Βραζιλία η μοναδική μάχη που μπορεί να διεξαχθεί είναι στο κυνήγι της δεύτερης θέσης του πρωταθλήματος των Κατασκευαστών με τις Mercedes και Ferrari να πρωταγωνιστούν.

Η σκουντερία απέχει 15 βαθμούς από τη δεύτερη θέση στο πρωτάθλημα και ελπίζει σε έναν κακό αγώνα της Mercedes για να τερματίσει πίσω από τους «κόκκινους ταύρους».

Βαθμολογία κατασκευαστών
1. Red Bull 553
2. Mercedes 348
3. Ferrari 333
4. Lotus 315
5. McLaren 102
6. Force India 77
7. Sauber 53
8. Toro Rosso 32

Ωστόσο, στη Βραζιλία θα είναι ο τελευταίος αγώνας του Μαρκ Γουέμπερ στο πρωτάθλημα της Formula 1, αφού εγκαταλείπει τα γκριντ.

Σελίδα στην καριέρα του θα αλλάξει και ο Φελίπε Μάσα. Ο Βραζιλιάνος εντός έδρας θα δώσει τον τελευταίο του αγώνα πίσω από το τιμόνι της Ferrari, αφού από το 2014 θα τρέχει για λογαριασμό της Williams.

Χαρακτηριστικά της πίστας
Στο βραζιλιάνικο σιρκουί τα μονοθέσια κινούνται με φορά αντίθετη από αυτή των δεικτών του ρολογιού. Η πίστα έχει μήκος 4.309 χιλιόμετρα, ενώ ο νικητής θα δει την καρό σημαία ύστερα από την ολοκλήρωση 71 γύρων.

Η συγκεκριμένη πίστα, δυσκολεύει τη δουλειά των πιλότων, αλλά και των μηχανικών, καθώς βρίσκεται σε υψόμετρο 900 μέτρων. Η μειωμένη ποσότητα οξυγόνου στην ατμόσφαιρα, μειώνει την απόδοση των κινητήρων κατά 5% και αυτό απαιτεί ιδιαίτερη δουλειά από τους μηχανικούς, ώστε να στήσουν τα μονοθέσια με τον καταλληλότερο τρόπο.

Το Ιντερλάγκος αποτελείται από 15 στροφές, ενώ η μέγιστη ταχύτητα που αποκτούν τα μονοθέσια είναι τα 325 χ.τ.ω, μετά τη γραμμή εκκίνησης.

Επίσης, το εν λόγω σιρκουί έχει αρκετά σημεία που ευνοούν τις προσπεράσεις. Μετά την ευθεία εκκίνησης, οι πιλότοι συναντούν το S, μια κλειστή αριστερή στροφή, το όνομα αυτής Σένα, όπου οι πιλότοι, από τα 320 χλμ, επιβραδύνουν στα 100 χλμ. την ώρα.

Το ίδιο συμβαίνει και στη στροφή 4, που από 7η στο κιβώτιο και τα 323 χ.τ.ω. οι πιλότοι πέφτουν στα 154 χλμ την ώρα, ενώ στο κιβώτιο έχουν 3η, στροφή που καταπονεί πολύ τους πιλότους, οι οποίοι δέχονται δύναμη 4,45 G.

Νικητές γκραν πρι
2000: Μίκαελ Σουμάχερ
2001: Ντέιβιντ Κούλθαρντ
2002: Μίκαελ Σουμάχερ
2003: Τζιανκάρλο Φιζικέλα
2004: Χουάν Πάμπλο Μοντόγια
2005: Χουάν Πάμπλο Μοντόγια
2006: Φελίπε Μάσα
2007: Κίμι Ραϊκόνεν
2008: Φελίπε Μάσα
2009: Μαρκ Γουέμπερ
2010: Σεμπάστιαν Φέτελ
2011:Μαρκ Γουέμπερ
2012: Τζένσον Μπάτον

Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004.

Πηγή: sport-fm.gr