Η Dacia υπήρξε μια «μικρή αποκάλυψη» για την Ευρώπη, καθώς αύξησε σημαντικά τα μερίδια αγοράς της χάρη στο «value for money» χαρακτήρα των μοντέλων της.

Μόλις ένας χρόνος έχει περάσει από τότε που η Dacia επέκτεινε το δίκτυό της και στην Αγγλία, και οι τοπικοί υπεύθυνοι γιόρτασαν τα 10.000 οχήματα, που πουλήθηκαν σε αυτό το διάστημα.

Η Dacia, μέλος του ομίλου Renault-Nissan απέδειξε ότι, με χαμηλό προϋπολογισμό, αλλά προσεγμένη ποιότητα, μπορεί να πετύχει πολύ καλές πωλήσεις, ειδικά στην Ευρώπη.

Έτσι λοιπόν, στη Βρετανία μέσα σε ένα χρόνο πουλήθηκαν 5.600 Duster και 5.400 Sandero, με το Sandero Stepway να εξελίσσεται σε best seller στην τοπική αγορά, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας.

Πηγή: autotriti.gr