Είναι γεγονός ότι ο χειμώνας είναι μια απαιτητική εποχή για τον κόσμο των αυτοκινήτων, θέτοντας ιδιαίτερες προκλήσεις τόσο στους οδηγούς όσο και τα οχήματα. Το ίδιο, βέβαια, ισχύει και το καλοκαίρι, με τις δικές του συνθήκες.

Και για να γλιτώσουμε αχρείαστα έξοδα, πολλά μπορούμε να κάνουμε για να θωρακίσουμε και να προστατεύσουμε το αυτοκίνητο, πλάι πάντα στον συχνό έλεγχο καλής λειτουργίας φρένων, ελαστικών, μπαταρίας και υγρών. Και υαλοκαθαριστήρων φυσικά.

Το Business Insider ρώτησε δύο ειδικούς, τον Harry Haynes της Pep Boys και τον Woody Rogers της Tire Rack, αναφορικά με το τι άλλο μπορούμε να κάνουμε και αμφότεροι είπαν στο περιοδικό πως τον χειμώνα πρέπει να κρατάμε το ρεζερβουάρ γεμάτο τουλάχιστον ως τη μέση.

Τουλάχιστον μισογεμάτο για οχήματα που κυκλοφορούν στην πόλη και εντελώς γεμάτο για εκτός δρόμου αυτοκίνητα, συγκεκριμένα.

Όταν υπάρχει πολύς άδειος χώρος στο ντεπόζιτο, εξηγούν, η υγρασία αρχίζει και συσσωρεύεται στο εσωτερικό. Και περνά από τον κινητήρα καθώς αναμειγνύεται με το καύσιμο, προσθέτοντας αχρείαστη καταπόνηση στα μηχανικά μέρη.

Αν μάλιστα η υγρασία παγώσει από τις χαμηλές θερμοκρασίες, το γεγονός μπορεί να καταλήξει ακόμα και σε βλάβη. Γι’ αυτό και προτείνουν να γεμίζουμε το ντεπόζιτο όσο το δυνατόν περισσότερο τον χειμώνα.

Αν μάλιστα δεν το οδηγούμε συχνά, το παρκάρουμε με πλήρως γεμάτο ρεζερβουάρ…

Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και την αντίθετη με το χειμώνα εποχή, το καλοκαίρι.