Παίζει τελικά ρόλο η μάρκα της βενζίνης;

Είναι όλα μάρκετινγκ ή υπάρχουν διαφορές, οφέλη και παγίδες;


AUTO
8:18
23/09/2019
Παίζει τελικά ρόλο η μάρκα της βενζίνης;
9
loading

Η βενζίνη και η αλμυρή τιμή της απασχολεί συνεχώς τους αυτοκινητιστές, καθώς είναι ένας συχνός «πονοκέφαλος» που δεν γλιτώνεις.

Κι ενώ υπάρχουν εκεί έξω ακριβότερες και φτηνότερες μάρκες, μεγαλύτεροι και μικρότεροι παίκτες της αγοράς, παίζει άραγε κάποιο ρόλο τι βενζίνη θα επιλέξεις;

Όπως όλα δείχνουν, ναι παίζει. Όλα έχουν να κάνουν με τα πρόσθετα του καυσίμου, καθώς κάποιες βενζίνες περιέχουν καθαριστικά που αποτρέπουν τη συσσώρευση άνθρακα στον κινητήρα.

Στις ΗΠΑ αυτές τις εταιρείες τις αποκαλούν «κορυφαίας βαθμίδας», καθώς εντάσσονται σε μια ομοσπονδία που έχει αποφασίσει να ρίχνει στο καύσιμο περισσότερα καθαριστικά πρόσθετα απ’ όσο επιβάλλει ο κανονισμός.

Αρκετοί μάλιστα κατασκευαστές αυτοκινήτου συνιστούν τέτοια ανώτερης ποιότητας βενζίνη, ώστε να μην ακούν παράπονα για τις κακές επιδόσεις της μηχανής ή την υψηλή κατανάλωση καυσίμου που επιφέρουν οι συσσωρεύσεις άνθρακα στον κινητήρα.

Οι περισσότερες διεθνείς φίρμες έχουν υιοθετήσει εθελοντικά τα πρότυπα του πρωτοκόλλου Top Tier, μεταξύ αυτών οι Shell, BP, ExxonMobil, Texaco κ.ά.

Οι αμερικανοί κατασκευαστές αυτοκινήτου ισχυρίζονται πως όσες εταιρίες δεν έχουν ενταχθεί στην ένωση λειτουργούν επιζήμια για τα μοντέλα τους, καθώς τα ιζήματα άνθρακα συσσωρεύονται στους θαλάμους καύσης και τις βαλβίδες εισαγωγής, προκαλώντας με τον χρόνο προβλήματα στη λειτουργία του κινητήρα.

Όλα βέβαια καταλήγουν στην τσέπη μας και το πόσα είμαστε διατεθειμένοι να πληρώσουμε κάθε φορά για το απαραίτητο φουλάρισμα. Αυτοκινητοβιομηχανίες όπως η Hyundai και η Kia προτείνουν να χρησιμοποιούμε περιοδικά κάποιο καθαριστικό καυσίμου στο ντεπόζιτο, ώστε να φεύγουν τα ιζήματα…

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

9
σχόλια
  1. avatar Sf

    Μόνο shell για να κάνετε το αμάξι σας Ferrari.

  2. avatar Randy Psomas

    Φυσικά έτσι είναι . Μία επισκεψη σε ένα από τα τρία Ελληνικά δυϊλιστήρια θα σας πείσει.

  3. avatar Κώστας Κάπως

    Όταν τα διυλιστήρια παράγουν 2-3 ποιότητες βενζίνης !και τα βυτία που την μεταφέρουν στα πρατήρια ΣΦΡΑΓΙΖΟΝΤΑΙ από το ΤΕΛΩΝΕΙΟ (υπ. Οικον.) !!!! τα δήθεν πρόσθετα πότε; μπαίνουν, και ποιος τα βάζει;; Οεοοο ! ο οδηγός; η ο πρατηριούχος ??? ΠΟΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ μπορεί να έχει η βενζίνη 100 οκτανίων της τάδε , από της δείνα εταιρίας?? εκτός από την εμπορική της ονομασία;; και την τιμή της φυσικά !!

  4. avatar Σκουντερια

    Βάζω 4 χρόνια περίπου μόνο shell έχω δει διαφορά στην καύση είναι πιο οικονομική από της άλλες....και σε άλλη πόλη να πάω πάλι για shell ψάχνω

  5. avatar κακος

    ΟΚ, το καταλάβαμε για την Αμερική... Στην Ελλάδα τι γίνεται μας νοιάζει...
    Οι ίδιες εταιρείες (όσες απο αυτές δραστηριοποιούνται και στην Ελλάδα) υποχρεώνονται και εδώ να βάζουν τα ίδια βελτιωτικά με τις ίδιες αναλογίες;
    Ή μήπως όλες οι εταιρείες στην Ελλάδα παίρνουν βενζίνη από το ίδιο διυλιστήριο και την πουλάνε στο πράσινο πρατήριο 1,60 στο κίτρινο 1,58 και στο άχρωμο 1,50;

    1. avatar esso PAPPAS

      Από το ίδιο διυλιστήριο παίρνουν την ίδια βενζίνη. Από εκεί και πέρα:
      1. Κάθε εταιρεία ρίχνει τα δικά της πρόσθετα καθαριστικά κλπ.
      2. Κάθε εταιρεία έχει το δικό της πρόγραμμα καθαρισμού των δεξαμενών των πρατηρίων της (ρουφώντας τα κατακάθια με ειδική αντλία). Άλλη ανά 6μηνο άλλη ανά έτος άλλη …ποτέ.
      Έτσι υπάρχει μια διαφοροποίηση ως προς την ποιότητα του καυσίμου ανάλογα την εταιρεία.

  6. avatar ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΚΛΕΦΤΡΟΝΙΑ ΕΛΕΓΑΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ

    ΑΝΕΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΥΣΙΜΑ ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΤΑ ΑΝΕΒΑΣΑΝ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΣΑΝΟΦΑΓΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΨΕΚΑΣΜΕΝΟΥΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΑ...

    1. avatar ΕΣΥ

      ΑΠ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΙ ΕΙΣΑΙ? ΑΝΟΗΤΕ Ε ΑΝΟΗΤΕ ΕΧΕ ΧΑΡΗ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟ ΚΟΨΕΙ ΑΛΛΙΩΣ Θ ΑΚΟΥΓΕΣ ΠΟΛΛΑ ΕΞΥΠΝΟΠΑΙΔΙ...

  7. avatar Nikos-Nikos .

    Στις ΗΠΑ αυτές τις εταιρΕΙες τΙς αποκαλούν.... Εκεί στο newsbeast προσέξτε τα ορθογραφικά λάθη....

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει