Υβριδικό Seat Tarraco FR PHEV: Με ισχύ 245 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χιλιόμετρα

Η Seat ενισχύει την εικόνα του Tarraco


AUTO
22:15
29/08/2019
Υβριδικό Seat Tarraco FR PHEV: Με ισχύ 245 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χιλιόμετρα
6
loading

Η Seat ενισχύει την εικόνα του Tarraco εισάγοντας την τεχνολογία του υβριδικού κινητήρα plug-in μαζί με το σπορ επίπεδο εξοπλισμού FR.

Το Tarraco συμβάλλει στην ενίσχυση της παρουσίας της μάρκας παγκοσμίως και η υβριδική τεχνολογία plug-in θα αποτελέσει βασικό στοιχείο στην επίτευξη των στόχων της. Σχεδιασμένο και ανεπτυγμένο στις εγκαταστάσεις του Martorell, το Tarraco παράγεται στο Wolfsburg (Γερμανία), στην καρδιά του Ομίλου Volkswagen. Με την εισαγωγή του plug-in υβριδικού κινητήρα, το Tarraco θα αποκτήσει πρόσθετη απόδοση, καθιστώντας το ως μία πολύ βιώσιμη εναλλακτική λύση.

Το κινητήριο σύστημα περιλαμβάνει θερμικό κινητήρα βενζίνης1.4 lt TSI 150 ίππων και ηλεκτροκινητήρα 116 ίππων, με μπαταρία λιθίου 13 kWh και παρέχει στον οδηγό δυνατότητα οδηγικής προσαρμοστικότητας.

Το plug-in υβριδικό Tarraco παρέχει αυτονομία σε ηλεκτρική λειτουργία για πάνω από 50 χιλιόμετρα, με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή συνδυασμό κινητήρα βενζίνης και ηλεκτρικού κινητήρα για αυξημένη απόδοση.

Η τεχνολογία θα βοηθήσει το SUV (και την μάρκα) να βελτιώσει την αποτελεσματικότητα χωρίς να χρειαστεί να θυσιαστεί δυναμισμός ή άνεση.

Η συνολική απόδοση είναι 245 ίπποι και 400Nm ροπής, αριθμοί που δίνουν στο plug-in υβριδικό Tarraco τελική ταχύτητα 217χλμ/ώρ και επιτάχυνση 0-100 σε μόλις 7,4΄΄. Επίσης, οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από 50γρ / χλμ στον επίσημο κύκλο δοκιμών WLTP.

Η εξωτερική σχεδίαση έχει ενισχυθεί με μεγαλύτερους θόλους τροχών, σπορ πίσω spoiler, Frspecial ζάντες αλουμινίου 19΄΄ και προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 20΄΄. Στο εμπρός μέρος, η γρίλια FR φιλοξενεί το σήμα Seat, ενώ το φως που διατρέχει κατά μήκος το πίσω μέρος του αμαξώματος ενισχύει τη χαρακτηριστική εμφάνιση FR και η εξωτερική βαφή δίνει έμφαση στο δυναμισμό.

Ένα νέο χρώμα (Funa Grey) υπογραμμίζει τις αλλαγές στο εξωτερικό και προσφέρει επιπλέον επιλογές στους πελάτες προκειμένου να βοηθηθούν στην προσωποποίηση του οχήματος τους.

Το Tarraco έχει επίσης βελτιωθεί στην ασφάλεια και πρακτικότητα. Οι νέες επιλογές περιλαμβάνουν trailer assist που κάνει τη ρυμούλκηση σημαντικά ευκολότερη και μειώνει την πιθανότητα οι χρήστες να αντιμετωπίσουν δυσκολίες κατά τη στάθμευση. Επιπλέον, νέα πρακτική επιλογή είναι και το σύστημα Parking Heater που επιτρέπει να ζεσταίνεται ο κινητήρας και το όχημα γρηγορότερα σε εξαιρετικά κρύες καιρικές συνθήκες.

Ο εσωτερικός χώρος έχει σχεδιαστεί με έξυπνο τρόπο προκειμένου να ενισχύσει την αίσθηση άνεσης με το infotainment system τελευταίας γενιάς, συμπεριλαμβανομένου ενός νέου συστήματος πλοήγησης με οθόνη 9.2 ιντσών.

Οι μπροστινοί επιβάτες έχουν στην διάθεσή τους ηλεκτρικά bucket καθίσματα από neoprene και δερμάτινο υλικό, με λειτουργία μνήμης (στην πλευρά του οδηγού) ενώ ο οδηγός κάνει χειρισμούς με πεντάλ αλουμινίου και το νέο σπορ τιμόνι με FR logo.

Η έκδοση FR και ο plug-in υβριδικός κινητήρας καθιστά το Tarraco ως ένα από τα πιο σπορ και πιο αποδοτικά μοντέλα στην κατηγορία SUV, συνδυάζοντας προηγμένα συστήματα συνδεσιμότητας, άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης, σχεδίασης και στυλ. Η έναρξη παραγωγής του εξοπλισμού FR και της έκδοσης PHEV θα γίνει κατά τη διάρκεια του 2020, ενώ το μοντέλο θα κάνει το παγκόσμιο ντεμπούτο του στο φετινό Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης.

Νίκος Τσάδαρης

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ


ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

6
σχόλια
  1. avatar John From NY

    Συγγνώμη που επανέρχομαι αλλά 7.3 είναι απαράδεκτο νούμερο. Με τόσα πιανω τα 100 με ολόκληρο τανκς το Grand Cherokee με βασικό κινητήρα ούτε καν τούρμπο. Το alfa romeo stelvio μας αφήνει πίσω κάτι χιλιόμετρα.

    1. avatar Ζικο

      Κανε οτι βαζεις 4 ατομα με μπαγαζια μεσα να δεις που θα παει το 7,5!!! Μην συγκρινεις ασυγκριτα πραγματα. Το Grand cherokee εχει V8 4,8l & Hemi V8 5,7L. Ο μικρος βγαζει 260-310 αλογα (αναλογα την εκδοση) και ο μεγαλος 380. Στα καινουργια που βαζουν τον Hemi 6,4L βγαζει 700 αλογα και το trackwawk με τον ηεμι V8 6,2 με turbo βγαζει σχεδον 840!! (βεβαια αυτο δεν ειναι πολυ για χωμα, αλλα ειναι το δυνατοτερο SUV που υπαρχει. Λοιπον, δεν συγκρινονται. Το μεν ειναι αυτοκινητο το δε ειναι πατινι για την ασφαλτο μονο. τσαμπα χαλας την ζαχαρενια σου...

      1. avatar John From NY

        Έχεις δίκιο με την σύγκριση που κάνεις. Δεν το είχα σκεφτεί έτσι. Βέβαια εγω έχω το απλό 3.2 λίτρα με 295 άλογα Overland...τίποτα σπουδαίο για εδώ αλλά εμένα μου αρέσει.

  2. avatar ΚΛΕΩΝ

    Υβριδικό Seat Tarraco FR PHEV: Με ισχύ 245 ίππους και ηλεκτρική αυτονομία πάνω από 50 χιλιόμετρα....
    50 ολοκληρα χιλιομετρα????

    1. avatar Giorgis

      Για τους περισσότερους είναι αρκετά ώστε να μην χρειαστεί να λειτουργήσει καθόλου ο βενζινοκινητήρας στην καθημερινή χρήση μέσα στην πόλη. Το θέμα είναι αν τέτοια οχήματα τα φορτίζουν οι κάτοχοί τους ή αρκούνται στο ότι έχουν ταμπελάκι plug-in hybrid επαναπαυόμενοι στην ασφάλεια του βενζινοκινητήρα. Αυτά τα οχήματα προϋποθέτουν ότι υπάρχει πρόσβαση σε πρίζα, έστω απλή, στα σημεία που παρκάρουν (σπίτι, δουλειά, σουπερμάρκετ, ξενοδοχεία κλπ.). Δεν χρειάζονται ταχυφορτιστές (υψηλής ισχύος φορτιστές) όπως τα ηλεκτρικά καθώς είναι πολύ μικρές οι μπαταρίες τους και γιατί αποκλείεται να κάνουν ταξίδι βασιζόμενα σε αυτές.

    2. avatar Ζικο

      Ειναι παρα πολλα! Αν δε σου φτανουνε βαζεις λιγο μεγαλυτερα λαστιχα και κερδιζεις μερικα μετρα ακομα. Μα καλα τα χιλιομετρα σε πειραξανε??? Ολα τα αλλα τα βρισκεις ενταξει????

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει