Ήταν στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο το 1965 όταν η Toyota παρουσίασε το φοβερό και τρομερό 2000GT, μεταμορφώνοντας μέσα σε μια στιγμή τις προσλαμβάνουσες της Δύσης για τα άνευρα και πρακτικά αμάξια που έβγαζε υποτίθεται η Ιαπωνία.

Η οποία ήταν ευρύτερα γνωστή για τα μικρά και αποδοτικά μοντέλα της, καλές κατασκευές όλα τους αλλά με χαμηλές επιδόσεις. Φτηνές απομιμήσεις των ευρωπαϊκών, τα έλεγαν τότε οι κακές γλώσσες.

Όλα αυτά ερχόταν να αλλάξει το 2000GT, που έγινε αμέσως θρύλος και κλασικό ως το πρώτο supercar από τη Χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου! Για την κατασκευή του, η Toyota συνεργάστηκε με τη Yamaha αντλώντας κατά πολύ έμπνευση από την Jaguar E-Type.

Όταν κυκλοφόρησε, οι ειδικοί ήταν κάτι παραπάνω από πρόθυμοι να το συγκρίνουν με την Porsche 911!

Αλουμινένιο σασί, πισωκίνητο και με έναν 2λιτρο V6 κινητήρα 150 αλόγων που μούγκριζε υπέροχα, το 2000GT βγήκε σε 351 κομμάτια μεταξύ 1967-1970. Το συγκεκριμένο μάλιστα (1969) που βγήκε σε δημοπρασία είναι ακόμα πιο σπάνιο, ως μέλος της σειράς MF12L, 9 κομμάτια όλα κι όλα που κυκλοφόρησαν με διάφορες τεχνικές βελτιώσεις και μεγαλύτερο κινητήρα (2.300 κυβικών).

Παρά το γεγονός ότι ο οίκος BH Auction δεν έχει δώσει εκτίμηση, οι τιμές που πιάνουν συνήθως τα διθέσια αυτά κουπέ κυμαίνονται σε εφταψήφια νούμερα…