To 1986, η Porsche παρουσίασε την 959, που για την εποχή της ήταν το ταχύτερο street-legal αυτοκίνητο παραγωγής. Κατασκευάστηκε με βάση τις προδιαγραφές του Group B, ώστε να λάβει μέρος σε αγώνες Ράλι και όχι μόνο, αλλά δεν πρόλαβε καθώς την ίδια χρονιά η FIA προχώρησε στην κατάργησή της θρυλικής κατηγορίας έπειτα από σωρεία δυστυχημάτων, με αποκορύφωμα τον θάνατο των Henri Toivonen – Sergio Cresto κατά τη διάρκεια του Ράλι Κορσικής (1-3/5/86). Έχοντας κατασκευάσει περισσότερα από 200 αντίτυπα, όπως απαιτούσε ο κανονισμός, ώστε να πάρει την ομολογκασιόν για τους αγώνες, αποφάσισε να προετοιμάσει έξι από αυτά για τον πιο σκληρό αγώνα αντοχής που υπάρχει: το Ράλι Paris – Dakar. Και οι έξι Porsche 959 Paris-Dakar εφοδιάζονταν με την ίδια ρυθμιζόμενη ανάρτηση και το σύστημα τετρακίνησης που εξόπλιζαν τις 959 προδιαγραφών Group B. Υπήρχε όμως μια πολύ σημαντική διαφορά που είχε να κάνει με τον κινητήρα. Αντί για τον 6κύλινδρο φλατ κινητήρα 2,8 λίτρων με διπλό τούρμπο που «φορούσε» η 959 παραγωγής, χρησιμοποιήθηκε ο 6κύλινδρος ατμοσφαιρικός φλατ 3,2 λίτρων της 911 Carrera. Στον αγώνα του 1985 τα πράγματα δεν πήγαν καλά καθώς και οι τρεις 959 που έλαβαν μέρος, εγκατέλειψαν. Την επόμενη χρονιά ωστόσο έφτασαν στο 1-2 με τους Rene Metge – Jacky Ickx. Μια από τις έξι αυτές Porsche 959 που έλαβαν μέρος στον σκληροτράχηλο αγώνα βγήκε σε δημοπρασία από τον οίκο RM Sotheby’s, στην Ατλάντα, το Σαββατοκύριακο 3-4 Νοεμβρίου. Ήταν ένα από τα τρία εργοστασιακά αγωνιστικά που έτρεξαν στο Paris – Dakar του ’85, το οποίο οδήγησε ο τρεις φορές νικητής του αγώνα Rene Metge, σημειώνοντας δύο νίκες σε ειδικές διαδρομές, πριν εγκαταλείψει. Μέχρι πρότινος βρισκόταν σε ιδιωτική συλλογή, έχοντας διατηρήσει την αγωνιστική του εμφάνιση και την εμβληματική μπλε-άσπρη λιβρέα με τα λογότυπα της Rothmans. Οι ειδικοί περίμεναν πως η συγκεκριμένη 959 θα έπιανε από 3 έως 3,4 εκατομμύρια δολάρια, αλλά διαψεύστηκαν, καθώς το ενδιαφέρον από συλλέκτες ξεπέρασε κάθε προσδοκία με αποτέλεσμα να δημοπρατηθεί αντί του ποσού των 5,945 εκατομμυρίων δολαρίων!