Ο έλεγχος που φοβούνται περισσότερο οι έμποροι αυτοκινήτων

Η αγορά μεταχειρισμένου αλλάζει με την Spotmechanic


AUTO
8:00
16/05/2018
Ο έλεγχος που φοβούνται περισσότερο οι έμποροι αυτοκινήτων
26
loading

Πριν από 3 χρόνια, η Spotmechanic έκανε τον πρώτο επαγγελματικό επιτόπιο έλεγχο στην Ελλάδα έχοντας ένα ξεκάθαρο στόχο: να εκμηδενίσει το ρίσκο της αγοράς μεταχειρισμένου αυτοκινήτου.

Μέχρι σήμερα, η Spotmechanic έχει ελέγξει πάνω από 21.000 μεταχειρισμένα στην Ελλάδα, με 99,8% ακρίβεια αποτελεσμάτων και αποτελεί τον πιο αξιόπιστο τρόπο για να μάθει κανείς την κατάσταση του αυτοκινήτου που θέλει να αγοράσει.

Όλα τα ευρήματα του ελέγχου καταγράφονται σε μια αναλυτική γραπτή αναφορά και μαζί με το πλήρες φωτογραφικό υλικό αποστέλλονται στον ενδιαφερόμενο αγοραστή.

Όπως ήταν αναμενόμενο, η αποδοχή της Spotmechanic από το καταναλωτικό κοινό ήταν πολύ θετική με τα σχόλια των πελατών να είναι ενθουσιώδη!

Η επιτυχία όμως αυτή έφερε αυτομάτως και την έντονη αντίδραση εμπόρων που επί χρόνια λειτουργούσαν στο χώρο με πλήρη ασυδοσία. Το γεγονός ότι οι μηχανικοί της Spotmechanic διενεργούν τους αυστηρότερους ελέγχους στην αγορά, ήταν από μόνο του αρκετό ώστε πολλοί έμποροι -ανάμεσά τους και μεγάλα ονόματα στο χώρο- να σταματήσουν να τους δέχονται. Κάνοντας μια «βόλτα» στο blog της εταιρίας, μπορείτε να διαβάσετε κάποια από τα πιο άσχημα περιστατικά που αντιμετωπίζουν καθημερινά οι μηχανικοί της.

Ορισμένοι έμποροι, ακόμα και σήμερα, συνεχίζουν να πολεμούν τη Spotmechanic με όλα τα θεμιτά και αθέμιτα μέσα, ενώ δεν είναι λίγες οι φορές που έχουν διώξει τους μηχανικούς της στη μέση του ελέγχου.

Παρόλα αυτά, υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος όπου αρκετοί επαγγελματίες δίνουν «ψήφο εμπιστοσύνης» στη Spotmechanic, αφού αντιλαμβάνονται την αξία του τεχνικού ελέγχου για τον καταναλωτή.

Ως κατακλείδα, η Spotmechanic έχει δημιουργήσει έναν νέο τομέα επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, αυτόν των επιτόπιων τεχνικών ελέγχων σε μεταχειρισμένα αυτοκίνητα. Τρία χρόνια μετά, πάνω από τέσσερις εταιρίες έχουν αντιγράψει το μοντέλο της Spotmechanic, προσφέροντας παρόμοιες υπηρεσίες.

Τρία χρόνια Spotmechanic -Πως ξεκίνησε

Η αφορμή για την ίδρυση της εταιρίας ήταν μία κακή εμπειρία αγοράς ενός μεταχειρισμένου. Ο Χάρης Αρβανίτης, ο ένας εκ των τριών ιδρυτών της εταιρίας, στην προσπάθειά του το 2014 να βρει ένα καλό οικογενειακό αυτοκίνητο, έζησε από πρώτο χέρι τι θα πει έλλειψη εμπιστοσύνης και αναξιοπιστία από τους επαγγελματίες του χώρου.

Κατά τη διάρκεια της έρευνάς του -που κράτησε κάτι περισσότερο από 2,5 μήνες- ο Χάρης μαζί με το Χρήστο Ζη, τον συνιδρυτή και αρχιμηχανικό σήμερα της Spotmechanic, συνάντησαν κάθε είδους απάτη που μπορεί να συναντήσει ένας υποψήφιος αγοραστής σε μεταχειρισμένο αυτοκίνητο:

  • τρακαρισμένα αυτοκίνητα
  • γυρισμένα χιλιόμετρα
  • ψεύτικα βιβλία service
  • μηχανικά προβλήματα

Εκείνη η περίοδος ήταν κομβική για τη γέννηση της Spotmechanic. Πλέον, μαζί με τον τρίτο της παρέας, Κυριάκο Αγαδάκο, ο στόχος τους ήταν να ιδρύσουν μια εταιρία που θα χρησιμοποιούσε ως «όπλα» την τεχνολογία και τις δομημένες διαδικασίες, καλύπτοντας έτσι το κενό της διαφάνειας και επαναφέροντας την εμπιστοσύνη στην συγκεκριμένη αγορά!

Ο πιο αυστηρός έλεγχος της αγοράς

Η Spotmechanic σήμερα θεωρείται η κορυφαία λύση για προαγοραστικό έλεγχο ενός μεταχειρισμένου. Οι μηχανικοί της βρίσκονται σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και ελέγχουν καθημερινά εκατοντάδες μεταχειρισμένα αυτοκίνητα για λογαριασμό υποψήφιων αγοραστών.

Το αυτοκίνητο ελέγχεται σε 200+ σημεία στο μέρος που βρίσκεται, ενώ οι μηχανικοί της Spotmechanic φέρουν εξειδικευμένο εξοπλισμό ώστε να σηκώσουν το αυτοκίνητο επιτόπου και να ελεγχθεί όλη η δομή του.

Η διαδικασία του ελέγχου πραγματοποιείται μέσα από 3 απλά βήματα:

  1. Ο πελάτης κλείνει ραντεβού online μέσω του www.spotmechanic.gr, είτε τηλεφωνικά στο 211 780 0708
  2. Ένας μηχανικός με φορητό εξοπλισμό διενεργεί τον έλεγχο στο σημείο που βρίσκεται το αυτοκίνητο (παρουσία του πελάτη ή όχι).
  3. Αμέσως μετά τον έλεγχο, ο πελάτης λαμβάνει μια αναλυτική γραπτή αναφορά 10-σελίδων, μαζί με φωτογραφίες του αυτοκινήτου και των ευρημάτων

Η αξία του να μαθαίνεις την αλήθεια, γραπτώς

Ένα από τα «όπλα» της Spotmechanic είναι η γραπτή τεχνική αναφορά και οι φωτογραφίες των ευρημάτων που παραδίδει μετά από κάθε έλεγχο.

Μέσω αυτών, ο πελάτης μπορεί να διασταυρώσει την ποιότητα των αποτελεσμάτων, συγκρίνοντάς τα με οποιονδήποτε άλλο έλεγχο επιθυμεί.

Η παρουσία της στην αγορά μεταχειρισμένων και η εξειδίκευση των ατόμων που εργάζονται για αυτή, έχει καταφέρει να αφυπνίσει τους καταναλωτές, τόσο για τη σημασία του προαγοραστικού ελέγχου, όσο και της ενημέρωσης αλλά και της εμπιστοσύνης μεταξύ του αγοραστή και του πωλητή.

Όπως γράφουν στη σελίδα τους στο Facebook: «Το μεγάλο πρόβλημα δεν είναι να βρεις ένα άριστο αυτοκίνητο. Το πρόβλημα είναι ότι έχει χαθεί η εμπιστοσύνη».

Πληροφορίες

Βρες τους στο www.spotmechanic.gr

Ή κλείσε ραντεβού στο: 211 7800 708

ΚΑΝΤΕ LIKE ΣΤΟ NEWSBEAST.GR

26
σχόλια
  1. avatar immense

    Θα πω μόνο τα εξής και ο καθένας ας κάνει οτι καταλαβαίνει... Το τελευταίο αυτοκίνητο που πήρα, πριν το αγοράσω το πήγα στην επίσημη αντιπροσωπεία για έλεγχο. Έδωσα 50 ευρώ (όχι 60) και είχε μηχανικό για να ελέγξει τον κινητήρα κ.λ.π., φαναρτζή για να δει αν έχει φάει ποτέ στουκα, ηλεκτρολόγο για τα δικά του κ.ο.κ. Όλοι αυτοί ξεχωριστά άτομα, ο καθένας στον τομέα του. Στο τέλος μου έδωσαν και γραπτή αναφορά για όλες τις εργασίες. Επιπλέον, η αντιπροσωπεία οφείλει να γνωρίζει (και το γνωρίζει) αν ο αριθμός πλαισίου είναι σωστός και γενικά είναι σε θέση να ξέρει για όσο το δυνατόν περισσότερες πιθανές παρατυπίες.

  2. avatar NikosItaliano

    Πολύ έξυπνο. Μπράβο παίδες! Να το κάνετε και για μοτοσυκλέτες! Επιτέλους να μπει μια τάξη στα μεταχειρισμένα.

  3. avatar Gulag

    Μπράβο, παιδιά, αξιέπαινη η προσπάθεια σας και να την συνεχίσετε. Αν θέλω να πάρω μεταχειρισμένο, μπορώ να κάνω τους δικούς μου ελέγχους. Αλλά αν είναι να δώσω 7-8,000€, ε, τότε 60€ αξίζουν να δοθούν για να γίνει ένας έλεγχος παραπάνω..
    Κι απ' ό,τι βλέπω κάποιους να σκούζουν, χωρίς να μπορούν να κατηγορήσουν όμως τη δουλειά σας, μάλλον πρέπει να κάνετε καλή δουλειά..
    Διαφήμιση σας κάνουν και δεν το καταλαβαίνουν..
    🙂

  4. avatar Νοτης

    Οταν πουλαγε φορτηγα απο ευρωπη ο κυριος ζης να μας πει μπορει να μας πει για τη αλλαζονικη κσι απαξιωτικη συμπεριφορα του ως προς τους πελατες που εμπαιναν στη μαντρα του .τοτε ηταν η εποχη των παχιων αγελαδων .τωρα βρηκαν νεα πατεντα να " ελεγχων" αυτοκινητα και να κονομανε .ευχαριστουμε δεν θα παρουμε.οι παλιοι και που εχουμε μνημη καλη δεν το ξεχναμε τον πρωην " μαντρας".

  5. avatar Stratosavram

    Το ότι στην Ελλάδα σήμερα γίνεται το ' έλα να δεις' δεν χωράει συζήτηση. Από την άλλη μεριά αναρωτιέμαι. Όταν κάποιος πάει να αγοράσει ένα μεταχειρισμένο αυτοκίνητο των 25000 χιλιάδων με 5.000€ τι αναμένει αλήθεια; Να είναι καινούργιο η να μην έχει κανένα ψεγάδι; Όταν όμως πράγματα που θεωρούνται λογικά γράφονται σε λίστα 10 σελίδων, ας μπούμε τώρα στην ψυχολογία του κάθε αγοραστή......
    Παν μέτρον άριστον

  6. avatar ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΑΡ.

    το ποσοστο ειναι εξωπραγματικό αλλα τελικα πιστευω οτι καλυτερα ενα αυτοκινητο με πολλα χλμ απο ιδιώτη παρα ενα 50/50 απο εμπορο.Παντως μπραβο για την ολη προσπαθεια

  7. avatar Johnys tsessaloniki

    Ήρθανε έλεγξαν το αυτοκίνητο μου σε κάτι τακους επάνω, κάνανε μία έκθεση που σε εμένα δεν δώσανε ποτέ αντίγραφο. Αυτοί βγάλανε το μεροκάματο κατηγοροντας το αυτοκίνητο που αγόρασα 25.000€ και το πούλησα 5.000€. Ο πελάτης πλήρωσε και όλα καλά. Προς όλους τους αφελής πηγαίνετε απλά σε μια αντιπροσωπεία.. συνήθως δεν περνούν χρήματα ή σε ένα συνεργείο που εμπιστεύεστε..

    1. avatar τζακ

      Ασε ρε τσακαλε, το ποσο το πηρες και ποσο του πουλησες (αραγε γιατι τοσο λιγο) δεν εχει να κανει με τη ποιοτητα του.
      Γιατι να δωσουν αντιγραφο σε εσενα; Τους πληρωσες; Ας τους πλήρωνες να σου έδιναν.
      [..]

  8. avatar Όλα καλά υγεία και ευημερία σ’ όλους

    Η εγχώρια εμπορική αγορά σε όλα τα είδη από καρφίτσες μέχρι αερπλάνα είναι σε πλήρες χάος και βαθμό αξιοπιστίας.
    Εισάγεται ότι τελευταίος ποιοτικός κωδικός υπάρχει μαζικά .Και με την απροθυμία για τήρηση εγγύησης ή σέρβις.
    Και τα εισαγόμενα εξαρτήματα για να συναρμολογηθούν εδώ είναι τα τελευταία ποιοτικά. Αυτό μπορεί η χώρα, αυτή η εμπορική κουλτούρα υπάρχει και η κρίση πλέον εξαχρείωσε τα πάντα περισσότερο.
    Στα αυτοκίνητα με τα πολλά ηλεκτρικά πλέον , ποιός είπε ότι οι καλωδιακές συνδέσεις και τα καλώδια είναι τα ίδια παντού. Όποιος μιλάει για δήθεν μαζική παραγωγή πρέπει να ξέρει τι λέει.
    Γιατί ορισμένα αυτοκίνητα είναι φτηνότερα στην Ελλάδα στο ίδιο μοντέλο απ τις χώρες παραγωγής ή άλλες χώρες?? Ή το ρίξαμε δήθεν στην χαμηλή φορολογία και τιμολόγηση της Ελλάδος.!!!
    Τα εισαγομενα προιόντα στην Ελλάδα δεν είναι τα ίδια με τα εισαγόμενα από άλλες χώρες ίδια προιόντα. Και αυτό με βάσει τις Ελληνικές παραγγελίες βέβαια γιατί το εργοστάσιο παραγωγής ότι του παραγγείλεις
    σου στέλνει. Βάλτε και τις Ελληνικές τροποποιήσεις και πατέντες στα μεταχειρισμένα προιόντα για να κρύβουν την ηλικία τους , και έχουμε τα δεδομένα.
    Προιόν που εισάγονταν στην Ελλάδα με 9 ευρώ το κομμάτι πουλιώνταν 65 ευρώ.
    Το ίδιο προιόν - με διαφορά όμως ποιοτική στα υλικά - που εξάγονταν από την ίδια χώρα παραγωγής σε άλλες χώρες εξαγόνταν 27 ευρώ το κομμάτι.Στην άλλη χώρα πωλούνταν 85 ευρώ.
    Το κέρδος στην Ελλάδα ήταν 600% και στην άλλη χώρα ήταν λίγο πάνω από 200 %.
    Όλα καλά

  9. avatar Nikosw

    Όλα πρέπει να τα διαβάζουμε με προσοχή, μόνο με διασταύρωση πληροφοριών και με έλεγχο και από δικό μας τεχνικό μπορεί να είναι πιο ορθή η εκτίμηση.

  10. avatar Jintok

    Σε έλεγχο για δικό μου αυτοκίνητο που πούλησα ποτέ δεν βρήκαν τον αλλαγμένο κινητήρα συν ότι ποτέ δεν έμαθα αν τλκ είχε γυρισμένα χλμ που το είχα απορία και εγώ σαν δεύτερος ιδιοκτήτης λόγω του ότι το αμάξι είχε έρθει από Γερμανία. Συνεπώς δεν μπορώ να πω ότι αυτός που το αγόρασε ήξερε τι πήρε...

  11. avatar ppbill

    Άλλος ένας τρόπος να "μαδάνε" τον πελάτη.

    Ποιός μου λέει εμένα ότι δε θα δώσει ο έμπορος ένα χαρτζηλικάκι στον τεχνικό κι όλα να πάνε ρολόι?

    Γιατί να πιστέψω ότι ο έμπορος είναι ο απατεώνας και ο τεχνικός ο τίμιος, κι όχι το αντίθετο?

  12. avatar Thess76

    Υπαρχει και ο αντιποδας ομως.......να χαλασουν την δουλεια για να πουλησουν τα δικα τους μεταχειρισμενα.
    Εξυπνο....?

  13. avatar ΔΗΜΉΤΡΗΣ M52

    Μπράβο... ειλικρινά... συνεχίστε έτσι κ ακόμη πιο "αυστηρά "!!!!

  14. avatar Takis notis

    Κοστος;

    1. avatar Spotmechanic

      Καλησπέρα σας και ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!

      Το κόστος για τον έλεγχο ενός αυτοκινήτου είναι στα 60€, ενώ έχουμε και πακέτο προσφοράς για 3 ελέγχους στα 135€!

      Είμαστε στη διάθεσή σας!

  15. avatar Βιλλ

    Έτσι να μάθουν να λένε ψέματα και όλα που κάνουν .

  16. avatar Γιαννης χ

    Ηρακλειο κρήτη ελεγχος???

    1. avatar Spotmechanic

      Καλησπέρα Γιάννη! Σε ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!

      Προς το παρόν διενεργούμε ελέγχους μόνο σε Αττική και Θεσσαλονίκη.

      Σύντομα θα βρισκόμαστε και σε άλλες πόλεις, όπως και στο Ηράκλειο Κρήτης!

  17. avatar Παναγιώτης Άγιος Δημητριος

    Για το κόστος της επίσκεψης σε καταστημα μεταχειρισμένων και της διενέργειας του ελέγχου μπορούμε να το εκτιμήσουμε;

  18. avatar Απόστολος Ζ.

    Κίνηση η οποία έλλειπε για χρόνια από την αγορά αυτοκινήτου και αξίζει συγχαρητήρια. Με την επαρχία τι γίνεται;

    1. avatar Spotmechanic

      Καλησπέρα Απόστολε! Προς το παρόν διενεργούμε ελέγχους μόνο σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Σύντομα θα βρισκόμαστε και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Ελλάδας! Ευχαριστούμε πολύ!

  19. avatar Κυριάκος Φωτής

    Στήν επαρχια μπορει να γινη ελεγχος ;

    1. avatar Spotmechanic

      Γειά σου Κυριάκο! Δυστυχώς όχι, μέχρι στιγμής καλύπτουμε μόνο την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη.
      Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον!

  20. avatar Βαγγέλης Αριστείδου

    Καιρός ήταν....

Παρακαλούμε περιμένετε ...
Το newsbeast επιλέγει
Το newsbeast προτείνει