Το 208 συνεχίζει την παράδοση της Peugeot στην ονομασία των μοντέλων της με αριθμό. Αυτό όμως που έχει περισσότερη σημασία είναι πως το 208 λανσάρει μια νέα σχεδιαστική λογική. Έτσι το 208 απέκτησε νέα, χωρίς καμπύλες, μάσκα μπροστά, ενώ τα μπροστινά φώτα διαθέτουν ειδική εξοχή για τα στοιχεία LED ημέρας, τη στιγμή που τα πίσω σχηματίζουν ένα «C». Από τα πίσω φώτα ξεκινά και μια χαρακτηριστική πλευρική ακμή που εκτείνεται μέχρι το ύψος των μπροστινών καθρεφτών. Το 208 είναι διαθέσιμο τόσο σε τρίθυρη, όσο και πεντάθυρη εκδοχή, με έντονη διαφοροποίηση μεταξύ τους στην πίσω κολόνα: στο πιο πρακτικό πεντάθυρο, σχηματίζεται μια ιδιαίτερη καμπύλη σε συνδυασμό με το αμάξωμα, ενώ στο πιο δυναμικό τρίθυρο, η χρωμιωμένη φάσα στο κάτω μέρος του παραθύρου καταλήγει στο αμάξωμα. Στο 208 λανσάρονται οι νέοι κινητήρες της γαλλικής φίρμας, με στόχο την οικονομία και τις χαμηλές εκπομπές CO2. Θα ξεκινήσουμε από τους κινητήρες βενζίνης που έχουν ισχύ από 68 έως 155 ίππους (ανάμεσα σε αυτούς και οι νέοι, αλουμινένιοι, χαμηλών τριβών και με μεταβλητό χρονισμό VTi, 3κύλινδροι , 12βάλβιδοι, κινητήρες με κυβισμό 1,0 και 1,2 λτ.). Ο νέος 1.000άρης κινητήρας έχει απόδοση 68 ίππων με 95 Nm στις 3.000 σ.α.λ. και εμφανίζει κατανάλωση 4,3 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CΟ2 μόλις 99 γρ./χλμ. Ο 1.200άρης κινητήρας έχει απόδοση 82 ίππων με 118 Nm στις 2.750 σ.α.λ. και εμφανίζει κατανάλωση 4,5 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CΟ2 104 γρ./χλμ. Αργότερα θα υπάρξει άμεσος ψεκασμός και τούρμπο! Τα άλλα δύο ατμοσφαιρικά μηχανικά σύνολα βενζίνης είναι τα γνωστά VTi τετρακύλινδρα μηχανικά σύνολα του 1,4 και 1,6 λτ. με απόδοση 95 και 120 ίππους αντίστοιχα. Από το ερχόμενο καλοκαίρι θα είναι διαθέσιμος και ο 1,6 τούρμπο κινητήρας με άμεσο ψεκασμό των 155 ίππων. Για τους πετρελαιοκινητήρες, που πλέον απέκτησαν ενδιαφέρον και για τη χώρα μας, η γκάμα περιλαμβάνει 5 μηχανικά σύνολα (1,4 ΗDi και 1,6 e-HDi ) από 68-115 ίππους κανένα από τα οποία δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας μιας και οι εκπομπές CO2 κυμαίνονται από 87-99 γρ./χλμ. Για παράδειγμα, ο ντίζελ 1,6 e-HDi των 115 ίππων (όπου e βάλτε σύστημα Stop & Start) καταναλώνει 3,8 λτ./100 χλμ., τιμή που αντιστοιχεί σε εκπομπές CO2 της τάξης των 99 γρ./χλμ. Πηγή: autotriti.gr