Ο κορονοϊός επέφερε δραστικές αλλαγές στην καθημερινότητά μας και αυτό καταγράφεται στα στατιστικά της Durex για το 2020.

Τα οποία σημείωσαν μια πολύ μεγάλη άνοδο στις πωλήσεις όταν η Αγγλία βγήκε από το lockdown, την ίδια ώρα που οι παγκόσμιες πωλήσεις αυξήθηκαν κατά 10% στους καλοκαιρινούς μήνες, όσο τα περιοριστικά μέτρα χαλάρωναν στα περισσότερα σημεία του κόσμου.

Την άνοιξη ωστόσο τα στοιχεία έδειχναν πως πάμε για την απόλυτη καταστροφή, όπως σημειώνει χαρακτηριστικά η Reckitt Benckiser, η μητρική της Durex, όσο ο κόσμος κλεινόταν στα σπίτια του.

Η χρήση των προφυλακτικών περιορίστηκε δραστικά, καθώς η αντισύλληψη δεν είναι η προτιμώμενη μέθοδος ερωτικής συνεύρεσης στις μονογαμικές σχέσεις.

Αυτά δήλωσε ο γενικός διευθυντής της Reckitt Benckiser, Laxman Narasimhan, πως «από το πιο δύσκολο πρώτο μισό του χρόνου, η χαλάρωση των μέτρων κοινωνικής απόστασης οδήγησε σε μια βελτιωμένη ζήτηση των προϊόντων μας, μεταξύ αυτών και της Durex, η οποία είδε διψήφια νούμερα στην αύξηση των εσόδων».