NASA: Είμαστε κοντά στον εντοπισμό εξωγήινης ζωής

«Θα είναι όπως όταν ο Κοπέρνικος δήλωσε πως "η γη γυρίζει". Η απόλυτη επανάσταση»

ΚΟΣΜΟΣ
29/09/2019
NASA: Είμαστε κοντά στον εντοπισμό εξωγήινης ζωής

Την πεποίθηση πως είμαστε μια ανάσα από την ανακάλυψη ζωής στον Άρη εκφράζει με συνέντευξή του στην βρετανική Telegraph, ο επιστημονικός διευθυντής της NASA.

Ο δρ.Τζιμ Γκριν, επικεφαλής της επιστημονικής ομάδας της NASA, ισχυρίζεται πως η διαστημική υπηρεσία των ΗΠΑ βρίσκεται πολύ κοντά στην ανακάλυψη ζωής σε άλλο πλανήτη. Την «επαναστατική» ανακάλυψη, όπως την χαρακτηρίζει, αναμένεται να κάνουν οι κοινές επιχειρήσεις NASA και ESA (Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος) με την αποστολή τους στον Άρη το ερχόμενο καλοκαίρι.

«Θα είναι όπως όταν ο Κοπέρνικος δήλωσε πως «η γη γυρίζει». Η απόλυτη επανάσταση. Θα ξεκινήσει νέο τρόπο σκέψης. Δεν νομίζω πως είμαστε έτοιμοι για τα ευρήματα. Δεν είμαστε. Ανησυχούσα για αυτό, γιατί πιστεύω πως είμαστε κοντά στην ανακάλυψη και την ανακοίνωση αυτής.

Τι συμβαίνει όμως με μια ολόκληρη σειρά από επιστημονικές ερωτήσεις; Είναι αυτή η ζωή σαν τη δική μας; Πώς συνδεόμαστε; Μπορεί η ζωή να μεταφερθεί από πλανήτη σε πλανήτη ή πρέπει υπάρχουν οι κατάλληλες συνθήκες και αυτές είναι που πυροδοτούν τη ζωή – σαν τη δική μας ή διαφορετική – βασισμένη στο χημικό περιβάλλον στο οποίο αναπτύσσεται;»

Tο ρόβερ της Ευρώπης αναμένεται να προσγειωθεί στον κόκκινο πλανήτη τον Μάρτιο του 2021 όπου θα πραγματοποιεί γεωτρήσεις δύο και πλέον μέτρων στο έδαφος, συλλέγοντας δείγμα και αναλύοντας το στο κινητό εργαστήριο που διαθέτει στο εσωτερικό του.

Αντίστοιχα, το πρόγραμμα Άρης 2020 της NASA, αναμένεται να πραγματοποιήσει γεωτρήσεις σε βραχώδεις σχηματισμούς στον Άρη, συλλέγοντας δείγμα σε δοκιμαστικούς σωλήνες που θα επιστρέψει για μελέτη στη γη.

Οι επιστήμονες αναζητούν μεταλλικά στοιχεία, 300 τον αριθμό, τα οποία μπορούν να παραχθούν μόνο όπου υπάρχει ζωή. Οι έρευνες θα πραγματοποιηθούν σε σημείο όπου εικάζεται πως υπήρχε ένας μεγάλος ωκεανός πριν από εκατομμύρια χρόνια, τότε που ο Άρης ήταν μπλε όπως και η γη.

«Όταν ξεκινήσαμε στον τομέα της αστροβιολογίας το ‘90 αναζητούσαμε ενδείξεις ζωής σε ακραίες συνθήκες. Κατεβαίναμε σε ορυχεία 2 μίλια κάτω από την επιφάνεια της γης και όπου υπήρχε νερό, εκεί ήταν γεμάτο ζωή» εξηγεί ο δρ. Γκριν για τον τρόπο που ξεκίνησαν να ερευνούν την πιθανότητα ζωής σε άλλο πλανήτη.

Ο Δρ. Γκριν που εργάστηκε επί 38 χρόνια στη NASA πιστεύει πως μικροοργανισμοί μπορούν να βρεθούν και σε άλλους πλανήτες εκτός από τον Άρη, όπως στον Τιτάνα, τον δορυφόρο του Κρόνου. Κάποιοι πιστεύουν πως ενδεχομένως να έρθουμε αντιμέτωποι με ολόκληρους πολιτισμούς σε όχι και τόσο απομακρυσμένους πλανήτες του γαλαξία μας

1. avatar paolo

,,και άμα είναι,,,,[...],,,?..τότε θα ζητήσουμε από το hollywood ,,βοήθεια..??!!!

2. avatar Εγώ πάντως έχω δει…

πολλά ούφο στη ζωή μου!!!
    Σίγουρα υπάρχουν εξωγήινοι 🙂

3. avatar The truth

Οι αρχαιοι ελληνες ηταν αρειανοι που σωθηκαν απο την καταστροφη του αρη. Οπου ναναι θα το ανακαλυψει η Nasa. Οι τιτανες ηταν εξωγηινοι κλπ. Οι τιτανομαχίες ήταν στο διαστημα. Ο Διας ειχε διαστημοπλοιο και ο ποσειδωνας βαθυσκαφος. Ο Ερμης είχε courier διαπλανητική κλπ κλπ. και ο Απολλωνας τα πρώτα mp3. Σιγα σιγα θα τα βρουνε.

4. avatar διαολος

Προσωπικά πιστεύω οτι υπήρξανε κ υπάρχουνε χιλιάδες πολιτισμοί στο σύμπαν....φανταστείτε ενα πολιτισμό 1 εκατ. χρόνια πρίν, πού θα έχει φτάσει σήμερα(άν έχει επιβιώσει βέβαια)....φαντασου απλά πού θα έχει φτάσει ο άνθρωπος ακόμη και σε 1000 χρόνια απο τώρα.....Είμαστε ''φυτεμένοι'' στη γή απο κάποιον τέτοιο προηγμένο πολιτισμό?

5. avatar Ch07:23Δευτερα

Καλημέρα σέ όλη την Ελλάδα με τον Ιησού Χριστό.Θελω να σας ενημερώσω ότι,ο Ιωάννης στην Αποκάλυψη, μιλά,για την Μεγαλειοτητα του Ιησού Χριστού.Μας δείχνε,πως περπατούσαν πνευματικά οι 7εκκλησιες,το περπάτημα αυτό μας ενδιαφέρει και σήμερα.Γραφει τι θα συμβούν, μετά την Αρπαγή της Εκκλησίας Του Ιησού Χριστού,την περίοδο του αντιχρίστου,κλπ.Επισης , πρέπει να γνωρίζετε, ο Θεός, με τον λόγο της δυνάμεως Του, δημιούργησετον σύμπαν,και έπλασε τον άνθρωπο.Η γη δεν είναι το κέντρο του σύμπαντος, διότι όπως λέει ο Ησαιας,η γη διαστέλλεται συνεχώς.Η γη είναι το στολίδι του σύμπαντος.Μονον σε αυτή υπάρχει ζωή.Με την σημερινή τεχνολογία, βλέπουμε,την τέλεια λειτουργία του ανθρώπινου σώματος,τι οργανισμούς έχει δημιουργήσει ο Θεός,με την δύναμη του λόγου Του,τι οργανισμοί υπάρχουν στα βάθη των θαλασσών,που τους χρησιμοποιούν οι επιστήμονες,με την σοφία που τους έχει δώσει το Θεός,για τον άνθρωπο.κεφαλαιο συζήτησης, είναι, γιατί η επιστήμη, χρησιμοποιεί την δύναμη αυτή,για το καλό καί το κακό,της ανθρωπότητας.

1. avatar Ρεθυμνιωτης

Βεβαίως , σύμφωνα με τις γραφες , οΘεος εφτιαξε τον άνθρωπο , και μάλιστα δυο ανθρώπους , τον αδαμ και την ευα , και τους είπε αυξανεστε και πληθυνεστε και κατακυριευσετε τη γη .
      Το μεγάλο ερώτημα είναι , πως από δυο ανθρώπους φτάσαμε σήμερα να είμαστε κάμποσα δισεκατομμύρια ; γιατί εμενα αιμομιξία μου μυρίζει .

1. avatar Τι θα ωφεληθεί ο άνθρωπος αν κερδίσει τον κόσμο όλο&χάσει την ψυχή του;Ιησούς Χριστός,Μάρκος 8:36.Μόνο ο Ιησούς σώζει αιώνια!Δες 3w.erotiseisapantiseis.gr

Καλό είναι να έχουμε απορίες αλλά και να μας ενδιαφέρουν οι απαντήσεις και να αλλάζει οι ζωή μας όταν τις βρούμε. Αλλιώς δεν κερδίζουμε τίποτα και το πέρασμα μας από αυτήν την ζώη θα στεφθεί από απόλυτη αποτυχία. Όσον αφορά το πώς παντρευτήκαν τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας και αν αυτό ήταν αμάρτημα ή αιμομιξία; Η Αγιά Γραφή μας λέει ότι ο Αδάμ και η Εύα κάνανε πολλά παιδιά και ναι αυτά παντρευτήκαν μεταξύ τους ( δες Γένεση 5:4). Όμως η Αγιά Γραφή λέει ότι κάτι δεν είναι αμαρτία αν δεν υπάρχει και η ανάλογη εντολή εκ μέρους του Θεού. Και το θέλημα του Θεού ήταν η γη να γεμίσει ανθρώπους από αυτούς τους δυο πρώτους ανθρώπους που δημιούργησε και έτσι δεν θα μπορούσε να είναι αμαρτία το να παντρευτούν τα παιδιά του Αδάμ και της Εύας μεταξύ τους γιατί δεν υπήρχε άλλος τρόπος να αυξηθεί ο κόσμος (μάλιστα ο Θεός ήθελε να γίνει έτσι για να ξέρουμε όλοι οι άνθρωποι ότι είμαστε συγγενείς μεταξύ μας και έχουμε έναν κοινό προγονό. Αυτό αποδεικνύει ότι το αίμα των ανθρώπων ταιριάζει μεταξύ τους ακόμα και αν είναι λευκοί, μαύροι, κίτρινοι ή ερυθρόδερμοι και αυτό γιατί είμαστε μια οικογένεια. Όμως το αίμα των πίθηκων και των γοριλών δεν ταιριάζει με το αίμα των ανθρώπων γιατί αυτά τα ζώα είναι «άλλη ράτσα και άλλη οικογένεια»). Όμως όταν η γη γέμισε με ανθρώπους και έτσι οι άνθρωποι μπορούσαν να βρουν σύντροφο από κάποιον που δεν ήταν στενός συγγενής τους τότε ο Θεός έδωσε εντολή να μην παντρεύονται πια τα αδέλφια μεταξύ τους (δες Λευιτικό 20:17 και κάτω).

2. avatar Hyperactive

Και εμένα :,-)

2. avatar Ερμόλαος Πέογλου

Mεσαίωνας...

6. avatar abanatsoulis

Ο θεος την εφτιαξε κι αυτη τη ζωη. Να δεις που θα βρουμε τιποτα τυπους με πεντε χερια και θα λενε κιναυτοι οτι ειναι καθ'εικονα και καθ'ομοιωση. Εκει να δεις μπερδεμα.

7. avatar Takis_0731

Ψαλμοί 115:16 "Οι ουρανοί ανήκουν στον Κύριο, αλλά τη γη την έδωσε στους γιους των ανθρώπων"
    Ο Δημιουργός του Άρη και της Γης λέει "τη γη την έδωσε στους γιους των ανθρώπων" όχι τον Άρη!
    Άρα υπολογίζουμε χωρίς τον ξενοδόχο...
    Νοήμων ζωή υπάρχει μόνο στη Γη!

8. avatar Θά μας βλέπουν

Οι εξωγήινοι καί θά παίρνουν μαύρο δρόμο οι κακόμοιροι.

9. avatar Νινο

Αμην και πότε

10. avatar ΒΕΛΟΣ

Ωχχ αν αυτο ειναι αληθεια, και εχουν δικαιωμα ψηφου, ο Συριζα θα κατεβει και εκει... ?

11. avatar pefkipefki

Μήπως πήγε η ζωή από τη Γη στον Άρη και δεν είναι εξωγήινη αλλά Γήινη? Άλλωστε ήδη έχει πάει η Γη στον Άρη, άρα ίσως και πολύ παλαιότερα από άλλους Γήινους πολιτισμούς πριν χιλιάδες χρόνια.

12. avatar Ch21:28κυρ.

Με την αιμορραγία των δισεκατομμυριων, επαληθεύετε εσείς, αυτό που λέει ο Λόγος του Θεού. Οι ουρανοι διηγούνται την δόξα του Θεού και το στερέωμα αναγγέλλει το έργο των χειρών αυτού. Το Ευαγγέλιο δεν θα καταφέρετε να το κστσρριψετε.Διοτι το Ευαγγέλιο γράφτηκε κάτω από την καθοδήγηση του Αγίου Πνεύματος. Με τους λόγους του, ο Ιησούς Χριστός , απέδειξε την σφαιρικοτητα της γης, την διαφορετική ώρα, που υπάρχει, σε κάθε σημείο του πλανήτη.

1. avatar advouk7

Ραντεβού στον ψυχίατρο άμεσα

2. avatar χαχα

Χαχα,τρίχες, και μάλιστα χριστιανικές

3. avatar Ρεθυμνιωτης

Αν ο Χριστος απέδειξε τη σφαιρικοτητα της γης , τοτε ο Ιωάννης της αποκάλυψης γιατί μας τσαμπουνα αλλα ;

4. avatar Ρεθυμνιωτης

Υποθέτω αγαπητέ μου πως και η γεννεση γραφτηκε υπο την καθοδήγηση του Αγιου πνευματος .
      Γιατι η γεννεση αλλα μας λέει . Ότι ο Θεος εφτιαξε τον ουρανό , τη γη , και τους αστέρας .
      Εννοώντας βεβαίως ο συγγραφέας πως η γη είναι το κέντρο του σύμπαντος . Εκτος αν το πιστεύεις βεβαίως κι εσύ .

13. avatar Γιώργος Κρήτη

Εμείς για τους οργανισμους του Αρη πως θα λεγόμαστε??? εξωΑριανοι ..ασε που με αυτα πού θα βλέπουν θα μομιζουν οτι τους κάνουμε επιθεση με τις γεωτρήσεις..χαχαχα

14. avatar Καμγλα

Καθε τοσο πρεπει να εξασφαλιζεται η χρημοτοδοτηση

15. avatar Όχι πάλι….

Καμία κομπίνα θα στήσουν πάλι οι Αμερικάνοι όπως τότε που μας είπαν ότι πήγαμε στο φεγγάρι και θα έχει και πολλά οπτικά εφφέ ...

1. avatar Ρεθυμνιωτης

Μήπως είσαι συνομοσιολογος και δεν το ξέρεις ;