Σύμφωνα με έρευνα που έκανε η εταιρεία IBISWorld στις ΗΠΑ, φαίνεται ότι τελικά το «χριστουγεννιάτικο δέντρο» είναι μία πάρα πολύ καλή επιχείρηση, που εν μέσω κρίσης δεν πέφτει καθόλου σε πωλήσεις.

Αρκεί να παραθέσουμε το νούμερο… 3,4 δισεκατομμύρια δολάρια δαπάνησαν φέτος οι Αμερικανοί για να αγοράσουν δέντρα.

Το ποσό είναι το μεγαλύτερο που έχει καταγραφεί από το 2007 και μετά. Συγκριτικά με πέρυσι η αύξηση στις πωλήσεις είναι της τάξεως του 3,1%.