Ξεκίνησε στο Αμβούργο και εξελίχθηκε σε ένα από τα πιο αναγνωρίσιμα σύμβολα φροντίδας στον κόσμο. Το 1925, η Beiersdorf παρουσίασε για πρώτη φορά το εμβληματικό μπλε κουτί της NIVEA, αντικαθιστώντας το περίτεχνο κίτρινο σχέδιο της εποχής Art Nouveau με μια καθαρή, τολμηρή ταυτότητα σε βαθύ μπλε και λευκό. Έναν αιώνα αργότερα, το NIVEA Creme tin παραμένει αναλλοίωτο — σύμβολο εμπιστοσύνης, ποιότητας και φροντίδας για εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.
Η Grita Loebsack, Πρόεδρος της NIVEA και Μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου της Beiersdorf, δηλώνει: «Όταν βλέπω το μπλε κουτί, βλέπω την ψυχή της NIVEA: τη σταθερή ποιότητα, τη συναισθηματική σύνδεση και τη διαχρονική της αξία. Είναι ένα design που ενώνει γενιές και έχει αντέξει στον χρόνο. Ο εορτασμός αυτής της επετείου δεν αφορά μόνο μια τολμηρή δημιουργική απόφαση πριν από εκατό χρόνια, αλλά και τη διαχρονική πίστη των καταναλωτών μας σε όλο τον κόσμο. Το μπλε κουτί δεν είναι απλώς μέρος της ιστορίας μας – είναι μέρος της καθημερινότητας εκατομμυρίων ανθρώπων.»
Το ταξίδι του μπλε κουτιού ξεκινά στο Αμβούργο, όπου η Beiersdorf εξακολουθεί να παράγει τη χαρακτηριστική μεταλλική συσκευασία στο ιστορικό της εργοστάσιο. Από εκεί, τα κουτιά ταξιδεύουν σε ολόκληρο τον κόσμο και γεμίζονται τοπικά με την αυθεντική NIVEA Creme, συνδυάζοντας την παραδοσιακή γερμανική ποιότητα με παγκόσμια εμβέλεια. Το 2024, περισσότερα από τέσσερα μπλε κουτιά πωλούνταν κάθε δευτερόλεπτο, επιβεβαιώνοντας τη θέση της NIVEA ως της Νο.1 μάρκας περιποίησης της επιδερμίδας παγκοσμίως.
Σε περισσότερες από 170 χώρες, η NIVEA Creme αποτελεί μέρος της καθημερινότητας. Φροντίζει την επιδερμίδα κάθε ηλικίας και κάθε τύπου, αποτελώντας ένα προσιτό σύμβολο φροντίδας που συνδυάζει επιστημονική τεχνογνωσία και εξαιρετική αξία. Με απλά λόγια: η NIVEA σημαίνει φροντίδα για την επιδερμίδα.
Έναν αιώνα μετά, το μπλε κουτί εξακολουθεί να καθορίζει την οπτική ταυτότητα της NIVEA. Η πρόσφατη ανανέωση του, περιλαμβάνει κυκλικά στοιχεία εμπνευσμένα από το εμβληματικό σχήμα του κουτιού – μια διακριτική υπενθύμιση της συναισθηματικής σχέσης του προϊόντος με τους καταναλωτές. Παράλληλα, η Beiersdorf συνεχίζει να εξελίσσει την περιβαλλοντική υπευθυνότητα που συνοδεύει την κληρονομιά της μάρκας. Από το 2024, κάθε μπλε κουτί περιλαμβάνει τουλάχιστον 80% ανακυκλωμένο αλουμίνιο, μειώνοντας σημαντικά το αποτύπωμα άνθρακα και επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της εταιρείας να συνδυάζει διαχρονικό design και βιώσιμη καινοτομία.
Η ιστορία πίσω από το μπλε κουτί είναι εξίσου εμβληματική με το ίδιο το προϊόν. Το 1925, ο Juan Gregorio Clausen, τότε Επικεφαλής Διαφήμισης της Beiersdorf, υπέγραψε τη μεταμόρφωση που έμελλε να γράψει ιστορία: αντικατέστησε το διακοσμητικό, κίτρινο Art Nouveau σχέδιο με ένα λιτό, ναυτικό μπλε φόντο και λευκά γράμματα. Η ανακοίνωση της εποχής έλεγε: «Το περιεχόμενο παραμένει το ίδιο, καθώς δεν μπορεί να βελτιωθεί.» Η αλλαγή ήταν καθαρά οπτική — όμως επαναστατική. Τα χρώματα μπλε και λευκό, σύμβολα καθαρότητας, αξιοπιστίας και εμπιστοσύνης, έθεσαν τις βάσεις για μια ταυτότητα που ενώνει γενιές εδώ και εκατό χρόνια.
Έναν αιώνα μετά, το μπλε κουτί της NIVEA παραμένει το απόλυτο σήμα κατατεθέν φροντίδας και εμπιστοσύνης – μια σταθερή αξία που αποδεικνύει πως, όσα κι αν αλλάζουν, η αληθινή φροντίδα παραμένει διαχρονική.
Περισσότερες πληροφορίες για την ιστορία του μπλε κουτιού βρίσκονται στη νέα CHRONICLE της Beiersdorf – ένα συλλεκτικό αφιέρωμα στα σημαντικότερα κεφάλαια της ιστορίας της εταιρείας και της μάρκας NIVEA.