Δύο χρυσά βραβεία απέσπασε η Airfasttickets στα φετινά Tourism Awards 2015, που πραγματοποιήθηκαν την Πέμπτη 12 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, παρουσία πολλών λαμπρών προσωπικοτήτων του ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας.

Τα βραβεία έχουν ως στόχο να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν ποιοτικές και καινοτόμες πρακτικές επιχειρήσεων και φορέων του ελληνικού τουρισμού, από εξατομικευμένες πολυτελείς υπηρεσίες, μέχρι «ψαγμένες» πολιτιστικές διαδρομές και αθλητικές διοργανώσεις που προσελκύουν ποιοτικό τουρισμό εκτός της περιόδου αιχμής.

Η Airfasttickets έλαβε δύο χρυσά βραβεία με τις υποψηφιότητές της σε δύο σημαντικές κατηγορίες. Συγκεκριμένα:

• Gold Tourism Award στην κατηγορία «Branding, Public Relations & People Strategy», υποκατηγορία: «Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια» με την 360ο καμπάνια «Ομορφαίνεις τη ζωή μου», την οποία υλοποίησε η εταιρία Δημοσίων Σχέσεων & Επικοινωνίας Weber Shandwick Athens

• Gold Tourism Award στην κατηγορία «Digital & Social Marketing Καινοτόμος Υπηρεσία», υποκατηγορία: «Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης» με την καμπάνια «Ταξίδι με την AirFastTickets στη μηχανή… του θρόνου!», την οποία υλοποίησε η digital εταιρία GlobeOne Digital

Ο Personal Assistant and Executive Project Manager of the CEO and Chairman της Airfasttickets, κ. Γιώργος Καραβατάκης, δήλωσε: «Είμαστε πολύ χαρούμενοι που διακριθήκαμε, για μια ακόμα φορά, σε ένα καταξιωμένο θεσμό στον κλάδο του Τουρισμού. Η διπλή αυτή βράβευση, ως αποτέλεσμα συλλογικής προσπάθειας, επαληθεύει το όραμα του ιδρυτή της Airfasttickets, κ. Νικόλαου Κοκλώνη».


H ομάδα της GlobeOne Digital και της Airfasttickets κατά την παραλαβή του χρυσού βραβείου στην κατηγορία «Αξιοποίηση Μηχανών & Τεχνικών Αναζήτησης» με την καμπάνια «Ταξίδι με την AirFastTickets στη μηχανή… του θρόνου!»


Η ομάδα της Weber Shandwick και της Airfasttickets κατά την παραλαβή του χρυσού βραβείου στην κατηγορία «Ολοκληρωμένη Επικοινωνιακή Καμπάνια» με την 360ο καμπάνια «Ομορφαίνεις τη ζωή μου»