Η Αθήνα ήταν ο μυστηριώδης προορισμός που επέλεξε η SAS για τους επιβάτες της, στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας της “Destination Unknown”.

Πρόκειται για μία εμπειρία πτήσης, που επιτρέπει στους επιβάτες να κάνουν κράτηση εισιτηρίων πριν μάθουν τον προορισμό τους. Οι επιβάτες ενημερώνονται για τη χώρα που θα επισκεφθούν κατά τη διάρκεια της πτήσης.

Δυνατότητα συμμετοχής στην πτήση και στο ταξίδι αυτό, έχουν τα μέλη του προγράμματος ανταμοιβής EuroBonus.

Σύμφωνα με την αεροπορική εταιρεία μέσα σε λίγα λεπτά από την ανακοίνωση της 12ης Φεβρουαρίου 2024 του προγράμματος, περισσότερα από 1.000 μέλη έκαναν αίτηση για την πτήση-έκπληξη. Η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων έκλεισε 24 ώρες αργότερα και όσοι επιλέχθηκαν για το ταξίδι είχαν ακόμη μία μέρα για να επιβεβαιώσουν τη συμμετοχή τους.

Αντί για χρήματα, οι ταξιδιώτες έπρεπε να εξαργυρώσουν 30.000 μίλια για μια θέση. Αν κάποιος επιλέχθηκε και δεν είχε αρκετά μίλια ή πόντους, μπορούσε να δώσει χρήματα για να συμπληρώσει το ποσό. Το ταξίδι ξεκίνησε από την Κοπεγχάγη στις 5 Απριλίου και θα επιστρέψει στην ίδια πόλη στις 8 Απριλίου. Οι συμμετέχοντες είναι VIPs πελάτες της SAS, καθώς και υψηλόβαθμα στελέχη της διοίκησης της εν λόγω εταιρείας.

Από αριστερά – Ο Γενικός Γραμματέας του Ε.Ο.Τ. κ Δημήτρης Φραγκάκης, ο Chief Commercial Officer της SAS κ. Paul Verhagen, η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ ΔΑΑ, κ Ιωάννα Παπαδοπούλου, και ο Εμπορικός Αντιπρόσωπος της SAS στην Ελλάδα, κ. Αλέξανδρος Αβερκιάδης

Οι πτήσεις τύπου “Destination Unknown” γίνονται ολοένα πιο δημοφιλείς, με τη SAS να ακολουθεί αυτήν την τάση.

Μιλώντας για τον θεσμό ο Paul Verhagen, EVP & Chief Commercial Officer της SAS ανέφερε: «Είμαι ενθουσιασμένος με αυτή την καινοτόμο ιδέα και είμαι βέβαιος ότι, όπως και εγώ, πολλοί ταξιδιώτες είναι ενθουσιασμένοι με την ιδέα ενός άγνωστου προορισμού. Η προοπτική να ξεκινήσουν ένα περιπετειώδες και μυστηριώδες ταξίδι με ενθουσιώδεις συναδέλφους, βρίσκοντας νέες συνδέσεις και φιλίες στην πορεία, είναι πραγματικά συναρπαστική. Η SAS υπόσχεται στους επιβάτες της μια περιπέτεια που θα φέρει την ταξιδιωτική τους εμπειρία σε ένα νέο επίπεδο. Αυτά δεν είναι απλά ταξίδια- είναι εξαιρετικά ταξίδια που θα σας μείνουν για μια ζωή”, λέει ο Paul Verhagen, EVP & Chief Commercial Officer της SAS.

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού παρείχε δωρεάν ξενάγηση στο Μουσείο της Ακρόπολης για τους 150 από τους 200 συμμετέχοντες στο ταξίδι.